איך שגלגל מסתובב

לילה טוב לכולם!

בחודשים האחרונים מגלים חברי כנסת ממפלגות הגוש האמוני, במיוחד מהליכוד והציונות הדתית, את המושג “קארמה”. בתקופת ממשלת בנט-לפיד הם רדפו, בעידוד או בעצמם, את חברי הכנסת של הבדיחה שנקראה “ימינה”. הציקו להם יום ולילה, קראו לא להכניס אותם לבתי כנסת ורדפו אחרי הילדים שלהם. עכשיו, כשהם מנסים לבצע הפיכה, מתברר שזה יכול לנשוך אותם חזרה. הקורבן העיקרי לרדיפות הנוכחיות הוא שמחה רוטמן, המתנה שלא מפסיקה לתת למחאה. אין בכנסת (ובכלל) הרבה אנשים מעוררי אנטגוניזם כמו רוטמן, וזה בלי להתייחס בכלל לתפקידו בהפיכה. מדובר בנודניק מקצועי שיכול להתיש כל אחד ולמנוע דיון ענייני על ידי זריקת שטויות ושאלות של “אבל מה עם זה???”. כל זה, בליווי תחושת עליונות לא מוסברת, הופך אותו לדמות בעייתית.

זו ככל הנראה הסיבה שהוא חוטף די הרבה מהמפגינים. לא רק שהוא מעצבן אותם, אלא גם חושב שדעתו חשובה וכל אחד היה רוצה לשמוע אותה. חברי הכנסת של הליכוד, ויו”ר התנועה במיוחד, התמחו בפיתוח כאבי בטן ואילוצי לו”ז בחודשים האחרונים, אבל רוטמן ממשיך להגיע לכל מקום ולהתפלא שהוא מקבל יחס כמו שקיבל באוניברסיטת תל אביב. כמובן שמיד קפצו לעזרתו כל אלה שעשו בדיוק אותו דבר לפני שנה וגם ראשי האופוזיציה הרופסים ביותר בישראל, גנץ ולפיד, שממשיכים במשחק הגינויים האידיוטי. איך דווקא בזמנים כל כך קשים נפלנו על אופוזיציה כ”כ גרועה. זה עוד בלי לדבר על מיכאלי שכנראה לא ישנה טוב בתקופה האחרונה, כי ההזיות שלה מחמירות.

בשבוע שעבר התקבל חוק התקציב שהפך רשמית את סמוטריץ’ לשר האוצר הגרוע בהיסטוריה ואת ביבי לראש הממשלה הגרוע בהיסטוריה. מימון בתי ספר שמלמדים כלום ושום דבר הוא אסון. כן, בתי הספר מתפקדים הרבה כבייביסיטר, אבל בין בזבוזי הזמן הרבים מתחבאת גם הקניית ידע. בניגוד למה שטוענים כמה ליצנים מש”ס ויהדות התורה, הידע הזה כן חיוני לפרנסה אצל רוב האנשים. תמיד יש עילויים שמצליחים להרוויח מיליונים אחרי שעזבו את בית הספר בכיתה ח’ ואת הדוקטורים לאשורולוגיה שמתחננים שמישהו ישלם להם. גם אם לוקחים את הקצוות האלה, קיים מתאם חיובי וחזק מאוד בין השכלה להכנסה. התעלמות מהמציאות כי היא לא נוחה פוליטית זה סימן של משטרים שמובילים לעוני. אפשר לברר מה קורה בטורקיה והונגריה עם הצלחותיהן המצויינות בטיפוח האינפלציה ורמת החיים.

לסיום, הטכניון מסרב להרפות. אני עדיין ממתין לתשובה לגבי התיקונים ששלחתי, שבלעדיה אי אפשר להתקדם לשלב הבא שהוא סוף סוף לסיים את התואר. בנוסף לכל הכיף הזה, צריך גם לסיים מאמר שהתחלתי וכבר עבר עריכה ראשונה אצל המנחה. קצת יותר קשה כשיש עבודה ברקע, אבל יש סיכוי שאצליח לסיים את זה בזמן ולהעלות את אחוזי המשרה שלי. המשלחת של מירי רגב למרוקו לא תשלם על עצמה.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “איך שגלגל מסתובב”

  1. אולי יש קשר בין העליבות של האופוזיציה לחוסר ההצלחה בבחירות…

    שנים חשבתי שברק היה ראש הממשלה הגרוע ביותר בכל הזמנים. ביבי מחליף אותו כעת…

    בהצלחה בסיום הסופי של התואר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה