התפרקות מבפנים

בוקר טוב לכולם!

כמו שכבר אמרו לפני, מה שהתחיל עקום גם ימשיך עקום ובסוף יתפרק. הממשלה ה-37 יצאה לדרך אחרי מו”מ עקום וסחטני. אחרי שבוע הם החליטו להטיל פצצה ולהעיר את האופוזיציה המנומנמת שהיתה עסוקה בסכינאות פנימית. ובדיוק כמו בממשלה הקודמת, שאמרו עליה שאי אפשר להתעסק בה רק ב-80% שכולם מסכימים עליהם כי אנחנו במזרח התיכון, גם בממשלה הזאת המזרח התיכון מרים את ראשו. הפלסטינים עצבניים כי סיבות ונראה שמניעת פיתות או מקלחות לא מרתיעה אותם. משום מה, גם לא איכפת להם שעכשיו יש בישראל ממשלת “ימין על מלא”. חצופים שכאלה.

מי שכן איכפת לו מהממשלה זו הזרוע הצבאית של נוער הגבעות שהצליחה להחדיר את הזרוע המדינית שלה לכנסת ולחלק ענקי בממשלה. אחרי הפוגרום בחווארה התעורר אבו לאפה למציאות שהוא לא יודע להתמודד איתה – הוא צריך לגנות פעילות שהוא תומך בה. חמור מזה, הוא גם גילה באותו יום שישראל הגיעה להסכמה בירדן על הקפאת בניה, ובתור חבר ממשלה הוא אחראי גם להחלטה הזאת. בתגובה, עוצמה יהודית החרימה את דיון 40 חתימות וחטפה מהליכוד תגובה ששמורה לימי בחירות. מר פה גדול לא יכל להישאר אדיש והחזיר להם באמירה אחרת ששמורה לימי בחירות. אפילו עמית סגל כבר מהרהר באפשרות שיצטרכו לפתוח קלפיות השנה.

ואסור לשכוח שכל הטוב הזה הוא רק הפרומו. גולדקנופף וחבורתו כבר מתחממים על הקווים ויזנקו פנימה בקרוב, כשידרשו לאשר את התקציב. הם רוצים את האישור הסופי לעליונותם, כלומר להשתין בקשת על הציבור ולקחת את כספו מבלי שתהיה האפשרות להתלונן על כך. גיוס לצבא? אפילו לא צריך את מראית העין. לימוד תורה יהפוך לשווה ערך לשירות צבאי, בחוק יסוד, ובזאת סיימנו. מדובר כנראה בטמטום מערכתי של ישראל (ושאר מדינות העולם), כי הרבה יותר קל להחזיק לומדי תורה מאשר צבא. התוצאה תהיה, בוודאות, התפרקות צה”ל. במקום לעבור לצבא מקצועי התנדבותי על פני עשר או עשרים שנה, זה יצטרך לקרות בשנה-שנתיים ועם כל הטעויות האפשריות.

גם מבחינת חינוך החרדים לא פראיירים וכבר הצליחו לסחוט חינוך “חינם” מגיל שנתיים והגדלה מסיבית של תקציב בתי הספר שלהם שמלמדים שטויות לא מועילות. אם גם ככה סוכנויות הדירוג מסתכלות עלינו בעיניים עקומות, אפשר לעזור להן לעקם עוד יותר את העיניים. נממן ביד רחבה חינוך אנטי-יצרני, נראה לבנק ישראל מי הבוס ונעביר החלטות שנוגדות את המציאות בוועדת הכספים. השתן החרדי מתחיל שוב לעלות לראש, והפעם הם מסתכנים ממש.

לסיום, הסכנה הגדולה שמהווים החרדים היום היא לשומרי המצוות. העצבים של כולם גם ככה רופפים בגלל ההפיכה והמחאה בחוץ, והם רוצים לתקוע אצבע בעין ולהעביר את חוק החמץ בבתי חולים. אם הם רוצים לראות מה קורה לאנשים שדוחפים אותם לקצה, הם מוזמנים לנסות. שלא יתפלאו אחר כך שיפזרו פירורי לחם וקמח בכמה מחלקות. מי שמשתין על הציבור יגלה שגם לציבור יש גבול, במיוחד כשהציבור הזה רואה שהכסף שלו נשחק בגלל אנשים שלא מייצרים דבר.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “התפרקות מבפנים”

  1. לקרוא את הפוסטים שלך עשוי היה לעורר תקווה שכל הסיוט הזה ייגמר מתי שהוא, ואפילו בקרוב, אבל משום מה זה ממש – אבל ממש – לא מרגיש לי ככה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה