סליחות לתשפ”ב

צהריים טובים לכולם!

מדינת ישראל מתחילה בשעות אלה את הטקס השנתי של כניסה לעוצר ופרסום פרוטוקולים שטרם פורסמו ממלחמת יום כיפור (בטח בשנה הבאה יהיה ספיישל לכבוד 50 שנה למלחמה). כמדי שנה, גם הפעם אמנע מלהתנצל בפני אחרים בצורה פומבית ושטחית. לעומת זאת, אכתוב כאן מי לדעתי חייב לנו התנצלות על התנהלותו והתנהגותו בשנה שחלפה.

הראשון ברשימה הוא שוב ביבי. בשנה האחרונה הוא התחרפן ממש, ובחודשים האחרונים, מאז הוכרזו הבחירות, התחרפן סופית. רק בשבועיים האחרונים הוא סיפק לפחות שתי דוגמאות. אחת היא ההשתנה בקשת על חוק יסוד: הכנסת (שלאחריה ההתבכיינות הרגילה והמתקפה על השופט עמית ובתי המשפט בכלל). השניה היא הניסיון לחבל בהסכם הגז עם לבנון. אני באמת לא יודע למי להאמין פה, אבל אם כמה וכמה פרשנים מציבים אותו בצד של נסראללה, הוא כנראה עשה מספיק נזק לדורות. את חוסר האמון במערכת שהוא הכניס כאן ואת השיח האידיוטי יקח עשורים לתקן. אין על זה מחילה, אבל בכל זאת נשמח לשמוע הכרה כלשהי.

השני הוא נפתלי בנט. בשנה האחרונה הוא הוכיח אפס כישורי מנהיגות כשלקח סיעה של שבעה חברים (כולל אותו) עם כאבי בטן, משכנתא ושאר צרות שמונעות מהם תפקוד מוחי תקין. אחד מהם היה ראש מכינה (כבר טעות) שהשתין ביחד עם הליכוד על חוק יסוד: הכנסת ועכשיו מיילל באולפנים. אחת נתנה לבעלה שליטה מלאה על המוח וניצלה בנס מפסילה על ידי השופט עמית. אחד מכשיל ניסויים ומבלבל את המוח. כל אחד מהם הוא עולם ומלואו של בלבולי מוח וחשיבות עצמית, ובנט, ראש הממשלה הנעלם, אחראי להבאתם לכנסת ולכך שטרללו את כל המערכת. בסוף זועבי ממרצ נתנה את הדחיפה האחרונה לתהום, אבל היא לא נראית מאלה שמתנצלות.

השלישית ברשימה היא מרב מיכאלי. לא בגלל עשייתה במשרד התחבורה, אלא בגלל אי-עשייתה. מלבד הרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית, אני בספק אם מישהו יכול להצביע על שינוי אחד שהיא עשתה. כדי לתקוע אצבע בעין, היא עוד מעזה לשלוף את קלף הרכבת בשבת ולמלמל משהו על נסיעות שיקרו בעוד שנה. את הבדיקה היא היתה צריכה להתחיל ביוני בשנה שעברה. בגלל החולמנות שלה הרכבת הזאת לא תיסע בשבת (אם היא תיסע בכלל). כמובן שאחריה גם המטרו יעמוד 20% מהשנה וישראל תמשיך לפגר בתשתיות. לא נורא, העיקר שמדברים עליה לפני הבחירות.

גם הבאה בתור קשורה למיכאלי, אבל קצת בצד: החברה הלאומית לדרכים. כמה זמן לוקח לבנות מחלף? למה בזמן הבניה דואגים לעכב את התנועה כמה שיותר? המחלף בכניסה לעיר נבנה מאז שעברנו דירה ונראה שהסיום מאוד קרוב. כבר שבועות. הכל צבוע, יש שלטים ותמרורים וכל הרמזורים מוכנים. כל מה שצריך זה רק לפתוח סוף סוף את הכביש ולשחרר אותנו מהעומס המעצבן הזה. יאללה כבר.

ולסיום, כמיטב המסורת, חברות הכבלים והלווין צריכות להתנצל על “חסימת” ה-VOD. כולם כבר מכירים את הפטנט, אולי כדאי לוותר על זה כבר? אפילו בהארץ כבר מעתיקים ממני את התלונה.

צום מועיל לצמים, חופשה מהנה לכל השאר. לשמחתי הפעם, בניגוד לשנה שעברה, יש לנו מזגן ביום כיפור. העינוי יפחת מעט (חוץ ממי שישב ממש מולו).

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “סליחות לתשפ”ב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה