נשיכת הנמר

בוקר טוב לכולם!

אחרי כמעט ארבע שנים חוזר אלינו סוף סוף טקס טרום הבחירות המופלא שנקרא פריימריז בליכוד. ברוב המפלגות שמקיימות פריימריז העניין לרוב עובר בצורה די חלקה (מראענה היתה חריגה, אבל נראה שזכרון יעקב עדיין עומדת). בליכוד מדובר בדרך כלל בחגיגה בגלל שיטת הבחירות שלהם שמנפה כמה וכמה חברי כנסת בכל פעם ומכניסה כוכבים חדשים דרך המחוזות ושריונים כאלה ואחרים. כך זכינו להכיר את אורן חזן, יואב קיש, אמיר אוחנה ושלמה קרעי. שלושת האחרונים עשו רושם חיובי לפני החרפון הסופי ועל חזן אף אחד לא שמע קודם, כי אף אחד לא דמיין שלושים מנדטים לליכוד.

הפעם המצב שונה. יש מספר גדול מאוד של אנשים שהכריזו על התמודדותם, חלק לא מבוטל מהם “מקופחים” מקצועיים על ידי הפרקליטות, או בשם המדעי יותר, מורשעים בפלילים. כל מי שעשו לו עוול, כי מה זה כבר העלמת ראיות בין חברים עם קשר מיני, רואה את עצמו מועמד לחברות בכנסת מטעם מפלגת המקופחים הגדולה. ביבי כבר הבין שמדובר בפיגוע אסטרטגי והצליח לכפות את שינוי שיטת הבחירה, אבל ביטן וחיים כץ הולכים להילחם בו עד הסוף בנושא, כך שהפריימריז עלולים להתעכב בחודש עד תחילת ספטמבר, בניגוד לרצונו של ביבי.

הסיבה שבגללה ביבי רוצה לסיים עם הפריימריז במהירות האפשרית היא חברי הכנסת הנוכחיים של הליכוד שבטעות מספרים את האמת. הם רוצים להעביר חוקים שיעכבו או יבטלו את המשפט ויהרסו את המערכת הנוכחית. בנוסף לאמירת האמת, מתחילה גם טרללת בנוסח כת עם שרשראות נאמנות, פסלים מזהב ושאר סימני עבודת אלילים סביב המנהיג הדגול. מסתבר שמי שטיפח סביבה של כת ורכב על הנמר בסוף יחטוף ממנו נשיכה.

ולסיום, מחר יתקיים מועד א’ באחד הקורסים אותם אני מתרגל. כדי למנוע עיכובים, המרצה רוצה שנבדוק את המבחנים כבר מחר, וכדי לשחד אותנו להישאר אחרי כמעט ארבע שעות של מבחן הוא יזמין פיצה. המתרגלת השניה ואני קיבלנו את השוחד מיד, כך שאהיה מחר בטכניון עד הערב. למרבה המזל, יש את הרכבל שמאפשר לי להימנע מהאוטובוס האיטי בעולם ביציאה מהטכניון. אולי אצליח אפילו להגיע הביתה לפני חצות.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “נשיכת הנמר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה