כמו צמח בר

צהריים טובים לכולם!

בסוף, למרבה המזל, בנט עשה מה שצריך. עזב את התפקיד בצורה שתעביר אותו ללפיד, הודיע שלא יתמודד והודה לציבור הישראלי על הזכות לשרת אותו. הוא הבין את מקומו ואת תפקידו בצורה מצויינת ולכן יכל לרדת מהבמה בצורה מכובדת, בניגוד לקודמו. בסופו של דבר הממשלה היוצאת היתה לא רעה בכלל וגם מי שעמד בראשה עד לפני שבוע עשה עבודה יפה. עוד נצטרך להתאושש מביבי (אם לא יחזור בנובמבר) מספיק כדי להבין האם מדובר באשליה אופטית (כי גם בקבוק שתיה ריק יכל לתפקד יותר טוב מביבי) או שהממשלה ה-36 היתה מוצלחת באופן אובייקטיבי.

בינתיים אנחנו זוחלים לבחירות. ועדת הבחירות המרכזית, גוף שמתחרה בדואר ישראל באיטיות שלו, קיבלה המון זמן לכל ההכנות האינסופיות שלה. בזמן שנותר עד לפתיחת הקלפיות הם יוכלו כבר להתכונן לבחירות לכנסת ה-27 שיתקיימו בספטמבר הבא. הזמן האינסופי גם נותן מרווח נשימה להיערכות לפריימריז, שבליכוד הולך להיות מרחץ דמים. מעבר לכך, דמויות מופת כמו פייגלין, כרייף ושמחון שרוצים להתמודד מראים את הכיוון שאליו המפלגה הולכת. כיוון אמוני, מקלט לבעלי מוסר מפוקפק ומשרה למינויים “מקצועיים” שמראים פעם אחר פעם מהם שיקולי המינוי של העומד בראש המפלגה. שיהיה בהצלחה לכולם. יהיה משעשע לראות את ביבי עומד בראש מפלגה שהוא לא סובל אף אחד מנציגיה ומנסה להסתיר אותם. למרבה השמחה, הם לא ממש משתפים פעולה עם ניסיון ההסתרה.

במחנה השני עסוקים, כמיטב המסורת, בהתאבדות קולקטיבית. מיכאלי, שהוכיחה חוסר יכולת מרשים במשרד התחבורה ופישלה בגדול עם חוק המטרו (גם אם מתעלמים מנבזיות הליכוד שתרמו ביומיים של פיזור הכנסת חומרים לעשרה קמפיינים), כנראה תמשיך לעמוד בראש המפלגה. בנוסף, היא כנראה תמשיך להתעקש בחודשיים הקרובים שלא להתאחד עם מרצ, וכך תשמיד את מרצ והעבודה יחד. במרצ נרשם תחילתו של ניסיון התאבדות עם התמודדותו של יאיר גולן לראשות המפלגה, כשניצחון ידאג לחסל אותה סופית. ביבי לא צריך לדאוג מהקוואזי-מפלגה של שקד. ללפיד אולי יהיו 25 מנדטים, אבל השותפים היחידים שלו יהיו גנץ וסער שיוכלו להשלים לו ל-40.

ולסיום, תקופת המבחנים כבר כאן. מועדי א’ ו-ב’ כבר נכתבו לשני המבחנים בהם אני מעורב, אחד כבר נשלח לשכפול ואת הבא בתור ישלח המרצה. בעוד שבועיים נראה האם ההודעות ששלחתי אכן עזרו או ששוב תהיה התעלמות מוחלטת מהם ואקבל מבול של שאלות במייל. כבר לא יכול לחכות.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “כמו צמח בר”

  1. אני מסכים שבנט עזב בכבוד. אני חושב שהממשלה הייתה בסך הכל רעה אבל פחות מהקודמות. כנ”ל לגבי מיכאלי – יותר טובה ממנהיגי מפלגת העבודה הקודמים מזה זמן רב…
    ביבי הקיף את עצמו באוסף של חדלי אישים מטורפים. אני מאוד חושש ממה שיהיה בבליכוד אחרי לכתו.

    1. כבר אפשר לראות לאן הליכוד הולך – חבורת עובדי אלילים שיצטרכו להתביית על החלילן הבא בתור.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה