הניסוי שנכשל

צהריים טובים לכולם!

לפני שבועיים צעק אורבך על גנאים שהניסוי נכשל. גנאים וזועבי, במפגן מרשים של חוסר מודעות למציאות, הצביעו עם הליכוד, החרדים והחרד”לים נגד הארכת תקנות יו”ש. מאז אורבך מחזיק את כולם על הקצה ומצפה שישרתו את גחמותיו. הוא גם קשקש משהו על כך שתפקיד הממשלה לרומם את רוח העם ובאופן כללי כנראה נהנה מתשומת הלב, כמו גנאים וזועבי. עם זאת, הניסוי שנכשל הוא לא שותפות עם חברי כנסת ערביים.

הניסוי שנכשל הוא שותפות עם חברי כנסת שחושבים יותר על עצמם מאשר על הציבור שאותו הם משרתים. כאלה שרוצים להיבחר לראשות העיר, כאלה שרוצים שלא יציקו להם בבית הכנסת או כאלה שחושבים שהם יצליחו להיכנס למקום ריאלי ברשימה המשותפת. עם אלה הניסוי נכשל בגדול, וכשיש קואליציה צרה מדובר בבעיה גדולה. כל אחד מנסה לסחוט כפי יכולתו ופשוט אין איך להיפטר מהנודניקים האלה.

כולי תקווה שיצליחו למשוך עוד קצת עם הבחירות, לפחות עד מרץ הקרוב. הצינון שלי ממש קרוב לסיום, אבל בחירות באוקטובר עדיין מוקדמות מדי. מצד שני, עם התיקו הבלתי נגמר, אחרי בחירות באוקטובר יגיעו בחירות לכנסת ה-26 במרץ ואז אוכל סוף סוף להגיש מועמדות כמזכיר.

לסיום, בטכניון מתחילים לראות את סוף הסמסטר. שני מועדים בקורס אחד כבר נכתבו וכרגע נבדקים, בקורס השני, זה שאף פעם לא נדרשנו לכתוב בו שאלות, אנחנו, המתרגלים, משתתפים הפעם. לשמחתי, חשבתי על שאלות כבר באפריל, אז הן כבר מוכנות ופתורות. מקווה בשביל הסטודנטים שהם הקשיבו כמו שצריך בתרגולים, כי אחרת יהיה להם די קשה לענות.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “הניסוי שנכשל”

  1. הניסוי נכשל גם מהסיבות שציינת, גם בגלל ההסתה הבלתי פוסקת של נתניהו וגם בגלל שחלק מחברי הכנסת של ימינה באמת לא היו שלמים עם המהלך של בנט. חבל שכך, אבל זה היה צפוי מראש לצערי 🙁
    בהצלחה לנו

    1. כן, שיהיה המון בהצלחה. כרגע ביבי מנצח בסקרים, אבל אולי עד אוקטובר משהו ישתנה.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה