להיות נחמד מדי

בוקר טוב לכולם!

מפלגת החוצפה הבלתי נגמרת נכנעה אתמול להיגיון לאחר שגנץ, האיש הנחמד מדי, הגיש לה סולם נדיב מאוד לרדת מהעץ. בסופו של דבר כולם ניצחו, חוץ מאזרחי ישראל שיאלצו לסבול את השקרים הבלתי נסבלים של החבורה העלובה הזאת. המלדיף, שעושה עבודת קודש, נתן לנו הצצה למטרה האמיתית של הליכוד: שלטון למען השלטון. חוסר הבנה מוחלט של תפקיד האופוזיציה וחומר נהדר לכל קמפיין של יש עתיד. לא איכפת להם מכלום, העיקר לקבל תנאים של שר. מזל שיש את מירי רגב שדואגת לומר את האמת. ההפתעה הגיעה מכיוון האינטליגנציה של המפלגה (כלומר שטייניץ, הוא היחיד שם) שנרשמה בה התנגדות לפשרה של גנץ. עוד הוכחה לכך שהריקבון נדבק לכולם בסופו של דבר.

את מה שקרה כאן בשבוע האחרון יש עתיד צריכה לפמפם מעכשיו ועד סגירת הקלפיות. ההלחמה של הליכוד לבן גביר היא רעיון מבריק, אבל לא מספיק. היתה כאן כניעה מוחלטת לדרישות החרדים שמחזיקים את הליכוד בביצים. אמנם כולם רוצים שותפות עם החרדים, כי למרבה הצער הם מחזיקים בכוח כמעט בלעדי להרכבת ממשלה, אבל אי אפשר להמשיך ככה יותר. הגיע הזמן לגבות מהליכוד מחיר על שיתוף הפעולה הזה שהוא, בסופו של דבר, יביא לחיסולה של ישראל כמדינה מערבית ועשירה.

עוד טמטום בלתי נתפס הגיע גם מכיוון הקואליציה, או יותר נכון מסיעת היחיד של זועבי. חברת הכנסת הנ”ל, שניחנה ככל הנראה ביכולת הבנת המציאות הדומה לזו של יואב גלנט, החליטה לעשות רעש וצלצולים רק כדי לעשות סיבוב פרסה ולסחוט עוד קצת כסף. המהלך כלל בדיוק אפס חשיבה ואפס תכנון קדימה, בדיוק כמו זה של סילמן. לסילמן לפחות יש הבטחות שנראות לה רציניות בצד השני (למרות שכל פסוק נראה לה כהבטחה). לזועבי מחכה בעיטה החוצה ממרצ ומקום שלושים במשותפת. ככל הנראה החזרה שלה לקואליציה הובטחה בזכות התחייבות של לפיד למנות אותה לשגרירה על השמש אם לא תתיישר.

לסיום, לפני שלושה שבועות היה אמור להיות תרגול כלשהו שלי, אבל בגלל עיד אל פיטר הנוכחות בכיתה ירדה כמעט לאפס. הגעתי להסכמה עם הסטודנטית שהגיעה ושני הנוכחים בזום (שלא ממש יכלו לראות אותי, כי המצלמה לא תקינה) שהם ישלחו לי מייל ואתן להם גישה להקלטה מסמסטר קודם. במשך שבועיים היתה דממה, אבל בשבוע שעבר שאלו אותי מה עם התרגיל. אמרתי לכיתה את מה שביקשתי בפעם הקודמת: שישלחו לי מייל. גם היום, שישה ימים לאחר מכן, תיבת המייל לא קיבלה אפילו הודעה אחת בנושא. מניח שהם ישאלו גם מחר. כנראה אמשיך להיות נחמד מדי ולתת להם בדיוק את אותה תשובה.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “להיות נחמד מדי”

  1. אני חושש שהממשלה הזאת לא תאריך ימים. אבל איכשהו החשש הזה קיים מהיום הראשון שלה…

    1. היא אולי לא תאריך ימים עם תמיכה בכנסת, אבל כבר למדנו שממשלה יכולה להאריך ימים גם תוך כדי מערכת בחירות ובלי שום תמיכה.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה