למה אתה בלי כובע

בוקר טוב לכולם!

השבוע החליטו בליכוד להתאבד פוליטית על נושא מאוד לא שנוי במחלוקת בציבור היהודי הלא חרדי. מרוב לוחמנות, האופוזיציה שכחה שהיא לא צריכה להתנגד אוטומטית לכל דבר, בטח אם מדובר בחוק שהיא עצמה תכננה להעביר לפני שנה. כדי לנסות לעשות סיבוב שקוף על העניין, ביבי פרסם הודעה לפיה הליכוד יתמוך אם יעלו את המימון ל-100% במקום שני שליש. בממשלה, לשם שינוי, הגיבו כראוי והתחילו בקמפיין אגרסיבי על הראש של הליכוד.

התרגיל פה כ”כ פשוט ושקוף, אבל בליכוד כנראה חושבים שכולם מטומטמים ויקנו את הלוקשים שלהם. הם רוצים להצביע נגד החוק כי זו הצעה ממשלתית ומתנהגים כביריונים על חיילים משוחררים שהובטח להם הכסף הזה. אם בממשלה היו נכנעים, בליכוד היו אומרים שיצביעו בעד רק אם יממנו גם תואר שני. ודוקטורט. ופוסט דוק. ודירה בדימונה. וקרקע בת”א. במילים אחרות, תמיד ישאלו את הממשלה “למה את בלי כובע?“.

הדרך להתמודד עם ביריונים כאלה היא לחשוף אותם כפי שהם, כלומר לעשות רעש מבוקר עד ערב על כך שבליכוד פוגעים בחיילים. נראה שזה כבר עובד, כי יש לא מעט ח”כים בליכוד שתומכים בחוק ויצאו באופן פומבי להגנתו. את אותו הדבר היו צריכים לעשות גם בחוק האזרחות, שם היתה נפילה בגלל פאשלה של סילמן ומי שטיפל ברע”מ. בדיוק כמו היום, בליכוד ניסו להגיד “אבל למה החוק הזה? בואו כבר נעביר חוק עוד יותר טוב! יותר ציונות ויותר אזרחות!”. אין טעם למו”מ עם ביריונים, רק לעשות להם קמפיינים על הראש.

מפלגת הליכוד, כפי שהיא קיימת היום, לא תוכל להמשיך עוד הרבה זמן. החברים בה היו שרים למשך זמן ארוך מדי. הם לא יודעים להיות פרלמנטרים, רק לחטוף כפי יכולתם בממשלה. את עבודת הפרלמנט השאירו לשוליים החרד”ליים של הליכוד (כלומר קרעי, הוא הח”כ היחיד שעוד איכשהו עושה משהו) וכל אותם “בכירים” מבלים את זמנם ברכיבה על אופניים ופיצוץ דיונים בכנסת. כולי תקווה שאחרי תקופת ביבי, שאר המפלגות בכנסת יבינו שאי אפשר לעשות איתם עסקים עד שכל הרשימה ממקום 1 עד 40 תתחלף. אח”כ הם צריכים עוד עשור באופוזיציה. אז, ורק אז, יהיה אפשר לדבר איתם על שיתוף פעולה. המפלגה הושחתה לחלוטין בשלטון והגיע הזמן לקצת ניקוי רעלים.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “למה אתה בלי כובע”

  1. אני רק חושש שאחרי תקופת ביבי כל האפסים שהוא קידם ישתלטו על הליכוד לגמרי… מירי רגב כראש משמשלה נשמע כמו חלום בלהות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה