הברזה חוסכת זמן

ערב טוב לכולם!

השבוע סוף סוף נגמר סמסטר חורף. לקראת יום חמישי כבר הכנתי את הטיפים והרמזים שאתן למבחן ואפילו תכננתי שזה יופיע בהקלטה, כדי שכולם יהנו. לסטודנטים, עם זאת, היו תוכניות אחרות. אף אחד מהם לא טרח להגיע לתרגול האחרון. מכיוון שכבר הקלטתי את התרגול הזה בשנה שעברה, גם כן מול עצמי, לא טרחתי להגיע לתרגול הזה בעצמי והעלתי את מה שהוקלט בשנה שעברה. למזלם הרב אני לא בודק את המבחן והוא כבר כתוב, אבל הם פספסו רמזים לגבי חלק מהשאלות היותר מעצבנות. לא נורא, שילמדו שאסור אף פעם לפספס את התרגול האחרון.

כדי שלא נשמח יותר מדי מכך שהצלחנו להכין את המבחנים מוקדם, הנהלת הטכניון, שנראה שמורכבת ממכחישי קורונה ומציאות, הוציאה הנחיה לפיה לכל מבחן יהיו שלושה מועדים כדי שסטודנטים לא יגיעו חולים למבחן. זה כמובן לא יעזור בכלל, כי מועד מיוחד שדוחפים למרצים בגרון הוא אחת האופציות הכי גרועות עבור סטודנטים (ובצדק, המרצים יכולים להיות מאוד עצבניים כשדורשים מהם לכתוב עוד מבחן). זה יוביל, כמובן להמון בידודים כבר בשבוע הראשון של המבחנים ולהסקת המסקנה האפשרית היחידה של הטכניון – מזל שעשינו מועד מיוחד.

מחוץ לטכניון, נראה שבנט מתחיל לחפש מצביעים אחרי ההתאבדות הפוליטית שלו בהקמת הממשלה. אחרי הכל, אנשי רק-לא-ביבי לא יצביעו לו והתומכים שלו התאכזבו מהפרת ההבטחות הסיטונאית (ובמיוחד מעניין רע”מ). בעיתוני סוף השבוע הוא מתחיל לספר על המחנה הלאומי החדש, שזה בגדול אנשים שמגדירים את עצמם כימניים מינוס הליכוד, החרדים והחרד”לים. כרגע מדובר על בערך שלושה אנשים, אבל עם קצת מאמץ הוא יוכל לקושש עוד כמה מצביעים או שיאלץ לקושש פתקי נ’ בוועדת הבחירות.

בנוסף לקשקושי המחנה החדש, הוא דיבר גם על “חיבורים”. במקום להתבזות בבחירות הבאות (והוא יתבזה בכל דרך שיבחר, אלא אם ב-18 החודשים הקרובים הוא יבצע מהלך שיהמם את כולם), הייתי ממליץ לו להודיע עם פיזור הכנסת על פרישתו מהחיים הפוליטיים. הוא כבר הגיע לפסגה, אין לו דרך טובה לחזור לשם ויהיה די מביך עבורו לחזור להתווכח עם סמוטריץ’ מי יותר ימני. שילך הביתה, יהנה מהילדים שלו ויתן להיסטוריה לזכור אותו (לפחות כרגע) כמי שהציל את ישראל מביבי.

ולסיום, מילה טובה ליאיר לפיד (כן, באמת). השבוע שאלו אותו על ה”התיישבות הצעירה”. הוא ענה, בלי למצמץ, שזה ביטוי מכובס למאחזים בלתי חוקיים. זו תשובה די מדהימה, כי עד עכשיו אפילו חברי כנסת במפלגות המגדירות עצמן כשמאל לא העזו להגיד את זה. פעם בכמה שנים המתנחלים שורפים את המותג שלהם (עברו מ”התנחלות” ל”התיישבות” ועכשיו ל”התיישבות צעירה”), אבל הרעיון הוא אותו רעיון. להתיישב על שטחים ואז להגיד “תנו לנו תשתיות”. אולי בעקבות דברי לפיד חלק מחברי העבודה ומרצ יגדלו ביצים ויצליחו להגיד אותו דבר.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “הברזה חוסכת זמן”

  1. לא היו לי ציפיות גדולות מבנט ובכל זאת הוא מצליח לאכזב אותי במעשים (או חוסר מעשים) ובדיבורים בהם הוא מזכיר את ביבי. ההישג הגדול שלו הוא שהממשלה עוד קיימת

    1. הוא למד אצל ביבי, כמו חלק גדול מהמערכת הפוליטית היום. הגמילה תהיה ארוכה וכואבת לכולם.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה