חשמל באוויר

בוקר טוב לכולם!

היום בערב, באיחור של חודש וחצי, אמור להתחיל לעבוד קו הרכבת החשמלי בטבעת השרון. בתור נוסע קבוע בקו, פעמיים בשבוע, לא ממש מעניינת אותי דרך ההנעה של הרכבת. חשמל, דיזל או קיטור מבחינתי הם רק אמצעי להניע את הרכבת שתיקח אותי לתל אביב ומשם לחיפה (למרות שכמובן עדיפה הרכבת החשמלית השקטה והנקיה יותר). הבונוס העיקרי של הפעלת הרכבת החשמלית הוא לא השקט, אלא שעות הפעילות.

עד עכשיו, תחנת הרכבת הקרובה אלי נסגרה בערך בשמונה וחצי בערב. מכיוון שבימי שלישי אני מסיים ללמד בערך בשבע, אני נאלץ להגיע ברכבת לתל אביב ומשם לחכות זמן רב לאוטובוס שיקח אותי הביתה. אם חברת האוטובוסים שמפעילה את הקו המקומי שינתה גם את לו”ז האוטובוסים שיוצאים מהרכבת, יש סיכוי לא רע שאצליח להקדים את הגעתי הביתה בחצי שעה. מעבר לכך, יש סיכוי שאוכל להיפגש עם חברים אחרי שש בערב, כלומר להיפגש עם חברים באופן כללי. עכשיו רק צריך לחכות לפברואר, לקוות חזק-חזק שהרכבל יתחיל לעבוד ואולי הנסיעה לטכניון תהיה קצת יותר נסבלת.

בשבוע שעבר ובשבוע הקרוב הנסיעות לטכניון הצטמצמו מעט. בשבוע שעבר היה גשם פסיכי וחיסון לבת שלי (יותר נכון מיליון חיסונים, חלקם הופכים את החיתולים לסכנה ביולוגית) ובשבוע הקרוב יש חתונה לאחת מחברות הקבוצה בטכניון, ולא ממש בא לי לנהוג לחיפה (זו הסיבה שעברתי לרכבת). למרבה המזל, יש מעט תרגולים ומספיק שבועות כדי להימנע מהשלמות. מינואר נתחיל לתת גז ונגיע מוכנים לסגר של מועדי א’.

בימים האחרונים נראה שהאומיקרון מתחיל להרים ראש ויטביע אותנו בקרוב בגל החמישי. מבחינת הטכניון והאוניברסיטאות האחרות, לא עושים שום דבר עד עד שהממשלה קובעת. אני מוכן להמר שאין אפילו היערכות לבחינות מרחוק, למרות שיש סיכוי לא רע שנגיע לזה. הבחינות בטכניון מתחילות בסוף ינואר, אז יש סיכוי שכבר יהיה סגר או עבודה מרחוק עד שנגיע לשם. באוניברסיטאות אחרות הבחינות מתחילות עוד שבועיים וחצי. אם לא יערכו שם בקרוב, הם יתנגשו בקיר. שוב.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 3 לחשמל באוויר
  • מוטי
    25/12/2021 ב15:15

    פתאום עלה בדעתי שאנחנו אולי שכנים…
    בהצלחה לכל הסטודנטים בבחינות (בעיקר לשניים הפרטיים שלי…)

    הגב
    • nadavs
      25/12/2021 ב17:03

      כן, יכול להיות. מה המרחק שלך מהקו הירוק? 😉
      nadavs

      הגב
  • מוטי
    25/12/2021 ב17:13

    אני בכפר סבא 🙂

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.