חוזרים לסיבוב נוסף

לילה טוב לכולם!

החגים נגמרים היום באופן רשמי. מחר חוזרים חלק מהפקקים, כל ענפי המשק (מלבד הוראה, כי שמחת תורה כ”כ גדולה עד שהמורים לא יכולים לעבוד מחר) וגם ההכנות למועדי ב’. ביום ראשון הקרוב כבר מתחיל הכיף עם מועד ב’ ראשון לעונה ושבועיים אחריו יש עוד אחד, אבל אליו כבר לא בטוח שאגיע (יש מספיק מחליפים). במועד א’ של המבחן של יום ראשון הקרוב רק המרצה היה נוכח. הפעם, בגלל שהמרצה עובד בחו”ל בחורף, הסטודנטים יוכלו להנות מהנוכחות שלי ושל המתרגלת השניה. לפי דבריה של המתרגלת, נרשמו הרבה סטודנטים למועד ב’ בגלל ששמעו שהמרצה לא יהיה. לא כל כך ברורה לי הלוגיקה בזה, אבל שיהיה להם לבריאות.

מכיוון שמחר גם מתעדכנת מערכת הקורסים לסמסטר הקרוב, דאגתי להיכנס היום ולהסתיר את כל החומר המיותר (כלומר כל החומר). ממחר ועד שנסדר את העניין הסטודנטים יוכלו להנות מעמודים ריקים. הדבר החשוב ביותר הוא תרגילי הבית. כדי למנוע עבודה קשה מדי, העברתי את תרגילי הבית שנכתבו בסמסטר הקורונה ושימשו אותנו נהדר בסמסטר הקודם גם לסמסטר הבא. כולי תקווה שהמרצה יסכים להשתמש בהם ובכך יחסוך לנו שעות של כאבי ראש והתעסקות עם תירוצים והסברים למילה “אקראי”.

הרחק מהטכניון, אצלי בבית, נפתר לפני שבוע משבר המזגן. יום לפני יום כיפור המזגן החליט שנמאס לו והציף את חדר האמבטיה. בצער רב ויתרנו על שירותיו למשך שבוע שלם, כולל יום כיפור, עד שטכנאי סוף סוף הגיע. כשהגיע הטכנאי, הוא הוציא את הפילטר שאף אחד לא עדכן אותי (או את בעל הדירה) על קיומו, שטף ממנו בין שניים לשלושה ק”ג אבק והחזיר למקום. מאז המזגן עובד רק על העוצמה הנמוכה ביותר ועדיין גורם לשלג לרדת בבית. אולי כדאי שמתקיני מזגנים יספרו על כל הפילטרים שצריך לנקות, כי סתם שילמנו המון על מאמץ של המזגן שפשוט לא הצליח לקרר (ובסוף הוביל לנזק בחדר האמבטיה).

ולסיום, נראה שהובטחה לנו ממשלת שינוי, אבל השינוי העיקרי הוא זהות מושא ההתקפות של הדרג הנבחר. בממשלה הקודמת פקידי האוצר חטפו מכ”ץ, עכשיו פקידי משרד הבריאות חוטפים מבנט, ועוד על במת האו”ם. לפי מה שנראה, הוא נתן שם נאום בחירות בזמן שאף אחד לא מקשיב. אחרי שהשיג את התמונה החשובה הזאת, כדאי לו לשלוח בפעם הבאה את לפיד ללחוש “We love Israel” על הבמה הזאת. יהיה לזה אותו אפקט, אבל פקידי הממשלה לא יצטרכו להתגונן.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

3 מחשבות על “חוזרים לסיבוב נוסף”

  1. לא הבנתי את הרעיון של להירשם למועד ב בגלל שמועה שלא יתקיים…

    הנאום של בנט באמת היה מוזר בלשון המעטה. השינוי העיקרי של ממשלת השינוי (לפחות בהקשר הקורונה) הוא שביבי לא שם.

    איכשהו תמיד ידעתי שלמזגנים יש פילטרים שצריך לנקות אבל גם אני מזניח את זה יותר מדי.

    אחרי החגים שמח!

    1. הכוונה היא שהמרצה לא יהיה, המבחן כמובן יתקיים. תודה על ההבהרה, תיקנתי את החלק הלא ברור 🙂
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה