תסמיני גמילה

ערב טוב לכולם!

חמישה שבועות עברו מאז השבעת הממשלה ויש לא מעט אנשים שעדיין לא הפנימו. הדוגמה הבולטת ביותר היא בערוצי החדשות שמדווחים על כל הצעת חוק ופיליבסטר כקרב איתנים וסלע קיומנו. המקור שלהם בלשכת ראש הממשלה התייבש, אז עברו לדווח על כל נפיחה שמשוחררת בלשכת ראש האופוזיציה. הם כל כך התמכרו לביבי עד שקשה להם להיגמל. זה לא משנה אם הוא מדבר עם בורלא (בעצם זה כן משנה, זו חתירה תחת הממשלה), זה לא משנה אם יש לו הצהרה מדינית חשובה שנועדה להחריב את יחסי החוץ של ישראל וזה לא משנה שחברי הליכוד ממשיכים לקרוא לו “ראש הממשלה”. עזבו אותו במנוחה.

עוד אנשים שעדיין תקועים בעבר הם חברי הכנסת וחברי הממשלה. כל נאום בכנסת איכשהו קשור לביבי, הכל מתמקד ב”אנחנו מתקנים את מה שהרסתם” או “אתם הורסים את מה שבנינו”. כאילו שנקודת הייחוס היחידה היא עדיין טוב או רע לביבי, למרות שלאף אחד כבר לא איכפת מה טוב או רע לו (מלבד ביבי עצמו). עם כל הפיליבסטרים והתוצאות שלהם, כדאי שלפחות יתמקדו בעניינים רציניים ולא בפרשנות פוליטית על מצב ראש האופוזיציה.

מי שדווקא הפנים יפה מאוד הם החרדים שיצאו למלחמת חורמה בליברמן ובכוונותיו החצופות להפסיק לממן את אורח החיים שלהם. ככה, בלי בושה, לדרוש מאנשים ממש לעבוד למחייתם. מיד נשלפו התותחים הכבדים: אנטישמיות, לא קונים בחו”ל ומשלמים מע”מ, מה עם סטודנטים לאומנות (היו צריכים ללכת על מגדר), זו מדינה יהודית, לימודי תורה יותר חשובים להם מכסף והנשים פשוט ישארו בבית. כל אחד מהטיעונים הוא שקר מלא (או חלקי), אבל אי אפשר לצפות אחרת מאנשים שטוענים שאלוהים משלם להם אבל יודעים שזה נונסנס לצרכי חוץ.

בינתיים ליברמן נערך יפה מאוד לתקציב. משרד האוצר מפזר הצעות לכל הכיוונים בתקווה שאחת תתפוס ותגרום לרעש. אחת ההצעות שתפסה בינתיים היא אגרת גודש בכניסה לתל אביב. זה רעיון מצוין, אז הוא מיד עורר סערה ענקית והתנגדות מצד כולם. מכיוון שיש התנגדות של מיכאלי הרעיון כנראה יפול, אבל הוא מספק תעסוקה לתקשורת ולמי שאוהב להתווכח ברשתות החברתיות, אז יוכלו בינתיים להעביר את שאר הרפורמות שרוצים בחוק ההסדרים. בסופו של דבר מה שיעבור הוא מה שקובע, אבל נראה שהכיוון חיובי. ליברמן בינתיים עושה קולות מאוד מרשימים, אבל נחכה עם המחמאות עד שיעבור התקציב.

ולסיום, הגיעה עונת המבחנים. ביום שלישי אגיע שוב לטכניון עם שתי מטרות חשובות – לקבל את תווית החניה שמחכה לי כבר יותר מחצי שנה ולדאוג שהמבחנים יהיו מוכנים לשבוע הבא. כולי תקווה שלא יהיו תקלות מוזרות בדרך, כי עבדנו די הרבה על המבחנים האלה. לשמחתי, כל מה שנשאר לי הוא לשכפל, לבחון, לקבל את רשימת הציונים ולפרסם ציונים סופיים. בערעורים תתעסק כבר המרצה האחראית.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 לתסמיני גמילה
  • motior
    19/07/2021 ב20:43

    בהצלחה עם המבחנים והחניה…
    רק חמישה שבועות עברו. אולי בסוף נתרגל. ואולי הממשלה תיפול לפני שנתרגל. אין לדעת.
    שמעתי את ליצמן בראיון אומר שהכלכלה הישראלית מצליחה בזכות לומדי התורה ושהקורונה חזרה בגלל הקמת הקואליציה בניגוד לדעתו של אלוהים (את החלק על הקורונה הוא לא אמר בדיוק במילים אלה אבל לכך התכוון בבירור). תהיתי אם הוא באמת מאמין בזה הכל יכול להיות.

    הגב
    • nadavs
      28/07/2021 ב8:08

      שמעתי את ליצמן אומר הרבה דברים. ממה שזכור לי, לא היה מקרה אחד שבו ההאזנה היתה שווה את הטרחה.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.