השקט שכנראה ישאר

לילה טוב לכולם!

קצת יותר משבועיים עברו מאז השבעת הממשלה ופתאום יש שקט, בדיוק כמו שחשבתי שצריך להיות. בתור מנוי על שלל ערוצי העדכונים הפוליטיים אני עדיין מקבל עדכונים על אירועים בכנסת ובממשלה, אבל רובם פשוט מדברים על מינויים כאלה ואחרים או עדכונים חשובים ביותר על מצב התמיכה הנוכחי בחוק האזרחות. יש פחות התלהמות, פחות שקרים והרבה פחות רעש. בנט לא מנסה לקחת קרדיט על כל הזזת מהדק שעושים השרים, שרת החינוך לא מבלבלת את המוח על עזה (כן על קורונה, אבל אין מושלם), שר החוץ עסוק בענייני חוץ ושרת התחבורה מתעסקת במזגנים ברכבת (פספוס אדיר של ליאור שליין – אפשר לכתוב אינסוף בדיחות על מיכאלי ורכבות).

בטכניון מתחילים להתקרב לשקט הכ”כ נחוץ. היום העברתי את התרגול האחרון באחד הקורסים ונתתי את הנאום הסטנדרטי שמקבלים כל מסיימי הקורסים אצלי (“תלמדו לתכנת”). ביום חמישי יסתיים קורס אחר, אבל הסטודנטים בו לא יקבלו את הנאום החשוב הזה מכיוון שהם מפקולטה אחרת שבה לא צריכים לתכנת בשביל להנות מקריירה רווחית עד גיל הפנסיה. אמנם בקרוב נצטרך גם לבחון את הסטודנטים על החומר שלימדנו במהלך הסמסטר, אבל מועד ג’ שנותר ללא שימוש מהשנה שעברה קיצר מאוד את כתיבת המבחן.

בקורס שאותו למדתי הסמסטר הגשתי בשבוע שעבר את כל שיעורי הבית ובזאת סיימתי את חובת הגשת שיעורי הבית שלי לטכניון באופן סופי. בעוד כמה שבועות יתקיים המבחן בקורס. אם לא יהיו תקלות מיוחדות, זה יהיה הקורס האחרון בהחלט בטכניון ואחריו אוכל להתמקד יותר במחקר. באמת הגיע הזמן לתת גז על כמה נושאים שהוזנחו בזמן האחרון.

ולסיום, עם חזרת הרוגע לדיווחי החדשות, התברר שמחיר חופשה בארץ עלה לסכומים שבהם משפחה עם שני ילדים יכולה לטוס להוואי לשבעה לילות (בדקתי הרגע). לא ברור עד כמה אנשים וועדי עובדים נואשים לחופשה כדי להיות מוכנים לשלם סכומים כאלה, אבל זה פסיכי לחלוטין (וכל זה כדי לבלות בתנור שנקרא “ישראל מדרום לאשקלון”). לפחות שר התיירות החדש רזבוזוב הבין שעם מחירים כאלה, הביקוש לחופשות כבר מספיק גבוה ואין צורך בפרסומות לחופשה בישראל. עדיף כבר לשלם על פרסומות לחיסונים אחרי שביטלו את כל התמריצים להתחסן.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “השקט שכנראה ישאר”

  1. אני דווקא שומע הרבה רעש מכיוון הכנסת – בעיקר מהאופוזיציה.

    חופשה? אני כבר לא זוכר מה זה 🙁

    1. כן, אבל עכשיו היכולת שלהם היא בעיקר רעש ולא סמכות ביצועית. כבר התחלה טובה.
      חופשה היא באמת משהו שקשה לראות בזמן הקרוב…
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה