החתול מרעננה

צהריים טובים לכולם!

מי שגידל חתולים בבית עם חצר מכיר את ההתנהגות הבלתי נסבלת שלהם בנוגע לדלתות. הם עומדים ליד דלת הכניסה לבית, מבקשים לצאת או להיכנס ביללות קורעות לב ולבסוף, כשהדלת נפתחת בפניהם, הם עומדים לידה ומסתכלים סביבם עד שהם מואילים בטובם לעבור דרך הדלת (או עד שהם מקבלים דחיפה קטנה עם הרגל).

בחודש האחרון נתקענו עם נפתול החתול שפשוט מסרב להחליט לאן הוא הולך. לפני המבצע לשלומו של ביבי היה נראה שהוא על סף חתימה עם לפיד, אבל הרקטות לירושלים ולתל אביב שיבשו את התוכניות האלה. בזמן הזה, שבו כל הצדדים החליטו להעמיד פני פטריוטים שלא מנהלים מגעים פוליטיים תחת אש, כולם ניהלו מגעים ובמיוחד חתן השמחה המיועד שניהל מגעים עם לפיד, עם נתניהו, וככל הנראה ניסה לברר לגבי קבלת רוטציה מביידן והחלפת מרקל בספטמבר. בזמן ניהול המגעים הוא ושקד שיקרו לכל הצדדים, דאגו לחטוף מכל הצדדים והוסיפו עוד לאמינות של סמוטריץ’.

בינתיים לפיד סוגר את הקצוות ומראה למתלבט התמידי שהגיע הזמן להתקדם. אמנם אין לו ממשלה בלי בנט, אבל אם בנט יסכים לדרישות של ביבי, ללפיד אולי תהיה ממשלה אחרי הבחירות באוקטובר, אבל לא יהיה בנט. אחד מסודות ההצלחה של ביבי הוא הסתמכות על זיכרון מאוד מאוד מאוד מאוד קצר בציבור. אם בנט יתפקד בצורה חצי סבירה בתור ראש ממשלה ושר חוץ, יזכרו לו את העניין לטובה וישכחו את הפרת הבחירות הסדרתית מאז ה-23 במרץ. אם יאמין עכשיו לביבי, יש סיכוי די קטן שיצליח לשחזר את ההישג של גנץ ולהישאר בחיים אחרי שיעצבן 100% מהמצביעים.

לשמחתי הרבה, יש עוד עניינים מלבד התלבטויות בנט האינסופיות. שלשום, אחרי דחיה די ארוכה, הייתי בחתונה של חבר ממקום העבודה לשעבר. הופתעתי לראות שאני זוכר את רוב השמות (חוץ מאחת שאני פשוט לא מצליח להיזכר בשם שלה), אבל לא הופתעתי מכך שכבר רשמו לעצמם ניסיונות להחזיר אותי לשם באפריל 2023, עם סיום הדוקטורט. הסיכוי לכך לא גבוה במיוחד, אבל טוב לראות שהשארתי רושם חיובי. אם לא אחזור לשם, אוכל לצפות למכתבי המלצה מעודדים.

ולסיום, בטכניון מתקרבים לסוף הסמסטר. עדיין נותרו כמה שבועות, אבל כבר מתחילים להרגיש את ההכנות למבחנים וכבר הודעתי על בעיית זמינות אפשרית שלי במועדי ב’ בהם אצטרך לענות על שאלות הסטודנטים. באחד הקורסים, המתרגלת השניה בקורס פנתה אלי בייאוש לגבי סטודנטית שביקשה עד עכשיו הארכות לכל התרגילים. אחרי בירור קצר, התברר שהיא ביקשה הארכות נוספות כי עד עכשיו נתנו לה. הבהרתי שנגמרה החגיגה והחריגה הבאה תתקבל רק עם אישור רלוונטי מבית חולים או מצה”ל. לשמחתי הרבה המסר עבר (במיוחד המסר שניסינו שנינו להעביר ולפיו אנחנו לא בודקים את התרגילים), אבל אז נוצרה בעיה אחרת: היא יצרה קובץ גדול מדי ולא הצליחה להעלות למערכת. שנינו קיבלנו חום, אבל הצלחנו להתמודד עם התקלה הזאת. עכשיו אנחנו במתח לגבי השבוע הבא – האם שוב תתקבל בקשה להארכת זמן? האם יהיה תרגיל שבו לא נידרש לחלץ אף אחד מצרה? כל זאת ועוד, בשבוע הקרוב.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

5 מחשבות על “החתול מרעננה”

  1. לא ידעתי שאתה עושה דוקטורט. חשבתי משום מה שאתה חוקר. לא מפריע ללמד כל כך הרבה בזמן שאתה עושה תואר? לא נראה לי שאני הייתי מצליחה לסיים (עוד לא סיימתי) אם הייתי מלמדת כמוך…

    1. זה קצת מעכב, אבל הצלחתי להתקדם לא רע בשנות התואר השני, אז הכל בסדר. מיולי הקרוב לא יהיו יותר קורסים, אז אוכל להתקדם יותר מהר.
      nadavs

      1. מעריצה אותך. באמת! אני בקושי שורדת, ובלי ללמד אפילו קורס אחד (חוץ משעה בשבוע של עברית, אבל זה ממש לא קשור וזה לא דורש מאמץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה