סיבוב פרסה יקר

צהריים טובים לכולם!

אחרי תשעים ימים של שכרון חושים וחצי מיליארד שקלים הטילו שוב את הקוביות, ערבבו את הכיסאות בכנסת וקיבלנו אותה תוצאה: גוש רק-ביבי עם 59 מנדטים, גוש רק-לא-ביבי עם 61. סליחה, התוצאה הפעם שונה לחלוטין: לימינה יש 7 מנדטים במקום 6. שמיים וארץ. אם נלך לבחירות בפעם ה-26 מאז הקמת המדינה, אני מניח שהתוצאות ישארו דומות גם אם הכוכבים יסתדרו לביבי איכשהו וגוש רק-ביבי יקבל 61 מנדטים. עם בן גביר ומעוז אי אפשר לנהל קואליציה. כמו שאמר דוד ביטן (שמתברר כאדם רציני אחרי שהוציאו לו את הלשון מהתחת של ביבי), ממשלת 61 זה לא משהו שאפשר לעבוד איתו.

האם נצליח לצאת מכאב הראש הזה? כנראה שלא. כל צד מתבצר בעמדתו, זה לא ישב עם ההוא וביבי מתעקש להישאר בחיינו. כל עוד זה יקרה, מנכ”לית ועדת הבחירות תישאר נצורה בכנסת ולא תוכל לחזור הביתה לעולם. אולי הגיע הזמן שיפנו אליה במקום להתייעץ עם יועצים אסטרטגיים וטקטיים למינהם. לה יש את האינטרס הכי גדול להקים ממשלה שתחזיק ארבע שנים.

את יום הבחירות העברנו בהצבעה, נסיעה קצרה לתל אביב, חזרה הביתה והמתנה למדגם. בעשר בלילה, קצת אחרי שהראו את התוצאה של הליכוד ויש עתיד, נדהמתי לחלוטין: כחול לבן עם שבעה מנדטים? מרצ עם שישה? זה ענן מריחואנה שגרם לאובך הזה? החלק החמור ביותר היה התוצאה של ימינה, שבעה או שמונה מנדטים. ביום הגשת הרשימות, אחרי שהליצנים בחרו באות י, אמרתי שהם יקבלו מקסימום שישה מנדטים. המשכתי להתעקש על כך גם כשקיבלו את האות ב. הייתי מאוד קרוב ומאוד אופטימי לאחר ההופעה האומללה שלו בערוץ 20, אבל הפסדתי ולכן אקנה לחבר את ההמבורגר שהובטח לו. בכל מקרה, אני סומך על בנט שיעשה את כל הטעויות האפשריות כך שימצא את עצמו שוב מחוץ לכנסת בבחירות באוגוסט.

בינתיים בטכניון סיימתי כמעט באופן סופי את חובותי לסמסטר החורף הבלתי נגמר. ביום שישי התקיים סוף סוף מועד ב’ בקורס אותו תרגלתי הסמסטר, מועד ב’ בו השארתי את המרצה לבד מול כל ששת הנבחנים בגלל עייפות קשה. כשנגמר המבחן בדקתי את השאלה שלי, שלחתי לו את התוצאות הקטסטרופליות וחיכיתי לתגובה שלו. היום נשחרר את הציונים, נאפשר ערעורים (נראה אם יהיה מישהו מספיק אמיץ) ונסיים סופית את הסאגה הנמתחת הזאת.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “סיבוב פרסה יקר”

  1. תוצאות הבחירות באמת קצת משונות אבל מוכיחות שוב שכל עוד ביבי לא יפנה את מקומו אנחנו תקועים

    1. לצערי לא נראה שהוא מתכוון להתפנות או שמישהו מתכוון לפנות אותו. כולם פחדנים.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה