31

צהריים טובים לכולם!

בשנה שעברה בתאריך הזה כולם כססו ציפורניים בגלל מאה חולי קורונה חדשים. היום כבר מייחלים לרגע בו נראה שהתגלו רק מאה חולים חדשים ביום. את שנתי ה-31 על כדור הארץ ביליתי עם כיסוי פנים תוך שינון מיקומי ניידות המשטרה והמצאת תירוצים. עם כל השנה הנוראית הזאת, עדיין היה נהדר לקום בבוקר ולקבל את ברכת יום ההולדת מאשתי, מהמשפחה ומחברים. החגיגה הרצינית תתחיל היום בערב, אז נאכל את העוגה המסורתית ונפתח קצת מתנות.

גם השנה לא התקבלה ברכה מאיציק שמולי, אבל כן קיבלתי שיחה מוקלטת מביבי שרוצה שאביא עוד שלושה חברים לקלפי להצביע מחל. אם הוא רוצה לתת לי מתנה אמיתית, אשמח לקבל ממנו (או מכל פוליטיקאי אחר) שיחה ביום הבחירות. נוכל לנהל שיחה ארוכה וחשובה על מדינת ישראל, על הימין המלא-מלא ועל שלושת החברים הדמיוניים שלי שאשכנע להצביע לליכוד. אולי ככה אצליח לשרוף לו קצת זמן ולהציל כמה נפשות תועות מלדבר איתו.

בניגוד ללפני שנתיים, אז עבדתי בקלפי והצבעתי שלוש פעמים, בשנה הקודמת לא עבדתי בבחירות או הצבעתי אפילו פעם אחת. כמובן שדאגו לתקן את העניין עם בחירות ביום שלישי הקרוב (ואם יורשה לי להמר, גם בספטמבר ובפברואר – אז תוקם ממשלה יציבה). כולי תקווה שלמרות ההימור לא יתקיימו עוד בחירות השנה ובמקום זה היא תהיה מלאה בדברים קצת יותר חשובים (אני גם דואג לשפיותה של אשתי שצריכה לסבול אותי בתקופת בחירות ונפלה על זמן אינטנסיבי במיוחד. נראה לי שדי נמאס לה משידורי תעמולה).

יום טוב.
שלכם, בן 31,
nadavs

2 מחשבות על “31”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה