דרישה לחשיבה

צהריים טובים לכולם!

מועדי א’ בטכניון עברו ונגמרו והביאו איתם את מועדי ב’, שהם הניסיון של צוותי הקורסים להיזכר על מה הקורס ומה עושים עם כל הסטודנטים האלה. בשבוע הבא יתקיים מועד ב’ בקורס בו נקראתי לדגל להחליף את אחת המתרגלות ולאחר מכן, שניה לפני פסח ולמרות שביקשתי במפורש שלא להגיע לזה, יתקיים מועד ב’ בקורס אותו תרגלתי הסמסטר. אחרי ההצלחה המסחררת במועד א’, התבקשתי לכתוב שאלה גם למועד ב’. במועד א’ השאלה היתה בסגנון סעיף ממש קל, סעיף קל, סעיף יחסית קל שצריך להבין בו משהו קטן וסעיף עם חשיבה (שאף אחד לא הצליח). למועד ב’ כתבתי שאלה באותו סגנון. תקוותי הגדולה היא שהפעם המצב יהיה קצת פחות חמור.

מחוץ לטכניון, ועדת הבחירות ממשיכה לדהור במלוא המרץ לכיוון הקיר. מחר יהיו שבועיים לבחירות ועדיין קיים מחסור של אלפי עובדים. הדרישה שלהם לצינון ארוך (והדרישה בקלפיות הקורונה למיגון במשך 12 שעות) מבריח אנשים ולא מאפשר להם לגייס כמו שצריך. הם כבר פתחו את הרישום למזכירים שלוש פעמים ועדיין לא הצליחו לגייס מספיק. אם לא ימצאו פתרון בקרוב, עוד 15 ימים תהיה פארסה שטרם נראתה כדוגמתה. קונספירציית גניבת הבחירות של ארצות הברית תיראה כמו סיפור ילדים לעומת מה שיהיה כאן.

בלי קשר לפארסה הזאת, מחר מתחיל החלק המהנה באמת של הבחירות – שידורי התעמולה. בגלל שמדובר בהפקעת זמן שידור בפעם הרביעית בשנתיים האחרונות, הסכימו בוועדה לדחות את השידור לאחת עשרה וחצי בלילה. בגלל הדבר הזה איאלץ להישאר ער עד מאוחר כדי לצפות בגיבור האמיתי של הבחירות לכנסת, אילן משיחא. כמובן, כמיטב המסורת, מי שלא צופה בתשדירים האלה (כלומר כולם) יוכל לקבל כאן סיכום שלהם ב-20 במרץ. עד אז, ממליץ לכולם להנות מהדבר הזה בשידור חי. אנחנו ממילא משלמים על זה.

בינתיים הבחירות לא מעניינות אותי כמו בפעמים הקודמות (עוקב, אבל בצורה חלשה יותר מבעבר). עם זאת, תמיד נחמד לראות שדברים שהצעתי בעבר יכולים לעבוד (כתבתי שלפיד צריך להתעלם מכל שקר שמגיע מכיוון הליכוד. הוא לקח את זה לאקסטרים ומתעלם מהכל). אני מניח שב-23 במרץ בעשר בלילה הוא יתחיל לדבר ואז נדע עד כמה הוא הולך לקפל את בנט (שאני מקווה שיהיה כמה שיותר קטן. גם כי אני לא סובל אותו וגם כי התערבתי שהוא מביא תוצאה לא טובה). עם ההיסטוריה של בנט, הוא יקפל את עצמו ויזחל לביבי כרגיל. לא הייתי עוצר את נשימתי כאן.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה