ועדת הבחירות אינה עונה

לילה טוב לכולם!

לפני עשרה ימים, כמובטח, נפתחה ההרשמה למזכירי ועדת קלפי. כמיטב המסורת, התייצבתי בשעת הפתיחה להירשם והפעם אפילו הצטרפתי לשידור החי של ועדת הבחירות. למרבה הפדיחה, היתה בעיה בשרת המייל של האתר ואף אחד לא קיבל אישור הרשמה, כולל מי שהציגה את התהליך בשידור חי. אחרי כמה דקות העניין תוקן. הצלחתי להירשם, מילאתי את הפרטים ואפילו לא שיקרתי. באופן מפתיע, תוך כמה דקות הגיעה הודעה על כך שנדחיתי על הסף. בדרך כלל ההודעה מגיעה בלילה.

כמובן שלא נתתי להודעת הדחיה לעצור אותי. השלמתי את הלומדה (שהיתה זהה לזו של הבחירות לכנסת ה-23) וניגשתי למבחן (שהיה גם מאוד דומה לזה של הפעם הקודמת). מיד לאחר המבחן פתחתי את תוכנת המייל שלי ושלחתי את המייל שהכנתי מבעוד מועד לאירוע. באותו יום דיווחה ועדת הבחירות על עשרות אלפי נרשמים והיה נראה שהכל עובד כמו שצריך, אבל מאז עברו תשעה ימים של חריקות ובסופו של דבר התהליך נסגר לפני כ-22 שעות עם מחסור של 12 אלף מזכירים. אחרי שראיתי שאין תשובה, ניסיתי לשלוח מייל נוסף לפניות הציבור, אבל גם הוא נותר כרגע ללא תשובה. אחזיק אצבעות לכך שהמחסור יגרום להם להתקשר אלי שוב. הפעם לא אגיד להם שאני חבר מפלגה (כי אני לא) ואם ישאלו שאלות בראיון, אסביר להם את עמדתי. מי יודע, אולי יצא מזה משהו.

באירוע שעליו מופקדת ועדת הבחירות מתכוננים ליומיים הכי חשובים מלבד יום הבחירות עצמו – הגשת הרשימות. על השמאל האידיוטי אין מה לדבר. יש שם יותר מפלגות ממצביעים (חלקן לא באמת שמאל. למי ששכח, בוגי לא ממש חושב שצריך להיפרד מהפלסטינים עם חומה) וכולי תקווה שהאידיוטים שם ישכילו לפרוש או להתאחד לפני ה-23 במרץ. המצב המעניין יותר נמצא בימין. בבית היהודי נבחרה חגית משה שעדיין חיה במילניום הקודם וטענה בראיון שמצביעים בשני פתקים (היא לא לבד, לפני שנתיים בנתניה היו לנו כמה וכמה כאלה). באיחוד הלאומי עם המיתוג המחודש סמוטריץ’ טוען (ובצדק, לטעמי) שהוא צריך להוביל את הרשימה, בעוד חגית משה הפכה לרפי פרץ וטוענת שהיא צריכה להוביל. וכמובן, אסור לשכוח את בן גביר שתמיד מוסיף עוד מימד הומוריסטי לעניין. לא יכול לחכות לביזיון של יום חמישי ולתשובה לשאלה החשובה באמת – מי יקבל את האות ב’ ומי יקבל את ט’.

בינתיים בטכניון נגמר הסמסטר. שני הסטודנטים הנחמדים שנשארו איתי לתרגול האחרון (חוצפה גדולה מצד השלושים שלא הגיעו) קיבלו את הנאום הרגיל שלי (תלמדו לתכנת, לכו להצביע) וכמה עצות כלליות. כל אלה כמובן לא הוקלטו בשום מקום, כי יש גבול לחוצפה. מי שרוצה שאהיה נחמד אליו צריך לתת יחס דומה. אני מבין שקשה להישאר בזום שעות עד הערב, אבל לתת תרגול פרטי ל-6% מהכיתה בלבד זה ממש לא נעים.

בנוסף, בעקבות חופשת לידה, ביקשו ממני להחליף מתרגלת אחראית בקורס שהעברתי בסמסטר הקודם (ומתקיים גם הסמסטר). כל שיש לי לעשות זה לטפל בעניין המבחן המקוון, משהו שכבר עשיתי בסמסטר הקודם. למרבה השמחה, אין צורך לכתוב שאלות למבחן, רק להעביר אותן לפורמט המתאים. המבחן מספיק רחוק מהמבחן השני שאני מעביר (ובו כן כתבתי שאלה) ובמבחן שאני צריך לעשות (מבחן בית של 12 שעות, תענוג צרוף), אז הסכמתי בשמחה. תוספת למשכורת, במיוחד אחרי שהעבירו את ההשגחה בבחינות לחברה חיצונית, תמיד מתקבלת בברכה.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “ועדת הבחירות אינה עונה”

  1. מקווה שמפלגות המרכז-שמאל באמת יתאחדו כי המספר שלהן מוגזם לחלוטין.
    מקווה גם שבימין רק יגברו הפיצולים… כזה אני 🙁

    בהצלחה לך (ולכולנו) עם הבחירות

    ברשומה הקודמת שלך שוב לא היה אפשר להגיב…

    1. בסוף לא התאחדו, אבל חלק התאדו. נראה שמי שנשאר (חוץ מגנץ) יכול לעבור. אם גנץ יפרוש, החשש יוסר.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה