קמיקזה ישראלי

ערב טוב לכולם!

טייס הקמיקזה הישראלי, בני גנץ, כבר מחמם מנועים. אחרי שהבין שעושים ממנו צחוק והוא כבר כמה חודשים הבדיחה של המערכת הפוליטית בישראל, נמאס לו סופית והוא נראה נחוש להתאבד על האניה שנקראת נתניהו. ההתנהלות שלו בשבוע האחרון, אם לא יתקפל בבושה ברגע האחרון, מעידה על כך שהשלים עם גורלו. הוא לא יהיה ראש הממשלה ה-13. יש אפילו סיכוי שהוא לא יהיה בכנסת ה-24. כל שנותר לו לעשות, בדומה לסרטים רבים, הוא לחבק את ביבי חזק חזק וליפול יחד איתו לתהום. לגנץ מחכה שם מזרון רך ונעים בדמות פנסיה צבאית שמנה. לביבי מחכה משפט פלילי קשה.

ההצעות המביכות שנזרקות מהליכוד לכל עבר מצביעות על פאניקה. גדעון סער עשה עבודה מרשימה ביותר ביצירת אלטרנטיבת “רק לא ביבי” (למי שמאמין לזה. אני לא. יתן לביבי את הממשלה השישית כמו גדול) וחמור מכך, יצר מציאות לפיה ניתן להקים ממשלה שבה אף אחד לא קורא לעצמו “שמאל” או חלילה ערבי. ממשלת סער, יש עתיד, ימינה, כחול לבן וישראל ביתנו מתנדנדת בין 59 ל-61 מנדטים בסקרים הרציניים האחרונים. הליכה לבחירות במצב כזה היא כמעט התאבדות לליכוד. לגנץ כבר לא אכפת ונראה שהוא רוצה לפרוש בכבוד. עבור ביבי זה קריטי.

לשמחתי הרבה, סער עשה לי את עבודת הבחירה קלה יותר עם הגשת בקשת הרישום לרשם המפלגות. ידעתי מראש שהוא תומך בסיפוח וקשקושי דת למיניהם, אבל הגדרת אחת ממטרות המפלגה כ”פיזור אוכלוסיה” שברה אותי סופית. הניסיון לפיזור האוכלוסיה הוא אחד העוולות הגדולים ביותר שנעשו במדינת ישראל, כזה שאנחנו משלמים עליו בזיעת אפנו ודורות קדימה עוד ישלמו עליו. ברור לי שסער וחבריו יהיו בממשלה הבאה וימשיכו לקדם את המדיניות הנוראית הזאת, אבל לפחות אדע שלא הצבעתי בעדה. אם להיות כן, כנראה שאצביע למפלגה שתומכת במדיניות האידיוטית הזו כי כל המפלגות תומכות בה. מצד שני, כנראה תהיה פחות תמיכה בסיפוח השטחים.

בנושא אחר, מתגלות כל מיני תקלות במעבר הדירה. ספה שקנינו ונטען שנפתחת למיטה זוגית נפתחה למיטה קטנה הרבה יותר. אחרי דיון (עם מעט צעקות) עם החברה הוסכם שהספה תחזור חזרה לחברה ובקרוב תגיע ספה חדשה שאמורה להיפתח למיטה גדולה יותר, והפעם אמדוד את הספה ברגע שהיא תורכב. גם עם הטלוויזיה היו צרות. בשבוע שעבר ישבתי בדירה כמה שעות בהמתנה לטלוויזיה רק כדי לגלות בצהריים שהיא לא תגיע בגלל בעיות בחברת השליחויות. להגנת החברה ממנה קנינו, הם מיד הוסיפו פיצוי ואמרו שיוכלו להביא את הטלוויזיה בכל יום שאבחר. גם בגזרת מכשירי החשמל יש בעיות קשות עם אפס מכשירים שהגיעו עד עכשיו. ביום ראשון הנושא יטופל ע”י החבר שעזר לנו להשיג אותם. לפחות מכשיר אחד חשוב הגיע עד עכשיו – מזרקת מים לחתולים. אולי את זה הם לא יצליחו להפוך פעם בכמה ימים.

ולסיום, החיסונים סוף סוף כאן ויאפשרו לנו לצאת מהניג’וס הזה של הקורונה. אני אישית מתכוון לקבוע תור ברגע שאפשר (כל עוד לא יהיו לי תוכניות ליום-יומיים אחרי קבלת החיסון). יש כמה אנשים שמתכוונים לחכות לחיסון הישראלי (הסיבה הכי אידיוטית שראיתי לזה עד עכשיו: “כי זה שלנו”). לא ברור על מה הם מסתמכים, אבל אני אישית לא מתכוון לתת לשום דבר שיוצא מהמכון הביולוגי להתקרב אלי. לישראל אין ניסיון בייצור חיסונים או גוף בעל ניסיון באישור חיסונים כמו ה-FDA. את פיתוח החיסונים אני מעדיף לשמור למי שיש לו ניסיון בזה. המכון הביולוגי יכול לחזור לעיסוקים העיקריים שלו. הוא כבר קיבל חיסון מפגיעה בתקציב ואת זריקת היח”צ שהוא רצה. שישחררו אותנו מהקשקושים והאגו ויקראו לכולם להתחסן במה שמגיע מאמריקה ומערב אירופה. כל יום שהניסוי שלהם ממשיך יעלה לנו בכסף וחיי אדם.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “קמיקזה ישראלי”

  1. לסער לא אצביע כי דעותיו שונות מדעותיי משמעותית… אני מניח שעד הבחירות מספר המנדטים הצפויים לו יירד משמעותית. אני תוהה רק אם הסקרים ייגרמו לדחייה נוספת בפיזור הכנסת. בקרוב נדע בוודאות.

    מבאס לשמוע על כל התקלות במעבר הדירה = מקווה שהכל ייפתר במהרה.

    לגבי החיסון – גם אני אתחסן כשאוכל. לא אחכה לחיסון הישראלי פשוט כי הוא עוד רחוק. אני דווקא מאמין שיעשו לו את כל הבדיקות הרציניות וכשהוא יאושר הוא יהיה גם אמין.

    1. למזלנו, נראה שסער מספיק חכם כדי לכפות את הפיזור.

      לגבי הדירה, תודה, הרוב הסתדר 🙂
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה