מתחילים לעבור

צהריים טובים לכולם!

אחרי חודשים של חיפושים, כמה שעות של מו”מ וחתימה אחת, נסענו אתמול לקבל את המפתחות לדירה שנעבור אליה בעוד חודש. בעל הדירה העדיף שנעשה הכל אתמול ולא ביום תחילת החוזה ביום שלישי. כך מצאנו את עצמנו נוסעים דרומה בערב כשעלינו מטר, קופסאות של חפצים שהתחלנו להעביר (חלקן לא נפתחו עדיין) וצ’קים להשלמת התחייבויותינו לפי החוזה. אחרי נסיעה קצרה הגענו לשם ועברנו הדרכה על כל מה שנשאר במקום.

אחרי ההדרכה הלא-קצרה וחלוקת המפתחות והשלט לחניה (חמישה זוגות שונים של מפתחות) עברנו על כל השעונים והמונים שיספרו עבורנו חשמל, מים וגז, ראינו שוב איפה תהיה החניה שלנו (בטאבו, לא עוד מבקרים שחונים “רק רגע” וחוסמים לרבע שעה) והצצנו רגע במחסן. לאחר מכן נפרדנו לשלום מבעל הדירה והתחלנו במדידת המקום. אמנם הרהיטים הגדולים כבר הוזמנו, אבל ישנן כמה תוספות קטנות שעוד צריך להזמין. עכשיו, כשיש לנו את כל המידות, נוכל להזמין ולוודא שבסוף החודש הבא, כשניכנס, הכל יהיה מוכן.

כדי להיות ממש מוכנים, דאגנו להזמין את כל התשתיות החשובות מראש. כבר הזמנו מעבר דירה לשירותי הטלוויזיה ואתמול פניתי לכל החברות שמספקות שירותי אינטרנט ע”י סיבים אופטיים כדי לקבל הצעות, רצוי כאלה שיהיו יותר טובות ממה שמופיע אצלן באתר. הראשונים שלחו נציגה די טובה (ואת ההצעה הטובה ביותר) שהסבירה הכל בצורה ברורה. הבאים בתור נתנו הצעה קצת יותר גבוהה, וכשניסיתי לעמת אותם עם ההצעה הקודמת, עברו לקצת לכלוך על המתחרים לפי המסורת הישראלית. האחרונים שלחנו נציגה די עילגת (אמרה “שלושה מהירויות”, לא כ”כ הבינה למה השארתי פרטים בכלל) שלא היה לה שום דבר להגיד על המחיר הטוב יותר שהצגתי אצל המתחרים. כנראה התחילה לעבוד לא מזמן. בכל מקרה, בעוד שלושה שבועות תותקן תשתית אינטרנט בדירה, כך שאוכל להמשיך את עבודתי החשובה בטכניון ללא הפרעות.

בינתיים בטכניון אין יותר מדי עניין. עבודת המחקר מתקדמת לאיטה, פרוייקטים למינהם מתקדמים לאיטם ובאופן כללי הכל מתקדם בטכניון די לאט. לעומת זאת, בפוליטיקה נראה שאנחנו מתקדמים די מהר לעבר הבחירות שדובר עליהן עוד ביולי. ביבי רוצה להוון את מפת המנדטים הנדיבה מאוד שנותנים הסקרים לגוש החסינות, בנט מנסה להתנער מהתדמית של שטיחון רגליים של ביבי (עם הצלחה לא רעה בינתיים, אבל סביר להניח שזה ידעך) ובמפלגת העבודה מנסים להבין איך להכניס את שני הפרזיטים שעומדים כרגע בראשות המפלגה גם לכנסת ה-24. די ברור שביבי ינצח גם בבחירות האלה, כך שלא צריך לפתח יותר מדי ציפיות. כל עוד הוא משאיר את נתב”ג פתוח בשביל כל הישראלים באיי סיישל, אפשר לצאת מפה כדי לברוח מההשלכות הקשות מאוד שיהיו לקואליציית החסינות שתיווצר.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “מתחילים לעבור”