תרגיל בסבלנות

צהריים טובים לכולם!

אחרי שהתפאר בתוארו כ”מר כלכלה”, נראה שמר שטיקים וטריקים החליט שהגירעון בישראל לא מספיק גדול. כדי לעזור לציבור בעבודות יזומות (ולא סתם מענקים) הוא דואג לעבודה לאורזי קלפיות, מנהלי ועדות אזוריות, מדריכי מזכירים ועשרות אלפי עובדי קלפיות שיוכלו להנות מעוד הכנסה על חשבון הציבור כדי לערבב שוב את הכנסת כך שאולי, בטעות, במקרה, גוש הימין יכלול את מר ביטחון ועוד לפחות 60 חסרי חוליות שיאפשרו לו להתחמק ממשפט.

בתקשורת, כמיטב המסורת, בולעים את הספינים שיוצאים מכיוון הפרוטקטור אוף איזראל בלי בושה. הם מציגים את האפשרויות כהתקפלות של בני גנץ או הליכה לבחירות. אין שום אפשרות שאנשי הליכוד יעמדו בהסכמים. האשמה כולה שייכת לגנץ. למרבה המזל, בציבור מצליחים לראות דרך הבלוף השקוף הזה ומאשימים בעיקר את הקוסם בבחירות המתקרבות. אם אכן יהיו כאלה בנובמבר, אני צופה התרסקות באחוזי ההצבעה, במיוחד במעוזי הליכוד. יש סיכוי שהפעם השקרים לא יעבדו.

מי שרוצה לכבוש את בלפור כרגע הוא יאיר לפיד, אבל בשביל זה הוא יצטרך להתנהל באופן קצת שונה מהקמפיינים הקודמים. במקום להגיב לכל קשקוש שיוצא מכיוון הליכוד ושליח השם, פשוט להתעלם ולסרב לענות על כל שאלה שנוגעת לשקרים שלהם. לליכוד יש מכונת רעש ושקרים שאי אפשר להתמודד איתה וגם אין שום צורך. התשובה לכל שאלה שקשורה איכשהו לשקר של הליכוד היא “אין לי זמן ומשאבים לענות לטענות הליכוד ואני לא מתייחס אליהן. אני מוכן לענות לכל שאלה על מדיניות שאנחנו מתכננים ליישם”. בליכוד ממילא מתכוונים להפיץ שקרים בלי סוף והתייחסות אליהם היא סתם התייחסות לרעש. עדיף לחרפן אותם עם התעלמות. כל עוד לכל חברי הליכוד יחד יש אותו מספר ביצים כמו לחתול (המסורס) שלי, אין טעם להתייחס לשום דבר שיוצא להם מהפה או מהמקלדת.

לפי הסקרים האחרונים, גוש הימין עומד יציב על 61-63 מנדטים, מה שמעודד את מושיענו ללכת לבחירות. למרבה המזל, יש סיכוי טוב שמדובר באשליה אופטית. הסוד מתחבא במנדטים של “ימינה”. כרגע, בגלל הקורונה, יש אנשי רק-לא-ביבי רבים שנפלו בקסם של בנט. ברגע שמתחיל הקמפיין והסמוטריצ’יה תתחיל לעבוד, יתברר שהוא כן ימליץ על הגאון, בניגוד לקשקוש שהוא מפמפם עכשיו. אז אותם מנדטים יחזרו לבית החמים והנעים אצל לפיד/גנץ/מי שלא יהיה שם. אלו מנדטים על הקרח. אם יהיה לו הרבה מזל ושכל, יוכל לסיים עם עשרה מנדטים ולחזור להתרפס בפני הליכוד.

אם אכן יקרה האסון המתוכנן, אפעל לפי תוכנית הדיאטה התקשורתית שבניתי עליה כבר במאי. בלי צפיה בחדשות, בלי להתייחס למה שנמסר מהליכוד, מכחול לבן, יש עתיד, ימינה, שמאלה, קדימה או אחורה. בלי להתייחס לכל אמירה מטופשת ובלי להתעצבן משקרים. אצפה בדיוני ועדת הבחירות, אנסה לעבוד כמזכיר (הם יהיו כ”כ נואשים שאני מהמר שיקצרו את הצינון או יעלימו עין די בקלות) ואחכה בקוצר רוח ל-11 באוקטובר (הגשת הרשימות, כנראה) וה-10 בנובמבר, תחילת תשדירי התעמולה. עד אז שיעזבו אותי בשקט וישחו בשקרים של האנרכיסט הגדול ביותר בישראל, זה שעומד בראש הליכוד.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “תרגיל בסבלנות”

  1. שיהיה לנו בהצלחה – למרות שאני לא רואה איך.
    בתקשורת שאני קורא הרבה מאשימים את ביבי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה