מיסוד סופי של השחיתות

לילה טוב לכולם!

כל מי שצפה היום בחדשות או ערוץ הכנסת בוודאי ראה היום את מיסוד השחיתות באופן מוחלט. זה היום שבו הודיע נתניהו באופן מפורש שמטרת כהונתו כראש ממשלה היא קבלת כסף מהמדינה. הדיון היום בוועדת הכספים היה ביזיון גדול של הכנסת. בעניין הזה אני מסכים לחלוטין עם סמוטריץ’. המשבר הכלכלי רק גורם לבעיה של נראות. הבעיה הגדולה יותר היא הבקשה החצופה. פטור מוחלט ממיסים על הוצאות רלוונטיות לתפקיד אין לאף אחד בישראל, בטח לא כשמדובר בהוצאות על רכוש פרטי.

הנאום של מיקי זוהר בפתיחת הדיון כלל את השוואתו של נתניהו לנכה כלכלית. על האמירה הזאת הייתי שולל לו באופן מיידי את רישיון הנהיגה ומארגן לו מלווה עם תו נכה. לא יתכן שאדם ללא מוח מתפקד ינהג בכבישי הארץ. נתניהו נכה כלכלית? רודפים אותו (כדברי רואה החשבון, ח”כ קרעי)? כנראה שקרעי רוצה לעשות הסבת מקצוע ולתפקד כמכשור לקולונוסקופיה, אחרת לא ברור איך אדם שהוא רואה חשבון בהכשרתו לא יודע מה עושים כשמס הכנסה מגישים למישהו שומה מוגזמת (רמז: מדברים עם מס הכנסה). מי שלא פונה חזרה למס הכנסה ומנסה לעקוף את החוק מודה בנכונות השומה. שיתכבד וישלם את המיסים על תשלומי המדינה לביתו הפרטי. מה שלא קשור לתפקיד לא צריך לצאת מכיסם של האזרחים.

בינתיים בטכניון מתכוננים לסוף הסמסטר. היום הגשתי את העבודה שהתחייבתי אליה במסגרת אחד משני הקורסים שאני רשום אליהם. לשמחתי, הקורס השני הוא אנגלית, שם יהיה מבחן קצר ביום שני שיחתום את הסמסטר. לאחר הגשת העבודה קיבלתי מייל חזרה מהמרצה שאמר שיהיה איתי בקשר וביקש את מספר הטלפון. מסתבר שהוא ביקש גם מחברים אחרים לקבוצה, מה שהעלה את חשדנו שהוא לא שכח לגמרי מהחלק של ההרצאה שהיה כתוב בסילבוס. עכשיו אנחנו חוששים שהוא יתקשר אלינו וישאל שאלות על העבודה. אמנם הנושא לא קשה מדי, אבל המרצה הזה מכיר את החומר היטב ויוכל להיכנס לכל פינה בעייתית שרק ירצה. נקווה שלא יקשה יותר מדי.

ולסיום, עם התגברות התחלואה והתגלות מקרי קורונה באוניברסיטאות אחרות, הטכניון ממשיך לדהור לעבר הקיר. מועדי א’ יתחילו בעוד שבוע וחצי, מבחני סיום הקורסים ההומניסטיים מתחילים ביום ראשון הקרוב ומספיק שיהיה מקרה אחד כדי שתתחולל מהומה. המבחן שאני אמור להשגיח בו יתקיים עוד יותר מחודש, כך שיהיה לנו מספיק זמן להתכונן למבחן ממוחשב. בדיוק כמו הסמסטר הנוכחי, יש סיכוי גבוה שהטכניון יתפס עם המכנסיים למטה ובלי היערכות של הצוות. אם לא יערכו הדרכות כבר בשבוע הבא תהיה תקופת מבחנים קטסטרופלית. מזל שאין לי מבחנים.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 למיסוד סופי של השחיתות
  • motior
    27/06/2020 ב9:02

    שום דבר לא סופי…
    האמת שא הצחי להבין האם מבחינה חוקית יש לנתניהו בסיס לדרישה שלו, אבל ברור לי שמוסרית זה בעייתית (לא שלנתניהו יש מוסר) ושמיקי זוהר אידיוט.

    בהצלחה במבחנים. לבן שלי מבחן ראשון כבר בשבוע הבא. הוא אמר שמדברים על מבחנים אונליין – לא בטוח אם זה אפשרי.

    הגב
    • nadavs
      27/06/2020 ב9:39

      יש ספק גדול מאוד בקשר לחוקיות של ההחלטה בגלל שהיא הולכת 11 שנים אחורה בניגוד לשש שנות ההתיישנות שמקבלים שאר בני התמותה. גם הדרישה לקבל פטור ממס על טובות הנאה, בניגוד מוחלט לשאר האזרחים, היא חוצפה במקרה הטוב ולא חוקית במקרה הפחות טוב.

      מבחנים אונליין זה כאב ראש, אבל אפשרי. מהיכרותי עם הטכניון ושאר האוניברסיטאות, אם יהיה צורך כזה המבחנים יתקיימו בצורה מרושלת עם הדרכה קצרה יום לפני ויווצר בלאגן לא נורמלי.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.