שלבי סיום

צהריים טובים לכולם!

סוף הסמסטר מתקרב במהירות ואיתו רשימת מטלות הולכת ומתארכת. אמנם נפטרתי מהחלק המביך יותר (הרצאה בקורס אנגלית), אבל עדיין צריך לכתוב עבודה בקורס שבו המרצה החליט שאין הרצאות, אלא העלאת מצגות לאתר הקורס ו”נסתדר לבד”. העבודה, אגב, לא קשורה להרצאות. זה לא אמור להיות ארוך מדי, אבל עדיין צריך לכתוב אותה. המטלה האחרונה והמעיקה מכולן היא כתיבת שאלות למבחן בקורס אותו אני מתרגל. המבחן יתקיים בסוף יולי, אז אגיע לראשונה לטכניון מאז מרץ.

למרבה המזל מדובר במבחן קצר, כך שעם הגעה מוקדמת, הארכת זמן ומסירת הטפסים לסריקה זה לא אמור לעבור את השלוש שעות. השגחה במבחנים אף פעם לא היתה תענוג גדול, אז כשמוסיפים לה מסיכה זה הופך לכאב ראש גדול יותר. נותר רק לקוות שאף סטודנט לא יגיע בלי מסיכה ויתעקש לשאול אותי שאלות. אין לי סבלנות למריבות עם נודניקים ובטח שאין לי כוונה להמר על הבריאות שלי. מעניין מה יקרה אם התפרצות הקורונה החדשה תהיה משמעותית יותר. לא חושב שהסטודנטים יוכלו לעמוד בדחיה נוספת של מבחנים (גם ככה היה בלאגן עם מועדי ב’ של מרץ) ובטח שלא נוכל לבחון יותר ממאה סטודנטים בזום.

כתיבת שאלות למבחן זו עוד מטלה די מציקה שמגיעה לקראת סוף הסמסטר. בקורס הזה העניין בולט במיוחד מכיוון שיש בערך שלושה סוגי שאלות שאפשר לשאול בכל נושא, אז יש התנגשות בין הניסיון לחדש משהו בשאלה לאפשרויות המוגבלות. עדיין לא מאמין שלקחו לי את הקורס הקודם שתרגלתי באביב. תרגולים יותר ארוכים, חומר יותר מעניין ואפס התעסקות במבחנים. זו ללא ספק הטרגדיה הגדולה ביותר שהיתה לעם היהודי מאז ימי הביניים.

בינתיים בכנסת נראה שהטרגדיה הגדולה של האביב הופכת לפארסה הגדולה של הקיץ. מספר הצפרדעים שגנץ מוכן לבלוע כדי להגיע בטעות לנובמבר הבא הולך ועולה מדי יום. היום, למשל, הוא ביקש דחיה בחוק הגיוס כדי להכין אותו בהתאם להסכם הקואליציוני של הליכוד עם ש”ס ויהדות התורה. לפיד וליברמן קפצו על המציאה כאילו מצאו נפט בכנסת. מיום ליום נראה כאילו כל סאגת כחול לבן בחודשיים האחרונים היא תוכנית של לפיד וגנץ להפיל את ביבי ע”י הצגת לפיד כאלטרנטיבה טובה בעוד ביבי ממשיך עם השטויות שלו. לא חושב שיש שם מישהו מספיק מתוחכם (ולא חושב שגנץ מספיק טיפש), אבל לפעמים פשוט אי אפשר להאמין שראש הרשימה השניה בגודלה התגלה כליצן מוחלט.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “שלבי סיום”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה