הכרעה תרמית

בוקר טוב לכולם!

הדדליין הולך ומתקרב במהירות. בכל רגע שעובר צריך לקבל עוד ועוד החלטות חשובות. מחר בחצות, בין רביעי לחמישי, אצטרך כבר להיות עם מזוודה ארוזה לקראת הנסיעה לארצות הברית. כן, אחרי יותר מדי זמן הנסיעה אושרה והכרטיס הוזמן. כבר באותו יום ביקשתי (וקיבלתי!) אישור כניסה לארצות הברית באמצעות הדרכון האירופי וכעת כל מה שנשאר זה להחליט אילו בגדים לקחת. לפי ההורים שלי (וגוגל), המצב בפלורידה די נעים אבל יורד המון גשם. לפי גוגל ואתר מזג האוויר האמריקאי, מפלורידה אני אמור לעבור לגור בתוך מקרר בבוסטון עם טמפרטורות חד ספרתיות בצלסיוס ופוטנציאל לשלג. אין לי מושג איך מתמודדים עם דבר כזה. אני בקושי יודע איפה המעיל שלי.

מעבר לכך, המצגת שאני מתכנן להציג בכנס מוכנה כמעט לחלוטין. נשארו כמה תיקונים קטנים להכניס בה. אנסה להציג אותה מחר בפגישת הקבוצה לקבלת פידבקים ולאחר מכן אהיה בקשר עם המנחה שלי כדי לסגור הכל סופית. הפעם היחידה שהצגתי בכנס היתה בספטמבר, שם זו היתה מצגת של כמה דקות ללא שאלות בסוף. פה מדובר על כמעט רבע שעה ועוד צריך להשאיר מספיק זמן לשאלות מהקהל. המנחה שלי תמיד דוחפת לכך שנציג את העבודה שלנו בפני אחרים ונתאמן במענה לשאלות. זה אמנם תורם לנו כסטודנטים וחוקרים, אבל מפחיד נורא.

מחר הולך להיות יום עמוס גם בלי המצגת הזאת. אתמול התקשר אלי המתרגל השני בקורס אותו אני מלמד הסמסטר והודיע לי שהוא במילואים, כך שנקראתי לדגל להעביר תרגול מחר. לשמחתי, זה בדיוק אותו תרגול שהעברתי אתמול, כך שלא צריך ללמוד חומר חדש במיוחד. מיד לאחר מכן יש קורס שאני לומד הסמסטר ושניה לאחריו השגחה במועד מיוחד של הקורס שלימדתי באביב. מסתבר שיש מישהי שהיתה במילואים על אחד ממועדי המבחן ולכן מגיע לה מבחן מיוחד. לכבוד המאורע שריינתי מקום לעריכת המבחן ומחר נשב שם שנינו במשך שלוש שעות. אני אשחק בטלפון והיא תענה על שאלות. בסוף המבחן הזה תתקיים פגישת קבוצה שבה אציג את המצגת ולאחר מכן מתוכננת שעת קבלה בקורס שאני מעביר (וכבר ידוע לי שיבואו). מדהים איך הכל מתנקז ליום אחד ברגע האחרון.

גם בפוליטיקה נראה שזה מה שקורה. היום בערב ליברמן יכריז מה הוא רוצה ונראה לאן אנחנו הולכים. ההימור הנוכחי של כולם הוא שהמנדט עובר לכנסת, אבל המשמעות של זה היא כמעט בוודאות בחירות. נגד ביבי יוגשו ככל הנראה כתבי אישום בשבוע הבא כך שכחול לבן לא יסכימו לשבת תחתיו (לא שהם נלהבים במיוחד כרגע). מתווה הנשיא לא ריאלי מכיוון שלביבי אין מה שיש לגנץ: אמינות. אחרי כל כך הרבה שנים בפוליטיקה וההתנהגות בזמן האחרון, אף אחד לא מאמין למילה שהוא אומר. כמו שלומד כל חייל בצה”ל – הערך הכי חשוב מערכי צה”ל הוא אמינות כי הוא מאפשר לך לשקר.

ביומיים הקרובים נראה האם ליברמן סתם עשה לכולם תרגיל ומרח אותנו במשך כמה חודשים או שהוא באמת מתכוון לעניין ממשלת האחדות ומתואם עם לפיד. יהיה משעשע מאוד אם בסופו של דבר לפיד הוא האחראי לכל מה שאנחנו רואים כאן (וזו תיאוריה שהעלתי כבר לפני חצי שנה). החלק החסר היחיד בפאזל הוא סילוק גנץ מראשות הממשלה מוקדם מהרגיל או החזקת הממשלה לפחות לשנתיים עד לקיום הרוטציה. עם זה עדיין קשה, אבל אם מישהו הצליח לסדר את הכוכבים בצורה כזאת, הוא כבר יוכל לשבת על כיסא ראש הממשלה איכשהו.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.