מדברים על כלום

צהריים טובים לכולם!

שנת תשע”ט עוזבת אותנו בשעות אלה ממש לאחר שתי מערכות בחירות ואחת בפתח. עם זאת, יש דברים קצת יותר חשובים מהאגו ומצבו המשפטי של ביבי, כמו טבח הקרפיונים הגדול שמגיע פעם בחצי שנה והופך אותם לקציצות אפורות (וטעימות) עם גזר. גם שיתוק התחבורה הציבורית הוא חלק ממסורת ארוכת שנים שלא תיזנח הפעם, בנוסף לסגר בשטחים ושידורים חוזרים של שידורים חוזרים של תוכניות שאיש מעולם לא רעה והרייטינג שלהן נמדד בטעות כי מישהו שכח לכבות את מכשיר הפיפל מיטר.

בגזרת הבחירות המתקרבות אין הרבה חדש ונראה שאנחנו בדרך לבחירות נוספות. הליכוד ממשיך עם הדרישה המופרכת לבלוק של כל מפלגות הימין ובכחול לבן מתעקשים להגיד לליכוד שיפסיקו עם השטויות ולא יקראו לממשלת ימין ממשלת אחדות. בינתיים הליכוד עושה עבודה נהדרת בקמפיין פברואר 2020 ומסביר איך כחול לבן (ולפיד במיוחד) מובילים לבחירות נוספות תוך התעלמות אלגנטית מהגיבנת בדמותם של ש”ס, יהדות התורה ועשרים מפלגות הציונות הדתית המיניאטוריות. בכחול לבן לא מצליחים לענות מספיק מהר לכל התעמולה של הליכוד ובסופו של דבר הם יפסידו בקרב על התודעה.

יתכן שהליצנים של כחול לבן הפסידו כבר בשבוע שעבר כששיחקו במספר הממליצים על מנת שנתניהו יקבל ראשון את המנדט להרכבת הממשלה. עכשיו, כשהמנדט בידו, הוא עושה הכל כדי שגנץ לא יקבל אותו וריבלין עושה סימנים שהוא הולך בכיוון. בסופו של דבר, כחול לבן יכולים לבכות כמה שהם רוצים, אבל לריבלין יש שיקול דעת בלתי ניתן לערעור. אם הוא ידלג על גנץ ויחזיר את המנדט לכנסת, לא בטוח שיהיה מספיק זמן למשוך עד שמנדלבליט יחליט סוף סוף מה הוא רוצה. אם גנץ יקבל את המנדט יהיו לו ארבעה שבועות למרוח כדי לאפשר למנדלבליט להודיע סוף סוף על הגשת כתב אישום ואולי סוף סוף להוציא אותנו מהברוך הזה.

הרחק משם, בטכניון, ממשיכות ההכנות לקראת הנסיעה שלי לכנס בדצמבר. ביום חמישי דיברתי עם המנחה על הסכומים שרצוי לבקש עבור כל סעיף ובתחום המלונות התגלתה בעיה. היא ביקשה שאנסה למצוא מלונות סביב 100 דולר ללילה, אבל טווח המחירים הזה כולל מלונות במרחק שעה נסיעה ויותר ממקום הכנס או אכסניות עם עוד שישה אנשים בחדר. מצאתי היום שני מלונות במחיר יחסית קרוב ל-100 דולר ללילה ומאוד קרובים לכנס, מקווה שאוכל ללון באחד מהם ולא אצטרך להסתבך עם נסיעות של שעתיים.

שנה טובה!
יום טוב.
שלכם,
nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה