המקף בין החרפון הציוני לדתי

לילה טוב לכולם!

עוד חודשיים נותרו עד שביבי ידע האם ההימור על בחירות חדשות עזר לו ובינתיים מימינו מהומה אחת גדולה. בכל המפלגות הדתיות הלכו על מצב טמטום מלא מתוך ניסיון לא ברור להישאר מחוץ לכנסת ה-22. לא רק שהתפצלו לחמש מפלגות וחילונית נודדת אחת, הם עסוקים בזמן האחרון בסידורי כיסאות, מריבות אחד עם השני וחשיפה בלתי מבוקרת לתקשורת. בינתיים נראה שהשפוי ביותר מכל המפלגות האלה הוא איתמר בן-גביר, ומדובר באדם שגר בחברון.

הטרללת הגיעה לשיאה השבוע עם שני אירועים מתחרים. הראשון הוא אירוע חלוקת המקומות בזהות. מסיבה שעדיין לא הבנתי, אחד העסקנים במפלגה החליט שצריך לשריין אותו במקום השני במקום חיים אמסלם. היתה התנגדות שהגיעה עד כדי כך שפייגלין איים להתפטר. לפי הסיפור בעמוד המפלגה בפייסבוק, טלפון מראש מטה העמקים על הלומי קרב ששמים את יהבם בפייגלין (אני לא צוחק, ככה כתוב) שכנע אותו אחרת (כי זה פיקוח נפש). בסופו של דבר הוחלט שפייגלין יקבל סמכות מוחלטת בקביעת הרשימה לכנסת.

לא האמנתי שהפרצוף האמיתי של פייגלין כפוליטיקאי כושל יחשף כל כך מהר אחרי הכישלון בבחירות באפריל (אפילו אם היה נכנס לכנסת היינו צריכים יותר משלושה חודשים כדי להבין את זה). זה כבר עובר את הרמה של התככים במרצ עם הקרבות על המקום השמיני. זה אפילו לא סידור כיסאות על הטיטאניק, אלא יותר בכיוון של סידור כיסאות על הטיטאניק במצבה הנוכחי או מריבות מי ישב בכיסא השמאלי בצ’אלנג’ר. הליברליזם הושלך הצידה והעסקנות גלשה פנימה. אני בטוח שעכשיו בנט משתוקק לצרף אליו את העסקונה הזאת. הוא תמיד יוכל להתהדר בעזרה להלומי קרב.

המתחרה השני בקרב על הטרלול הוא רפי פרץ שמוכיח שוב את הניתוק המוחלט שלו מהציבור הלא ציוני-דתי. אחרי שנכנס בסערה למשרד החינוך עם הכרזת “תנ”ך לכל ילד” והוכיח שמעולם לא פגש חילונים (שמקבלים מספיק ספרי תנ”ך כדי לבנות בית כנסת), הכריז אתמול בפריים טיים שהוא תומך בטיפולי המרה ואפילו ביצע כאלה. לא בכל יום מודה ראש מפלגה בישראל שביצע התעללות נפשית באדם אחר. יש מקומות שבהם הוא היה נשפט על דבר כזה. פרץ בטוח משום מה שכולם חושבים בצורה זהה לשלו ושהאמירה הזאת תתקבל היטב.

כפי שכבר ראינו, היא לא התקבלה היטב. אפילו ביבי התנער ממנה מהר. כמובן שלא נדרש יותר מדי זמן כדי להאשים את הלהט”בים, השמאל והתקשורת בלינץ’ וטרור מחשבתי נגד כל מי שרק הביע את דעתו. גלגולי העיניים של חבריו של פרץ ושלו על כך ש”אפשר לשמוע גם דעות אחרות. וחופש הביטוי!!!!!1″ כבר מסוכנים ועלולים לגרום לעיניים שלהם להיתקע עם האישונים בתוך הגולגולת. כדאי שמישהו יספר להם שחופש הביטוי כולל גם את החופש לבקר את השטויות שהם פולטים.

ולסיום, היום פורסמו הציונים בקורס שתרגלתי (על ידי, סוף סוף קיבלתי הרשאות לעריכת ציונים) ובקורס שעברתי. לשמחתי, הציון האישי שלי היה קצת יותר טוב מציוני הסטודנטים בקורס שתרגלתי. עכשיו נותרה לקיץ רק סדנת מטלאב, עבודה על המחקר ומשהו קטן שאמור להסתיים באמצע אוגוסט ולהופיע בפוסט מספר 999 של הבלוג. כן, בסוף אוגוסט אחגוג את הפוסט האלף.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה