חידושים ושריטות

ערב טוב לכולם!

לכבוד קץ הדמוקרטיה הממשמש ובא, החלטנו על התחדשות קלה ברחבי הבית. ראשית, בעקבות מעבר לבית התומך בחתולים, החלטנו, לאחר הרבה הצעות לאימוץ, לקחת אלינו שני חתולים. ההצעה הראשונה כללה חתולה אחת, אבל לאחר שיחה עם האחראית הבנו שהיא מאוד קשורה לאחד האחים שלה. אחרי שראינו תמונות וסרטון שלו לא הצלחנו לעמוד בפיתוי וכשהגענו לאסוף אותה החלטנו סופית שניקח גם אותו. כך מצאנו את עצמנו עם שני גורי חתולים בני חודש וקצת שמסתובבים בבית ללא הרף.

ראשית, החתולים הבוגרים לא אוהבים אותם במיוחד (הם לא אוהבים שינויים, אז זו לא חוכמה גדולה), אבל כל עוד כולם שומרים מרחק אחד מהשני הכל מסתדר. שנית, עברו בערך שמונה שנים מהפעם האחרונה שהיה לי גור חתולים בבית ושכחתי כמה הם אנרגטיים. כל עוד הם לא ישנים, יש להם אנרגיה אינסופית שבה הם משתמשים כדי לתקוף כל פיסת עור חשופה שהם רואים אצלי ואצל אשתי. במשך ארבעת החודשים האחרונים בהם חייתי עם חתולים לא נשרטתי כמו בששת הימים מאז שלקחנו את הגורים. הכניסה למטבח הפכה למבצע צבאי שלם שדורש מכנסיים ארוכים בלבד, כי הם מטפסים על הרגליים (ומנסים גם כשהרגל חשופה) ורצפת המטבח נראית כמו מפעל לייצור אוכל לחתולים (מסתבר שהם מעיפים לרצפה חצי מהאוכל ששמים להם).

למרות הכל, תמיד נחמד שיש חתולים חדשים, במיוחד כאלה שנראים נחמדים ושמחים. כשהם מפסיקים לרוץ ממקום למקום ונרגעים קצת הם חיות מחמד נהדרות. בחורף, כשהם כבר יהיו גדולים, אני מקווה שהם ישארו נחמדים כמו שהם עכשיו ויסכימו לתפקד ככריות חימום. חום הגוף שלהם גבוה משלנו והם בדיוק בגודל הנכון, כך שהם מושלמים לתפקיד, בדיוק כמו חבריהם הותיקים שכבר עושים את העבודה הזאת יותר מעשר שנים.

השינוי השני הוא רכב. אחרי כמעט ארבע שנים ושתי הקפות של כדור הארץ, נפרדנו היום ממכוניתנו הישנה לטובת דגם חדש (אותו סוג, עם שדרוגים יפים). מלבד הנאחס שאני מקווה שנשאר ברכב הקודם (משפט על מהירות, פיצוץ צמיג, בלמים שהלכו ותאונה שהולכת למשפט), הרכב החדש בטוח יותר, חסכוני יותר ומהנה יותר לנהיגה (מנוע טוב בהרבה). אתמול קיבלתי את ההודעה המשמחת שהרכב נמצא בסוכנות בנתניה והיום נסעתי לקבל אותו. בתהליך ריקון הרכב הישן התברר שיש לי לא מעט זבל, אבל גם כמה דברים חשובים. החלק החשוב ביותר היה לעשות Log off בוייז, כדי שלא יגעו לי במשתמש שטיפחתי בשלוש וחצי השנים האחרונות.

חלק מהאבזור הבטיחותי ברכב החדש הוא מערכת למניעת סטיה מנתיב. ברגע שהיא מזהה נתיבים, היא אמורה למנוע מהרכב לסטות מהם ושומרת אותו באמצע. כמובן שניסיתי אותה בהזדמנות הראשונה. מי היה מאמין, זה באמת עובד. כשיש עיקולים בכביש היא אפילו מסובבת את ההגה כך שהרכב יעקוב אחרי סימוני הנתיבים.

ולסיום, המאמר הראשון האמיתי שלי ישלח בקרוב לפרסום. אחרי מאתיים איטרציות מול המרצה, הגרסה הסופית כבר כמעט מוכנה. כל מה שנשאר כרגע זה ליצור תמונה ראשית שתסכם את העבודה. כישורי הגרפיקה שלי די חלשים, אבל ככל הנראה אצליח להוציא משהו סביר. ברגע שזה יהיה מוכן המאמר ישלח לז’ורנל המדעי הרלוונטי, שם יבקשו מאיתנו לבצע תיקונים ולאחר מכן ככל הנראה יקבלו אותו. על מנת לשמור על מומנטום, יש עוד כמה תוצאות מעניינות שהתקבלו בזמן האחרון וגם עליהן אפשר לכתוב יופי של מאמרים.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “חידושים ושריטות”

  1. כמו מניפה

    תתחדש כפול שלוש: האחים החתוליים, המכונית ובעיקר: המאמר הראשון! זו תחושה נפלאה לפרסם מתוצאות המחקר שלך, ואני מאחלת לך שהיא הראשונה מבין עשרות רבות של מאמרים חשובים שעוד יגיעו.

    1. תודה רבה! לא יודע לגבי חשיבות המאמר, אבל בהחלט מרגיש טוב לפרסם (יותר נכון, להתקרב לפרסום) ולדעת שיש עוד כמה בדרך.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה