זהות מינית בסימן שאלה

ערב טוב לכולם!

בעוד שבועיים מהיום אתחיל ללמוד (שוב) בטכניון וההכנות בעיצומן. המרצה בקורס שאותו אני הולך לתרגל שלח מייל לגבי הסמסטר הקרוב (וכנראה די התאכזב לגלות שאין לי וואטסאפ, כך שהוא נתקע בינתיים עם מיילים) וביקש שאקבל הרשאות למערכת הקורסים. אחרי כמה ימים של נסיונות נואשים להשתמש במערכת ההרשאות נשברתי סופית וביקשתי עזרה. להפתעתי, גיליתי היום הודעה על תקלה, כך שנראה שאני לא היחיד שנתקע עם הבעיה הזאת. בסופו של דבר קיבלתי הרשאות ועברתי על כל התרגולים ושיעורי הבית. אפילו מצאתי את התקלה שהיתה זכורה לי באחד התרגולים והצלחתי למצוא את הפתרון לטעות. הקורסים הופכים להרבה יותר קלים אחרי שלוש שנים.

מלבד בדיקת הרשאות, רציתי גם לראות האם שמי מופיע באתר הרישום לקורסים. ביום חמישי שעבר פתחתי את העמוד הרלוונטי לקורס וגיליתי שעברתי ניתוח לשינוי מין ללא ידיעתי. תחת קבוצת התרגול שלי מופיעה מישהי בשם מירית (עם שם המשפחה הנכון). אני בטוח שהסטודנטים שיסתכלו שם יופתעו לגלות שבקורס של הנדסת חומרים תתרגל אותם מישהי מהפקולטה לרפואה שתרגלה בפעם האחרונה בשנת 2006 (וקיבלה פידבקים נהדרים). אם השם האמיתי שלי לא היה מופיע במערכת הקורסים, הייתי נכנס לשיעור הראשון ואומר “שלום, אני מירית”. מעניין כמה סטודנטים אכן יופתעו לגלות מישהו עם מין שלא מתאים לשם.

הרחק מהטכניון, בבירת הפקקים הנצחית, מתבשלות לאט לאט בחירות לקראת יוני. ביבי עדיין לא עושה ממש קולות של בחירות, אבל נראה שהפעם המשבר אמיתי, או לפחות משוחק ככזה. כפי ששני קוראי הנאמנים יודעים, אין תקופה שאני אוהב יותר מבחירות בישראל ומחכה לה מהרגע שהושבעה כנסת חדשה. אמנם אין אפשרות לתוצאות טובות בבחירות לכנסת העשרים ואחת (כל המועמדים מזעזעים), אבל לפחות יהיה לנו כיף בדרך ואינסוף פרשנויות לאחר מכן שתמיד כיף לחזור אליהן.

מכיוון שככל הנראה הכנסת לא תתפזר ביום שני הקרוב, התחזית שהעלתי חצי-בצחוק בפייסבוק (מלחמה ביום ההולדת ובחירות ביום החתונה) לא תתממש, כך שלא ברור עדיין האם צריך להכין את המקלטים. אם יהיו בחירות ביוני, אני מקווה מאוד שיהיו ביום הטיסה שלנו לפראג, אחרת אצטרך להשלים עוד יום תרגול ואני גם ככה כבר חייב שניים.

למען האמת, עדיין לא החלטתי מה אני חושב על חוק הגיוס הזה. מצד אחד, עמדתי לגבי גיוס החובה ידועה (לבטל). מצד שני, נראה שהשתן אצל החרדים כבר ממלא את כל הראש ובקרוב תידרש התערבות רפואית על מנת לנקז אותו. מצד שלישי, אם החוק הזה אכן יעבור, אולי משהו יסדק בתמיכה האוטומטית של הליכודניקים במפלגה שלהם (ובתקווה יעיף את כחלון הביתה, או לפחות מחוץ למשרד האוצר). מצד רביעי, הפלת הממשלה על החוק הזה עלולה להציג את ביבי כגיבור שלא נכנע לסחטנות ולגרור את סאגת החקירות והמשפט-תוך-כדי-כהונה עד 2021. אי אפשר לצאת מזה טוב, אבל בחורבן ש”ס ננוחם.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “זהות מינית בסימן שאלה”

  1. נעים מאד מירית מקווה שהניסיון הרב שלך ברפואה יעזור לך בתרגול בקורס של הנדסת חומרים.
    בכל מקרה דברים זזים ומסתדרים לאיטם והנה או טו טו אתה נכנס כבר לשיגרת לימודים ותירגול….כל החלקים בפאזל מתחילים ליפול למקומם הנכון.
    לגבי הבחירות – לי זה נראה כמו שיתוף פעולה בין ליצמן לבין ביבי דווקא. לא נראה ששאר החרדים באמת רוצים לעמוד על הרגליים האחוריות דווקא כרגע לגבי חוק הגיוס. ביבי רוצה בחירות – בגלל החקירות, בגלל כל הסיפור הזה. זו דעתי. נחיה ונראה.

    1. תודה רבה, אכן דברים מתחילים להסתדר. 🙂
      באמת נראה שיש שיתוף פעולה בין ביבי לליצמן ושאר החרדים, במיוחד הש”סניקים, מסתובבים בהיסטריה מהמחשבה על בחירות. הוא כנראה רוצה לקבל מנדט מחודש לשלטון לפני שמנדלבליט מתחיל לתת המלצות והחלטות משלו.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה