בר מצווה

ערב טוב לכולם!

על רקע התפאורה הנהדרת של מעצרים וחשדות בשוק התקשורת הישראלי, בפינה קטנה של האינטרנט הישראלי, הבלוג הזה, חוגגים היום 13 שנים. כן, אתם קוראים נכון. הבלוג הזה נפתח (בישראבלוג) לפני 13 שנים, כשעוד הייתי בן 14 (טוב, כמעט 15) שלא סובל את ולנטיינ’ס והיום אני כמעט בן 28, בדרך לחתונה ועדיין לא סובל את החג הזה. מאז ועד היום נעשו שני שינויי עיצוב בבלוג ונכתבו 938 פוסטים, כולל פוסט זה ממש. בקצב הנוכחי, יתכן שאי שם לקראת סוף 2019 יכתב כאן הפוסט האלף.

אמנם לא תהיה עליה לתורה ולא יזרקו סוכריות, אבל תמיד אפשר לחגוג עם סטטיסטיקה משובחת. הפעם לא אוכל לספר לכם מהו מונה הכניסות, אבל הסינון לפי מספר התגובות יהיה קל בהרבה.

הפוסט הקצר ביותר הוא עדיין, ולנצח יהיה, הפוסט הראשון. מאז הפכתי לחופר הרבה יותר. עד כדי כך שביום הפאי של 2015 כתבתי פוסט עם 1767 מילים (מזל שוורדפרס יודע לספור). מאז תכננתי לשבור את השיא בבחירות 2018, אבל אלה פשוט לא הגיעו. אולי פילבר יסדר לנו משהו נחמד לקראת החתונה, באיזור ה-12 ביוני. מבחינת תגובות, הפוסט עם הכי הרבה תגובות אמיתיות פורסם אחרי המחאה החברתית ועסק במערכת החינוך. יש פוסט עם לא פחות מ-591 תגובות, אבל רובן תגובות ספאם שהגיעו לישראבלוג.

בינתיים נראה שהבלוג מצליח לשמור על קוראיו הותיקים (כל החמישה) ואפילו להשיג עוד כמה חדשים, כך שנראה שהמעבר לאתר עצמאי לא עשה יותר מדי נזק. בנוסף, יש כרגע חסינות משגעונותיהם של בעלי ישראבלוג. מקווה שתמשיכו להנות גם בשנה הארבע עשרה שתסתיים, ככל הנראה, עם ראש ממשלה חדש בישראל.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “בר מצווה”

  1. מזל טוב לבלוגברמצווה, באמת הישג מכובד! הצטרפתי רק לאחרונה ולא קראתי אחורה (לפעמים אני כן עושה זאת, אצלך עוד לא יצא לי) ונהנית מאד לקרוא, אז תמשיך ככה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה