אולם ומלואו

ערב טוב לכולם!

אחד החלקים שמגיעים מיד עם הצעת נישואים הוא מציאת מקום שיארח את בעלי השמחה ועוד מספר תלת ספרתי של אנשים שבאים לאכול. מכיוון שאצלנו החתונה תהיה נפרדת מהמסיבה, האורחים יוכלו להינות מאוכל וריקודים מבלי לסבול חפירות ושנינויות של רב שיספר על משמעות חיבור השמות שלנו בגימטריה (“א”נ הן האותיות שמרכיבות את המילה אדוני, ולכן ברור שזהו זיווג משמיים. עכשיו יציג הבעל את הקבלה על האישה ולא ישכח להוסיף מע”מ”). באירוע יהיו רק קבלת פנים (כלומר אוכל), קצת ריקודים ואז מנת ביניים (אוכל), עוד קצת ריקודים ואז מנה עיקרית (אוכל) ואז ריקודים עד אור הבוקר (יותר נכון עד שהחברים יחזרו הביתה כי יש להם עבודה) תוך כדי קינוחים (אוכל). כן, מסיבת חתונה סטנדרטית. עם אוכל. אולי אפילו ארקוד שם.

על מנת למצוא את המקום שיאכיל את כל האנשים האלה, חברתי ואני יצאנו למסע ברחבי האינטרנט שהפך למסע ברחבי הארץ בניסיון למצוא מקום שלא ירוקן לנו את חשבון הבנק ומצד שני לא ירחיק מאיתנו את המספר המאוד קטן של אנשים שאנחנו מכירים (באמת, הרשימה מאוד קצרה). לפני שבועיים ראינו מקום שנראה נחמד ומשם הכל הידרדר. המקום הבא שראינו היה חביב ביותר, אבל נראה יותר מדי גדול למספר האורחים הקטן שלנו. יום לאחר מכן נסענו אי שם לדרום הארץ (לא ממש, אבל הגענו לאיזור חיוג 08). נכנסנו למקום והתקבלנו באדישות מוחלטת. רק אחרי כמה דקות נציג המכירות טרח לשאול אותנו מי אנחנו בכלל. ארבעים דקות לאחר מכן, אחרי שפנינו אליו ואיימנו ללכת, הוא טרח לשבת איתנו חמש דקות ולהסביר לנו בחוסר סבלנות על המקום. אמרנו תודה והלכנו בעצבים. מקווה שהוא נהנה מהחפירות של הזוג שהעסיק אותו כל כך (שמעתי אותם מדברים על חופה של 25 דקות. איזה עונש).

משם עברנו לפגישה הבאה שנשמעה מבטיחה בטלפון עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד. כשנכנסנו למקום ראינו חבורת גברים שנראתה כמו דמויות שיצאו ישירות מ”הבורר” של הוט. אחד מהם ניגש, שאל איך אפשר לעזור והפנה אותנו למנהל שנמצא למעלה. כשעלינו, ראינו את המנהל עסוק בספירת מזומנים של אחד הלקוחות. גם כשכבר הגענו אליו, ערימת המזומנים המשיכה לשכב על השידה מאחוריו. הוא שאל מה מטרתנו שם, הדפיס את התפריט ופירט את המחירים. מכיוון שאני ממש איטי בקליטת רמזים ופספסתי את כל אווירת העולם התחתון, העזתי עוד לשאול אותו אם יש לו רישיון עסק (אין, מי היה מאמין). כשיצאנו משם החלטנו שלמרות המחיר המאוד אטרקטיבי נוותר על התענוג, ולו בשביל הסיכוי הקטן של מעצר המוני ביום המסיבה.

אתמול ביקרנו במקום נוסף שבעליו הדגים איך צריך להתייחס ללקוחות פוטנציאליים. קיבלנו אותנו מיד, הציעו לנו שתיה ואמרו שמיד יתפנו. בעל המקום ערך לנו סיור, הסביר על התפריט וכל השירותים שהם מציעים. בסופו של דבר הוא נתן הצעת מחיר שהיתה מאוד דומה לכל האחרים. בינתיים המקום הזה מתמודד ראש בראש מול המקום הראשון שביקרנו, הרבה בזכות השירות הנהדר.

בשבוע הבא נבקר בעוד מספר מקומות (ננסה לשבור את השיא וללכת לשלושה או ארבעה באותו יום) ולבסוף נחליט על הזוכה המאושר. משם נוכל לעבור לדברים יותר מעניינים כמו לטעום את האוכל (אחרי הכל, זה החלק החשוב), לקנות חליפה, שמלה וטבעות ובעיקר להפסיק לקבל טלפונים מנציגי מכירות שרוצים להיפגש.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לאולם ומלואו
  • Golum
    01/02/2018 ב23:56

    תזהר מהנחמדים. סיור מושקע בד”כ שווה למקום גרוע. סיור חפיף ויחס מזלזל בדכ שווה למקום מאוד מבוקש 😉
    אגב, כמה אורחים יש לכם? שבוע שעבר הייתי בחתונה שקיבלה אצלי מקום ראשון בהסטורית החתונות שלי – המקום, השירות, האוכל… הכל היה מדהים. זה נקרא תל-יה ונמצא ליד נתניה.

    הגב
    • nadavs
      02/02/2018 ב0:05

      למה שהמקום יהיה גרוע? אני לא צריך שהמקום יהיה מבוקש, אלא טוב בשבילנו.
      לפי האתר שלהם, הם מתאימים ל-750 אורחים. זה הרבה מעבר למספר שלנו. דיברתי כמה פעמים עם אולמות וגנים שמארחים כמות כזאת, הם אמרו שבגלל כמות האורחים הקטנה שלנו ניאלץ לשלם סכומים מופרכים למנה, אז נאלצנו לוותר על התענוג.
      nadavs

      הגב
  • empiarti
    02/02/2018 ב9:16

    נשמע שהתגייסתם למשימה ברוח טובה, למרות שחלק מהחווייה נשמעת לא נעימה, ולטוב שלא מצליחים להוציא לכם את הרוח מהמפרשים.
    האם אתם מתאמים פגישות לפני שאתם מגיעים לאולמות האלה? או פשוט מופיעים? אם תואמה פגישה ועדיין נאלצתם להמתין (יותר מ-10-15 דקות) זו ממש חוצפה! כאילו אנשי המכירות יוצאים מתוך הנחה שחלק ממי שקבעו פשוט יבריזו, ולכן עושים double booking או משהו כזה….
    אני אישית לא מאמינה שמי שמתייחס אליכם בגסות זה משום שהם מבוקשים מאד ולכן מרשים לעצמם לזלזל, ולהיפך – מי שנותן יחס ושירות יהיה גרוע. אבל אולי אני משוחדת, כי לבעלי ולשותף שלו היה עסק של אירועים המון שנים והיחס שהם נתנו היה מצוין, כמו גם האירועים (הקטנים יחסית, כמו שאתם מחפשים) שהם ערכו. לצערי העסק סגור כבר מזה כמה שנים. אבל אם תרצה אולי אמצא עבורך רשימת שאלות ודרישות שראוי לשאול ולדרוש מקומות לאירועים (שבעלי הכין עבור בן של חברים שהתחתן לא מזמן) כדי לוודא שאתם מקבלים את כל מה שאתם רוצים…. זה עזר לו מאד.
    בכל מקרה בהצלחה לכם, מקווה שתמצאו את המקום שמתאים לכם מכל הבחינות.

    הגב
    • nadavs
      02/02/2018 ב9:20

      כמובן שאנחנו מתאמים פגישות, אין לנו יותר מדי זמן פנוי, לצערי. נראה שבחלק מהמקומות אפילו לא ידעו שקבענו פגישה או איך קוראים לנו.
      אם יש לך עדיין את הרשימה נשמח מאוד לקבל אותה. תודה רבה! 🙂
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.