לך אל הנמלה עצל

ערב טוב לכולם!


בשבועיים האחרונים הדירה שלי נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים של אויב קטן ומסוכן המנסה לפגוע אנושות במשאב יקר – שעות השינה שלי. מדובר ביצור קטן שאוהב לאכול ולצבוט את מי שנוגע בו. אני מדבר כמובן על נמלים. ביום שלישי לפני שבועיים חזרתי עם חברתי מהצגה בשעה די מאוחרת בלילה. כשהדלקנו את האור בחדר השנה גילינו שיש כמה נמלים שהחליטו לטייל לנו על המיטה. בעקבות המקרה המצער הנ”ל נאלצנו להחליף את כל המצעים במקום ללכת לישון וכך נוצר מצב שהנמלים אכלו לי זמן שינה יקר ולא רק טעמו ממה שזה לא יהיה שהיה ליד המיטה (עדיין לא הבנו מאיפה הן מגיעות כי אנחנו לא אוכלים במיטה).


כבר באותו יום הגענו למסקנה שחייבים להיפטר מהמטרד הזה, אבל לא רצינו לרסס מכיוון שמדובר בחדר שינה. ביום למחרת ביליתי כמה דקות בשיטוט באינטרנט בחיפוש אחר דרך להעלים את המזיקים האלה ללא ריסוס. בעקבות מוצר ששמעתי עליו מההורים שלי, מצאתי שיש פתיונות ג’ל לנמלים. שמים כמה נקודות שלו בשביל של הנמלים, הן אוכלות אותו, לוקחות אותו לקן וכך מרעילות את כולו, כולל המלכה.


כמה שעות לאחר מכן ביקרתי בשלושה סניפים שונים של חנויות שאמורות למכור את הדבר הזה, כשרק בשלישי מצאתי משהו. חזרתי הביתה והתחלתי לשים את הג’ל במקומות נבחרים. הנמלים של הסלון נראו מתלהבות ואכלו מהג’ל בתיאבון. בחדר השינה לא נרשמה התלהבות מיוחדת, אבל נמלה אחת טבעה בתוך הג’ל. כמה שעות לאחר מכן, בסלון לא נראו עוד נמלים.


בשבת האחרונה נקראתי לחדר השינה בבהלה והוצגו בפני המון נמלים שהחליטו לטייל לי בתוך השוקולד (עכשיו הבנו מה משך אותן). מסתבר שחיבור המנורה לשקע אפשר לנוכלות האלה להגיע לשוקולד על המדף והן החליטו שזה מקור מזון טוב. מיד שלפתי את המזרק, פיזרתי קצת ג’ל באיזור וצפיתי בנמלים אוכלות אותו בתיאבון. הפעם הנוכחות היתה רבה יותר והיה אפשר ממש לכתוב ביוטופ על מנורת הקריאה שלי. כמה שעות לאחר מכן נעלמו כל הנמלים ולא חזרו מאז.


אני לרוב לא תומך בהרג בעלי חיים שלא למטרות מאכל, אבל יש מספר יוצאי דופן, כמו שאלה שלוקחים לי אוכל, מונעים ממני לישון או לוקחים לי דם ללא אישור. עליהם אני מפעיל את הפתגם הידוע – לך אל הנמלה עצל, ראה דרכיה וחסל.


מלבד נמלים, מסתבר שיש גם בני אדם שהחליטו לחגוג על חשבוני. לפני קצת יותר משעה קיבלתי SMS מישראכרט שהודיע לי שהיו מספר עסקאות שלא אושרו בכרטיס שלי והתבקשתי להתקשר אליהם. מיד הרמתי טלפון, חיכיתי יותר מדי זמן למענה (חשבתי שמדובר בשיחת חירום, מסתבר שיש להם הגדרה אחרת לחירום) וקיבלתי רשימה של קניות שביצעתי בסכומים מרשימים למדי (קניה אחת היתה יותר מאלף אירו. באופן מפתיע, היא אושרה בעוד האחרות לא).


מיד בוטל הכרטיס וכל הקניות של היום ונשלח אחד חדש לסניף הבנק הקרוב. מחר ומחרתיים אוכל לראות מה הזמין הגנב והאם לפחות הוא השקיע קצת מחשבה. כולי תקווה שיטפלו בו כמו שצריך ויבטלו את כל ההזמנות שלו. אמנם הוא קיצר את חיי הכרטיס בשלושה חודשים בלבד, אבל בגללו אצטרך להחליף קוד סודי.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “לך אל הנמלה עצל”

    1. זה נקרא Queen gel, קניתי באייס. יש גם Advion שנמכר בכל מיני רשתות חקלאיות.
      ערב טוב.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה