יומיים לספירה

ערב טוב לכולם!


חודשים לא קלים עברו על חברי ההסתדרות בארץ. מדי יום הם הופצצו בעשרות הודעות בטלפון הקוראות להם להצביע לסנדק הנוכחי או למועמדת לתפקיד הסנדק. שלטים נתלו ברחבי הארץ, ועדי עובדים לחצו על כל האנשים החברים בהם ועשרות מיליוני תיונים נקנו כהכנה לבחירות להסתדרות שהתקיימו אתמול. בסופו של דבר אחוז המצביעים עמד על 45% כי בסך הכל מדובר על בחירה בין מוות בשריפה למוות בטביעה, בין נפילה מצוק לדריסה על ידי משאית או בין האזנה לנאום של מירי רגב על אונומטופיאות להרצאה של אורן חזן על פמיניזם קלאסי.


המאבק על ראשות ההסתדרות בישראל לא מעניין אף אחד מלבד שני הטוענים לטבעת הדון, וחבל. מדובר בגוף כל כך גדול ומשמעותי בארץ, אחד כזה שמונע מאיתנו להתקדם, הורס את המגזר הציבורי ומהווה אבן ריחיים על הכלכלה הישראלית. חבל שלא היתה אופציה להצביע בעד סגירת הארגון הנורא הזה. מבטיח שבמקרה כזה הייתי נרשם כחבר רק כדי להצביע בנושא הזה.


החלק המשעשע בסאגה הוא שכמו בכל סיפור מאפיה טוב, גם פה יש אינספור סיפורים על זיופים, שינוי ספרי המצביעים לפי נטייתם של המצביעים להצביע למועמד זה או אחר, פעילים שנכנסים עם המצביעים לתוך הקלפי ושאר תופעות מעניינות. גם הזמן האינסופי שלוקח לספור את הקולות לא ברור. הקולות בבחירות לכנסת נספרים מיד אחרי ההצבעה. לא ברור למה כל כך קשה לעשות את אותו תרגיל בבחירות להסתדרות. העברת קלפיות פותחת דלת להמון זיופים. במקומם הייתי זורק לפח את כל התוצאות ועושה את אותו הדבר עם ספירת קולות מקומית. מצד שני, בהצעה שלי יצטרכו פחות אנשים והרי ידוע שהשם “הסתדרות” מגיע מנטיית ארגון הפשע הזה לסדר ג’ובים.


בינתיים, בעולם האמיתי, נראה שביקור טראמפ לא שינה יותר מדי. האינדיקטור הטוב ביותר לכך הוא מיקומה של הבית היהודי ביחס לממשלה. כל עוד יושבים שרים מטעם המפלגה הזאת סביב שולחן הממשלה ומתעללים בתלמידים, לא נראה שום הסכם באופק. רק ברגע שהם יעזבו את הממשלה (במהרה בימינו) נוכל לדעת שטראמפ הפעיל מספיק לחץ או שעמוד השדרה של הרצוג הפך מספוג לג’לי ואיבד סופית את צורתו.


לסיום, במכון הטכנולוגי לישראל שיושב בחיפה הצליחו סוף סוף להכניס את אישורי גמר התואר שלי למעטפה ולשלוח. אחרי שמספר חברים דיווחו שהאישורים כבר אצלם התברר אצל מי האשמה בעיכוב ההגעה שלהם: דואר ישראל. מסתבר שאיזור השרון רחוק כל כך מחיפה עד שדרושים כמעט שבועיים להעביר ארבעה דפים בין שני המקומות. לפחות הכל הגיע כמו שצריך ולא שכחו שום קורס (למרות שעדיין מופיע שם 80 בקורס מבוא למכניקת מוצקים. זה אמור להיות 81).


ביומיים האחרונים התחילו להתפרסם הנחיות לטקס הבוגרים. מסתבר שהטקס יתקיים בערב (כדי שיהיו יתושים) ויהיה ניתן להביא ארבעה מלווים בלבד. עם זאת, הביקוש לטקס גבוה בהרבה, כך שיתכן שמספר אנשים יאלצו להסתנן פנימה בדרכים חמקמקות. לפחות לטקס מצטייני הנשיא לסמסטר, שיתקיים שבוע קודם לכן, לא נראה שיש מכסה. מצד שני, מדובר בעוד טקס שמתקיים בערב במקום פתוח, כך שיתכן שאנשים פחות חסינים ליתושים יתקשו לעמוד בנטל.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה