עבודה מופתית

צהריים טובים לכולם!

זמנים לא קלים עוברים עלינו לאחרונה. לאחר שנכשלתי בתחזית נפילת הממשלה והצעתי לבניית חניון במקום הר הבית לא התקבלה, הגיע יוצר “מהפכני” שלוקח שלושה אנשים (מתוכם שניים שלא מסכימים על כלום ואחת דמגוג ידוע) כדי להסביר לאנשים על איך “המערכת” דופקת אותם. המטרה היא כמובן להביא למחאה חברתית חדשה שתביא לסילוקו של ביבי מהשלטון וכינונה של ממשלה שתתהדר בכינויים “סוציאל-דמוקרטית” ו-“חברתית” שתדאג שכל האנשים שאין להם רכב פרטי יוכלו לרכב על חד-קרן לעבודה.

באופן עקרוני אין שום בעיה עם סילוקו של ביבי מהשלטון (במהרה בימינו) או גידול חדי-קרן, הצרה היא שיוצר הסדרה מביא אנשים שמדקלמים רצף של בעיות, ללא פתרונות משמעותיים או משהו שונה לחלוטין ממה שנעשה עד עכשיו. אני מודה שלא ראיתי את הסדרה (אני משתדל להימנע מכל מה שמתהדר בתואר “מהפכני”, “חתרני” או “חברתי”), אבל לאחר קריאת ביקורות של אנשים שהקריבו מעצמם וצפו בזה והיכרות עם הנפשות הפועלות, הבנתי שמדובר בשידור חוזר של הזיות קיץ 2011 בתוספת שקרים על הגז (“הוא של כולנו”, “התמלוגים הנמוכים בעולם”). זה הזמן להתחיל למכור אוהלים.

בנושא אחר, ביום ראשון, קצת לפני שהתחיל קרנבל החשמל, נסעתי למוסך המרכזי של יונדאי בחיפה על מנת להתקין מערכת מולטימדיה (כדי שאוכל לדבר בסלולרי ברכב בלי לחשוש מהמשטרה). הזמנתי תור לשמונה בבוקר על מנת שאוכל להגיע לשיעור חשוב לפני המעבדה בחומרים, הגעתי בדקה לשמונה (כי כמובן שהלכתי לאיבוד בדרך) והובטח לי שתוך שעתיים וחצי-שלוש הם מסיימים. הגעתי לחדר ההמתנה והתחלתי לצפות בסרט על בת ים שהגיעה לחוף ומצאה חברות.

במהלך הזמן הזה נודע לי שהשיעור החשוב הוזז שעה קדימה ולאחר מכן שעתיים אחורה, כך שפתאום העניין של שעתיים וחצי-שלוש נראה מאוד חשוב. אחרי שעתיים וחצי כבר הייתי בעיצומו של סרט אחר על בת ים אחרת (הפעם היא מצאה חבר) וחיכיתי שיסיימו שם. כמובן שגם אחרי שלוש שעות הם לא סיימו, ובזמן שהשיעור החשוב התחיל כבר התחיל סרט אחר, על דיילת שאמא שלה התחתנה חמש פעמים. חצי שעה לאחר מכן נשברתי סופית והלכתי לבדוק מה קורה. הסתבר שהם “רק מבצעים עדכון”. במשך חצי שעה. בסופו של דבר יצאתי משם הרבה אחרי שנגמר השיעור החשוב (שהתברר בינתיים כממש לא חשוב), אבל לפחות היתה לי דיבורית. מאוחר יותר התברר לי שהתקנה של דבר כזה אמורה לקחת אפילו פחות משעתיים, אבל כנראה שהמופתי של ירושלים דיבר עם המתקינים ואמר להם לעבוד לאט.

באותו יום התברר שגם יו”ר ועד עובדי חברת החשמל דיבר עם המופתי מירושלים שאמר לו להורות לעובדים לעבוד ממש לאט כדי שיהיו אנשים שישבו שלושה ימים בחושך. אמנם היתה סופה די רצינית ביום ראשון, אבל מכאן ועד לשביתה איטלקית בחסות סכסוך עבודה תמידי הדרך רחוקה. כמובן שגם הפעם ההתנהלות המאפיונרית הזאת תעבור בשתיקה, כי אם מישהו רק יעז לנסות לפגוע בעובדים המסכנים של חברת החשמל מיד יתעורר הסנדק, אבי ניסנקורן, מזכ”ל ארגון הטרור הגדול במזרח התיכון, ויאיים שלא רק שנשב בחושך, אלא גם נטבע בזבל בזמן שהוא מטיל מצור על ישראל.

ולסיום, רק אתמול, כמעט שבועיים לאחר פתיחת הסמסטר, סיימתי סוף סוף את שלב ההרשמה לקורסים. עכשיו רק צריך לקוות להצלחה מסחררת כזו גם בסמסטר הבא.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה