קריאה לעזרה

לילה טוב לכולם!


ימים לא פשוטים עוברים עלינו. גורם מסתורי כלשהו החליט ש”אחרי החגים” זה לא זמן מספיק גרוע והחליט לתבל את התקופה הזאת באנשים עם נטיות אובדניות וסכינים. התירוץ הרשמי הוא הר הבית, אבל לאור הדיווחים שחלק מהמחבלים לא ממש דתיים, אני מקווה שהשב”כ יגלה בקרוב מהו אותו גורם מסתורי שהחליט להתסיס את השטח דווקא עכשיו ובאיזה תירוץ.


שלשום התברר שלא רק הציבור חושש. גם ראש ממשלתנו החזק מנסה לקרוא לעזרה. ביום חמישי נערכה מסיבת עיתונאים של בכירי מערכת הביטחון. ביבי ניסה לדבר לאמהות, בוגי ניסה להגיד משהו שונה ממה שהוא אומר בדרך כלל וגלעד ארדן ניסה לקרוץ קצת לדתיים עם משפטים על עם הנצח. אחרי שלושת המופלאים עזבתי את הטלוויזיה, אבל התברר שקצת אחרי הנאומים של הרמטכ”ל והכמעט-מפכ”ל היו שאלות לביבי. אחת מהן היתה, כרגיל, על הרחבת הממשלה. לשאלה הזאת הוא ענה שהוא מעוניין בממשלה רחבה, ובתרגום לעברית זה אומר “הצילו, יש לי נפתלי בנט בקואליציה”.


הוא לא אומר את זה סתם. כמיטב המסורת, ברגע שמתחמם קצת בחוץ בנט וחבריו למפלגה מתחילים לחפש תירוצים להראות כמה הם ימניים, לוחמניים ורק רוצים להראות שהם בעד בניה וחיזוק ההתנחלויות. ביבי, למזלנו הרב, יודע לעשות הרבה רעש (ואפס מעשים) אבל גם לשים ברקסים במקום הנכון (על הדיבורים, כי מעשים גם ככה אין). לבנט כמובן אין את המעצורים האלה, וככל שיש לו פחות מנדטים ככה הוא הופך להיות רסיס יותר מעצבן בישבן. ביבי רק מחכה לבוז’י שיגאל אותו מייסוריו, ולפי התנהלות הממשלה בזמן האחרון נראה שזה יקרה בעתיד הלא רחוק.


למי ששכח, אני כבר הימרתי על על בחירות בפברואר הקרוב, כלומר נפילת הממשלה בשבוע-שבועיים הקרובים. באופן לא מפתיע, נראה שגם אם הממשלה תמשיך לכהן היא לא באמת תעשה משהו. הנאום של חיים כץ, שאמר שהוא הולך לדרוש דברים מהממשלה, היא לא פחות ממדהים. הוא אמנם שר פחות מחמישה חודשים, אבל היה צריך כבר לדעת שהוא לא יכול להתנהג כמו אידיוט (מצד שני, מירי רגב עדיין לא הפנימה את הנושא). בעקבות התחינה של ביבי בשבוע האחרון יתכן שלא יהיו בחירות בפברואר, אבל נפילת הממשלה ככל הנראה תתרחש ממש בקרוב ובנט ימצא את עצמו נהנה באופוזיציה ופועל נגד מדיניות הממשלה מחוץ לממשלה.


מלבד הבלאגן ברחובות בימים האחרונים, גם בתקשורת וברשתות החברתיות יש מהומה בימים האחרונים, אבל על נושא אחר לגמרי. מסתבר שהקרנת הקטע המטושטש של מועדון אלנבי 40 הציתה ויכוח שלם על המושג הסכמה, על ניתוחים של סרטי וידאו ועל תפקיד המשטרה במקרים כאלה. גם ההתנהלות של הבחורה בנושא הזה היתה קצת משונה: בהתחלה אמרה שהכל היה בהסכמה, אח”כ טענה שלא זוכרת הכל ועכשיו עברה לתלונה במשטרה על אונס. באמת שאין לי מושג מה קרה שם, אבל המעבר המוזר הזה בין גרסאות מדליק אצלי כמה נורות אדומות. עכשיו כשיש חקירה ואולי משפט נדע סוף סוף מה קרה שם.


ולסיום, בשבוע הבא מתחיל הסמסטר השביעי. כדי לקבל תזכורת, התקבלו חזרה תוצאות מועד ב’ במבחן בחשמל. מסתבר שהממוצע ירד בעשר נקודות ואחוז הנכשלים עלה למעל 33%. נראה שהמשפט “כנראה המבחן היה קל מדי” בכל זאת היה איום.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לקריאה לעזרה
  • Topsy Kretts
    10/10/2015 ב22:12

    אני לא מבינה כלום בממשלה שלנו ובפוליטיקה
    לפעמים אני חושבת שעדיך לי ככה.

    איפה אתה לומד?

    הגב
    • nadavs
      11/10/2015 ב16:37

      דווקא נראה לי שכדאי להבין. בסופו של דבר יש לנו השפעה כלשהי על הפוליטיקה.
       
      אני לומד בטכניון.
      nadavs

      הגב
      • Topsy Kretts
        11/10/2015 ב21:44

        כנראה כדאי, אבל אני לא מצליחה, יותר מידי בלאגן, שחיתות, ו..פוליטיקה.

        איזה שנה?

        הגב
        • nadavs
          12/10/2015 ב5:35

          כמו שכתבתי, מתחיל סמסטר שביעי (שנה רביעית).
          nadavs

          הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.