המירוץ לקלפי

ערב טוב לכולם!

גם השבוע, כבכל שבוע מאז ההכרזה על הקדמת הבחירות, ממשיך המירוץ שלי לקלפי. אני לא מתכוון להתמודד, בעיקר בגלל סיבות טכניות (מחסור בזמן, עודף כאב ראש כבר עכשיו ואזרחות זרה שאני לא רוצה לאבד), אבל יש משהו אחד שאני יכול לעשות בקלפי מעבר להצבעה, וזה ישיבה בועדה. כמה ימים אחרי שהכנסת הועילה בטובה להתפזר התייצבתי במזכירות היישוב שלי כדי לשלם חשבון מים ובאותה הזדמנות שאלתי שם מה צריך לעשות כדי לשבת בועדה הזאת. התשובה שקיבלתי היתה ישראלית להפליא: “פרוטקציות”.

מכיוון שאין לי שום קשרים או פרוטקציות, ביקשתי עזרה וקיבלתי לאחר כמה דקות את התשובה הכל כך אהובה “נראה”. מאז עברו עוד הרבה זיופים בפריימריז, אבל תשובה אין. לפני כמה שבועות צצה הזדמנות כשהתברר שאיכשהו יש קשרים מתאימים בתוך המשפחה. הרעיון התאים לי מאוד, כי היה מדובר בעבודה בחיפה, כך שלא אצטרך להגיע הביתה על מנת להצביע. בשבוע שעבר התברר שזה בלתי אפשרי. כדי שאוכל לעבוד בחיפה, אצטרך להיות רשום בחיפה, אבל אני לא מתכוון לשנות את הכתובת רק בשביל יומיים מתוך ארבע וחצי שנים.

בינתיים החיפוש התרחב גם באיזור בו אני רשום, בתקווה שאוכל לעבוד בקלפי באיזור בו אני גר (ולא רק בישוב, יש רק קלפי אחת). בנוסף לזה, תמיד יש תוכנית מגירה: עבודה כמשקיף מטעם אחת המפלגות שלא נמצאות כרגע בכנסת. בעניין הזה יש לי קשרים די סבירים.

בשבוע האחרון התברר לי, בנוסף לחוסר יכולתי לעבוד בחיפה, שלסתיו שפיר ולי יש יותר מן המשותף ממה שחשבתי. ביום שלישי היא השתתפה בפרוייקט הבוחרים הצעירים וחזרה לתיכון בו היא למדה, שהסתבר גם כבית הספר (הנוראי) בו למדתי בכיתות ז’ ו-ח’. עוד התברר שבזמן שאני סבלתי בכיתה ז’, היא היתה בכיתה י”ב באותו בית ספר ממש. כאן נגמרת הקרבה ביננו, אבל עם מועמדות די בטוחה לכנסת ורעיונות מופלאים לשיפור הצדק החברתי (מושג שהיא עצמה לא הצליחה להגדיר), אני בטוח שהיא תופיע עוד הרבה כאן בבלוג.

ובנושא אחר, שאליו אף מועמד לכנסת לא מתייחס, השבוע ירד גשם. הנושא הזה לא צריך להפתיע אף אחד שיודע להסתכל על לוח שנה, אבל הוא בהחלט מפתיע את התשתיות העירוניות המופלאות שלנו. בנהריה, לדוגמה, עלה הגעתון על גדותיו והציף רחובות. לא מדובר בפעם הראשונה שזה קורה, אבל הסיכוי שזו הפעם האחרונה שווה לסיכוי של רוני סומק להיכנס לכנסת התשע עשרה (הוא מועמד. מי שידע באיזו מפלגה ובאיזה מקום יקבל שדרוג אוטומטי למקום ה-121 ברשימה).

עם הגשם הכבד הפך גם הטכניון לשמורת טבע פראית שבה נאלצנו לשוט מהמעונות הישר אל הכיתה. לצערי הרב, בשל השיפוע, נאלצנו לעלות בחזרה למעונות ברגל דרך הכביש שהיה לא רק משופע בצורה אימתנית, אלא גם חלק. לא נעים בכלל.

בנוסף, דצמבר בטכניון הוא החודש המופלא בו מתחילים בחני האמצע. ביום שני יהיה הבוחן באלגברה, בוחן שכל מה שידוע לנו עליו הוא החומר הדרוש ובאיזה כיתה ניבחן. בנושא אחר, מטלאב, כבר התחילו ממש להתעלל ונתנו הפעם שיעורי בית סדיסטיים לחלוטין. הפעם נראה שאין פתרונות קסם מתוחכמים ויפים כמו בפעמים הקודמות והפתרון שמצאתי, פתרון מכוער מאוד, הוא סביר. לשמחתי לא בודקים יעילות בשאלה הזאת.

ולסיום, אתמול, למי שלא שם לב, לא הגיע סוף העולם. עם זאת, יש אנשים שטוענים שהאנושות עברה למימד אחר, ולכן אני אישית, אחרי צפיה בגולסטאר, מקווה שאורן זריף עבר סוף סוף למציאות שלנו.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 3 להמירוץ לקלפי

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.