שובם של סמי ההזיה

צהריים טובים לכולם!


בשבוע שעבר הוכיחה לנו שלי יחימוביץ’ אחת ולתמיד שהיא צורכת סמי הזיה, חלקם כנראה סמים קשים. אחרי שנבחר מופז לראשות קדימה היא לקחה חומר חזק והודיעה לנו בלי בושה שהיא רואה את עצמה כמועמדת לראשות הממשלה. לפני כמה ימים ככל הנראה עלה המינון, כי קיבלנו ממנה את ההודעה על כך שסיעת העבודה תעלה חוק לפיזור הכנסת והיא די בטוחה בכך שהחוק יעבור ונלך לבחירות בסוף יולי. אני מקווה שהחומר שהיא לקחה הפעם לא גרם לה לראות את עצמה כראש ממשלה, למרות שזה עשוי להביא סרטוני תעמולה מצויינים.


היום מסתבר שיש ליחימוביץ’ מקור להזיות האלה (מלבד החומרים הפסיכואקטיביים) – ראש הממשלה. נתניהו ביקר במאהל הגנבים והמשעבדים והבטיח להם שהוא יעביר בכנסת חוק שוויוני יותר או ילך לבחירות. בהתחשב בקואליציה המדהימה שהצליח נתניהו לאסוף ובמאבקי האגו הקשים של שלוש המפלגות הגדולות, נתניהו בעצם אומר שהשנה יהיו בחירות והדיון הוא רק על מתי.


למען האמת, הלחץ של נתניהו לבחירות קרובות ממש לא ברור. דיוני התקציב מתחילים עכשיו, אבל ההצעה הסופית מהממשלה מגיעה בנובמבר. גם אם יהיו בחירות בספטמבר (הימרתי על 11/9, אבל כרגע ה-28/8 או 4/9 נראים יותר ריאליים) נתניהו (שיבחר לראש ממשלה שוב, כמובן) יצטרך להתעסק עם התקציב והפעם בגיבוי של מפלגה סחטנית נוספת, “עתיד” של יאיר לפיד. כידוע לכל מי שמבקר בקיר שלו בפייסבוק, לפיד תומך נלהב של רעיון העבדות לכל בני ה-18 בישראל (שירות צבאי או אזרחי). הצבא גם ככה בולע 60 מיליארד שקלים בשנה עם 50% גיוס. אם מגייסים את כל השאר לשירות אזרחי, מדובר להערכתי בתוספת של 20-30 מיליארד שקלים לתקציב שאמורים לקצץ אותו, להערכת סטנלי פישר, ב-47 מיליארד שקלים.


התוספת הנהדרת הזאת מגיעה כמובן לפני האסונות שהשירות האזרחי ימיט עלינו. כל מי ששירת בצבא מכיר את חוליי המערכת. חיילים שהופכים את הצבא לקופת חולים, חיילים מתחזים לחולים אנושים בשביל גימלים, חיילים שמבלים את רוב השירות שלהם בהפניות, חיילים שמנסים לצאת כמה שיותר מוקדם, נפקדים, עריקים ובלאי גבוה של ציוד כתוצאה משימוש לא נכון של חיילים לא מיומנים. את כל זה רוצים להביא לכל המערכות החשובות בישראל: משטרה, כיבוי אש, בתי חולים, סיעוד (אני כבר מרחם על הקשישים המסכנים שיסבלו קשות מהשירות הזה) ועוד רבים וטובים. וזה עוד בלי להזכיר את כל ה”משתמטים” שהמערכת הזאת תביא.


כל הסחטנים באופק מציגים תמונה עגומה של הבחירות הקרובות. בליכוד יושבים גאונים כמו ציפי חוטובלי ודני דנון, בעבודה רוצים שלא תהיה לנו עבודה, בקדימה יושב שאול והגירעון, לפיד רוצה לשעבד את האוכלוסיה ולחנוק אותה עם מס הכנסה רצחני, ליברמן ידאג לכך שישראל תהפוך לצפון קוריאה, עצמאות של ברק תקבל שלושה קולות גם ככה ולמרצ אין באמת סיכוי להיכנס לקואליציה. מכאן אפשר להסיק שהמפלגה שיהיה הכי זול להצביע לה (מבחינת מיסים) היא ש”ס. אמנם זה יעלה לנו בכמה מאות מיליונים, אבל זה לא מתקרב אפילו לעונשים שרוצים להפיל עלינו ממפלגות אחרות. זה פשוט מצב אבסורדי שבו המפלגות מתחרות מי תגנוב יותר מהציבור.


וכמדי שבוע, הבכיינים בקיר של יאיר. גם השבוע היתה מתקפה של שוויוניסטים (אנשי סיסמת השוויון בנטל האהובה). האחרון שבהם סירב להבין, אחרי שלוש פעמים, שלצה”ל יש עודף חיילים והתעקש נחרצות שיש מחסור. לאחר מכן הגיע ספק החומר של יחימוביץ’ וטען “האנשים ישרתו בחינם שלוש שנים וישפרו שירותים לקהילה”. ברור. אנשים יעבדו בחינם. החומר שלו כנראה ממש טוב.


בנוסף, היו השבוע עוד צרכנים של החומר המופלא. אחד טען שלפיד זייף תארים, אחד טען שהחיים הדתיים הרבה יותר טובים מהחיים החילוניים (בלי שום בסיס הגיוני), אחד בכה שהזיזו השנה את יום העצמאות (כמו שקורה כמעט כל שנה), אחד בכה שהפסיכומטרי הוא שיטה לא הוגנת (וסירב להבין שאין מספיק מקומות לימוד בשביל כולם במקצועות המבוקשים) ונציג הצדק החברתי מטעם עצמו החליט שהוא יודע יותר טוב ממנהלי החברות איזו משכורת יש לשלם למנהלים הבכירים ולעובדי הניקיון. ללא ספק, מדובר בגאון. השבוע, עם כל סיפור מאהל העבדות והבחירות המתקרבות, בטח יהיה מעניין במיוחד.


ולסיום, ברכות לנבחרת הג’ודו הישראלית שהביאה ארבע מדליות בסוף השבוע הזה. מדובר בהישג מדהים שמראה שבישראל יש ספורט, אבל לא במגרשי הכדורגל. כל הכבוד ובהצלחה לנציגים באולימפיאדה!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “שובם של סמי ההזיה”

  1. "המפלגות מתחרות מי תגנוב יותר מהציבור."
    נכון: ככל שיגנבו ממנו יותר כך ייאלץ להישאר זמן רב יותר בעבודה, בה יגידו לו לעשות במקום מוכר את מה שמכיר מאתמול.

    1. צודק. אני חושב שצריך להעלות את התעריפים בחברת הייעוץ שלנו. צריך להישאר רווחיים.

      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה