חבילת הטריפל

צהריים טובים לכולם!


בשעה זאת ממש נמצא עם ישראל בעיצומו של אחד התהליכים הכי אנטי-חברתיים שיש: שריפת לחם. בכל רחבי הארץ יהודים טובים וצדיקים שורפים לחם טוב בגלל שפעם, לפני מי-יודע-כמה זמן, בני ישראל לא הספיקו לאפות לחם (לא נאמר שום דבר על פיתות ופסטה) ולאחר מכן אכלו במשך ארבעים שנה לחם שנפל מהשמיים. בהחלט סיבה מצויינת להתעלל בציבור שלם היום.


צה”ל כמובן לא מפספס שום הזדמנות להתעלל בחיילים על רקע דתי. אחרי שברחבי הארץ בסיסים נוקו ומטבחים הוכשרו בעבודת פרך בהנהגת רס”ר פרעה, החליטה הרבנות הראשית להקדים את תאריך הכשרות של מוסדות המדינה. בעקבות כך, חיילים במוצב הר ברך שנמצא בחור כלשהו בדרום נאלצו לזרוק את כל האוכל שלהם (כולל חבילות סגורות) לפני שהגיע אליהם אוכל כשר. בלית בררה, נאלצו החיילים לבקש אוכל מהמוצב השכן, שכיאה למקומות מאוכלסים בדרום נמצא רחוק מאוד ממוצב הר ברך. וכמובן, כמיטב מסורת צבא השם, כל חייל שיתפס עם חמץ בבסיס יזכה למשפט ועונש חמור. מזל ששנה שעברה לא תפסו אותי עם הפיתות, השניצלים (שטוגנו בשבת) והחומוס.


השנה, אחרי שלוש שנים, לא אהיה על מדים בשום שלב של פסח. כדי לפצות אותי על השמחה הזאת, קיבלתי השבוע את חבילת הטריפל הנהדרת של האביב – שפעת, שיעול וצינון. בכל השירות הצבאי שלי הייתי חולה פעם אחת (מלבד האלרגיה לבולשיט שהתפרצה לפעמים כמה פעמים ביום) ודווקא עכשיו, כשאני חופשי בבית, נהייתי חולה. כנראה הידיעה על חג העבדות וההכנות הטיפשיות אליו החלישה אותי.


ולסיום, כמו שכולם יודעים, היום יחל חג העבדות. הפקקים יגיעו בעוד כמה שעות והגפילטע-פיש כמה שעות אחריו. כולנו נשמח שיצאנו ממצרים, אבל היין ישכיח מאיתנו את העובדה שאנחנו לא באמת חופשיים. הפעם לא בגלל פרעה, אלא בגלל הבנקים, מס הכנסה, ביטוח לאומי, חברת החשמל, ש”ס ויהדות התורה, משה כחלון, גלעד ארדן, גדעון סער ובנימין נתניהו. כל אחד ואחד מהם (וכמובן חבריהם שלא הוזכרו פה) דואג לכך שנצטרך לעבוד יותר ויותר קשה ולקבל פחות ופחות. רק ברגע שנצליח להוריד את ההשפעה שלהם על חיינו למינימום נוכל להתקרב לחירות כלשהי.


חג שמח לכולם!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “חבילת הטריפל”

    1. גם אני למדתי לאהוב את זה. אתמול לצערי לא יכולתי להינות מ-90% ממה שעל השולחן בגלל השפעת שקפצה עלי.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה