קטר הצמיחה של המשק

ערב טוב לכולם!


השבוע קיבלתי מחמאה מלא אחר מאשר ראש ממשלת ישראל. כל מי שיש לו חשבון פייסבוק בטח זכה לראות את הפרסומות של העמוד שלו בפייסבוק שמברכות כל אזרח לפי הסטטוס האחרון שלו (אירוסים, נישואים, אוהב כדורגל) ומי שאין לו חשבון בטח זכה לראות את אחת מעשרות הפרודיות שמסתובבות ברשת (“גם לי יש טחורים”, “גם אני אוכל ארוחות צהריים”). אני לא זכיתי לאף אחד מאלה, אלא דווקא לעידוד על כך שאני בעל עסק שמהווה את קטר הצמיחה של המשק. נתניהו גם מבטיח לי בפרסומת שהוא מבטיח לעודד את פעילותי.


מיד אחרי שראיתי את הפרסומת לראשונה התלהבתי נורא ונכנסתי לגלובס, לראות איך נתניהו מתכוון לעודד את פעילותי. מלבד שער הדולר וידיעה על מחיר הדלק לא מצאתי שום דבר מעניין. ניסיתי בדה מרקר, אבל גם שם התאכזבתי (במיוחד מכך שהכתבות כמעט זהות). בכלכליסט לא היו לי ציפיות גבוהות, ואכן, חוץ מהמאמר השבועי של בלדד השוחי (ממליץ בחום) לא היה שום דבר שמראה איך נתניהו מתכוון לעודד את פעילותי.


בעקבות הקמפיין, אני פונה מכאן לראש הממשלה – אם אתה רוצה לעודד את פעילותי, תודיע לשרים שלך שיפסיקו להתערב לי בחיים. ללימור לבנת תגיד שתפסיק להתעסק בשוק הספרים, לעוזי לנדאו תגיד שיפסיק להתעסק עם מחיר הדלק, לישראל כץ תגיד שיפסיק לסבסד את אגד, לשלום שמחון תגיד שיפסיק להעניק מענקים מהכסף שלי ולאהוד ברק תגיד שיפסיק עכשיו כל מה שהוא עושה וירגע. לאחר מכן שלח מכתב פיטורים לסילבן שלום, סטס מיסז’ניקוב, לימור לבנת ויולי אדלשטיין וסגור את המשרדים שלהם. אחרי שסיימת, אני אשמח אם תוריד לי את מס ההכנסה ותגיד לביטוח לאומי לשלם לי סוף סוף את הכסף על המילואים שעשיתי. אני אצא מכך מאוד מעודד ואפילו אעשה לך לייק (אני מקווה שהלייק יוריד עוד 5% במס הכנסה).


ועוד בפייסבוק, גם הדף של יאיר לפיד עושה הרבה רעש בזמן האחרון. מכיוון ששם הדף פתוח לכולם, אפשר למצוא מדי פעם פתח לדיון מעניין בין כל התמונות הטיפשיות, הפרסומות, הסרטונים הלא רלוונטים וגילויי הגזענות של מי שמכנים את עצמם המרכז השפוי. הדיונים האלה בדרך כלל מובילים למסקנה מאוד מביכה עבור אנשי המרכז השפוי – הם מתנהגים בדיוק כמו החרדים שנגדם הם יוצאים.


רוב תומכי לפיד בקיר דורשים שיעבירו תקציבים למגזר שלהם על חשבון מגזרים אחרים וטוענים שכל מה שחסר למערכת החינוך והבריאות זה כסף ולא, לדוגמה, התנהלות נורמלית. בנוסף, מתברר שהרכבת והאוטובוסים מאחרים בגלל קשיים תקציביים ולא בגלל שגם אם הם יאחרו בחצי שעה לא יקרה כלום.


החרדים הם מיעוט חזק ומאורגן, לעומת המרכז הלא שפוי שמצביע לשלוש מפלגות עם מצע דומה מאוד שלא מסוגלות להחליט על שום דבר. עכשיו לפיד רוצה להקים מפלגה בגודל של ש”ס, להוות לשון מאזניים ולמשוך את התקציב לצד שלו, בדיוק כמו השיטה שהוא כל כך יוצא נגדה. אני מאוד מקווה שהמצע שלו יאמר אחרת, כי אין מישהו נורמלי להצביע לו.


אם כבר חרדים, שלשום השתחרר שלמה בניזרי חודשיים לפני הזמן. כיאה לנציג ש”ס, עם יציאתו מהכלא הוא התחיל לדבר שטויות וטען שהסבל שהוא עבר גדול מזה של גלעד שליט (שככל הנראה סובל כרגע מג’ט לאג). כמה טוקבקיסטים נדיבים הציעו לבניזרי לשבת חמש שנים בשבי החמאס ואחרי שחרורו לדווח לכולם מה יותר קשה. אני אישית לא הייתי ממליץ לבניזרי לנסות את זה, כי יש סיכוי טוב שממשלת ישראל לא תתלהב להחזיר אידיוט תמורת אלף אסירים.


אחרי שבוע בו לא הייתי בכלל בבסיס, אני חוזר בשבוע הקרוב (וזה שאחריו) לעוד השלמת הכנסה הידועה בשם מילואים. כמו כל פעם, גם השבוע (ובשבוע הבא) אני עוזר להציל את המולדת, שם הקוד הצבאי לכיסוי תחת של אנשי קבע עם ראיה ארגונית של שלוש דקות קדימה. אחרי הכל, כששלושה אנשי קבע מתחננים לי בטלפון שאבוא (אני לא צוחק, הם התחננו) צריך לבוא להרגיע אותם (ועל הדרך לקבל מענק נאה מהביטוח הלאומי. מתישהו).


ולסיום, מחר אני הולך להיות קהל בצילומי ארץ נהדרת. יש להם עונה יחסית טובה השנה, אני מקווה שהם ישמרו על הרמה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 3 לקטר הצמיחה של המשק
  • גולדי10
    04/03/2012 ב19:51

    אתה מתכוון למפלגת על"ק?

    הגב
    • nadavs
      05/03/2012 ב0:17

      מה זה מפלגת על"ק?
      nadavs

      הגב
      • גולדי10
        05/03/2012 ב0:59

        אבודה
        ליקוי
        "
        קקי

        מטרת האבודה היא שמס’ 1 שלה יהיה שרה ביטחון,
        מטרת הליקוי היא להיות ההפך מהעבודה,
        ומטרת קקי היא להיות בעת’ ואז שמס’ 1 שלה יהיה דיקטטור.

        הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.