השביעיה

ערב טוב לכולם!

היום מציין בלוג מספר 99902 בישראבלוג את יום הולדתו השביעי. לא להאמין איך שהזמן טס מאותו יום שני, ה-21 בפברואר, 2005. אמנם באותו זמן בארצות הברית התאריך היה 20 בפברואר, אבל עם השעון של ישראבלוג לא מתווכחים.

וכמיטב המסורת, קצת סטטיסטיקה:

הפוסט הכי קצר, מאז ועד היום, הוא הפוסט הראשון. על הפוסט הכי ארוך יש שני מתחרים – פוסט הבחירות הידוע של 2009 (שמאז כתיבתו זוכה בפרס כל שנה אחרי שעקף את הפוסט על סיקס פלאגס) והפוסט שמסביר למה דרישות המחאה החברתית מגוחכות. לא בדקתי מי יותר ארוך, אבל לדעתי פוסט הבחירות עדיין לוקח.

הפוסט שזכה למספר התגובות הגדול ביותר הוא האמת על מערכת החינוך בעקבות המחאה, עם 162 תגובות, לרוב מיואשות (לאחר שכיכב בעמוד הראשי של ישראבלוג ונענע במשך סוף שבוע שלם). מי שיצליח למצוא בפוסט הזה, לקראת הסוף, את המשפט היחיד שאני לא עומד מאחוריו, יזכה לציון לשבח ביום רביעי הבא.

החודש עם מספר המבקרים הרב ביותר הוא כמובן ספטמבר, בעקבות הפוסט המוזכר קודם, עם 3,715 מבקרים.

לפי הסטטיסטיקה של ישראבלוג, לבלוג הזה יש 11 קישורים מחמישה בלוגים שונים. בהחלט לא רע לבלוג חצי אנונימי בלי יותר מדי קוראים.

ולסיום הסטטיסטיקה – תודה רבה לקוראים המסורים אוריה בר-מאיר וגולדי10 שקוראים ומגיבים כמעט על כל פוסט (וכמובן, תודה רבה לקוראים שאין להם בלוג, אבל שולחים לי תגובות בבית בטלפון).

ובנושא אחר – את התאריך של היום (21/02/2012) אפשר לקרוא משני הכיוונים. כנראה מהסיבה הזאת עקפה אותי היום מכונית שמספרה 37-767-73.

עוד שנה חוגגים כאן שמונה שנים. ממש חצי נצח באינטרנט.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

1 מחשבות על “השביעיה”

  1. די תמשיך |משחק_בשיער|

    אני חושב שכל הרשומות המסכמות שלך הן אותו דבר.
    מה דעתך לסכם דברים שאינם בלוגך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה