ממלכת ישראל

צהריים טובים לכולם.


“אנחנו מכריזים בזאת על הקמת ממלכה יהודית בארץ ישראל, היא ממלכת ישראל”. ההכרזה הזאת עוד לא נשמעה, אבל מי שקורא עיתונים בשנה האחרונה ומסתכל מה קורה סביבו, יודע שזה הכיוון שאליו אנחנו הולכים. חוקים אנטי-דמוקרטיים, הפגנות נגד בית המשפט, המשטרה וכל סממן של מערכת אכיפת החוק והתבטאויות של חוכמולוגים ידועים כמו כצ’לה מסמנים לנו את הכיוון – למטה.


החוק שעבר שלשום בכנסת נוגד את הדמוקרטיה, ולא יעזרו כל גלגולי העיניים של הפאשיסטים החדשים שיגידו שהוא עבר בצורה דמוקרטית. דמוקרטיה היא יותר ממערכת קבלת החלטות, היא גם מערכת של זכויות יסוד שאסור לשום חוק לפגוע בהן. אחת מהן היא חופש הביטוי וההתארגנות. מעכשיו, מותר לדבר עוד פחות בישראל. כל קריאה לחרם שהסיבה לו היא ישראל (או יהודה ושומרון) היא מעתה עבירה שמאפשרת ל”נפגע” לתבוע את המחרים גם ללא הוכחת נזק, וכולם יודעים נגד מי החוק מכוון: מחרימי ההתנחלויות.


כל חרם על התנחלויות (או על כל מוצר ישראלי אחר, לצורך העניין) הוא מעכשיו לא חוקי. מה יגידו למחרימי המוצרים הישראלים באנגליה? להגיע למשפט? יוציאו נגדם צו הסגרה? נראה כאילו כל ההתנהלות בארץ לאחרונה נועדה כדי לסתום את הפה של מי שלא מצביע לביבי, ליברמן או כצ’לה.


בשבוע הבא תעלה לדיון ההצעה לחקור ארגוני שמאל. אחרי שסותמים לאנשים את הפה, הגיע הזמן גם לחקור את כל “מתנגדי המשטר”. בכנסת רוצים לברר מאיפה מגיע המימון לכל הארגונים האלה. ואם הם יגלו, מה יקרה? יוציאו חוק שאוסר על אנשים לתרום את הכסף שלהם כראות עינהם? את הכסף שלי אני גם ככה עומד לתת למיליוני אנשים שאני לא רוצה שיגעו לי בכסף, אבל כאן אף אחד לא שואל אותי.


את ארגוני הימין, הפטריוטים הגדולים, אף אחד לא חוקר. הם כמובן מתומכי המשטר, “חוד החנית” של החברה הישראלית (אני רציני, זה מה שאנשים חושבים). הם לאט לאט משתלטים על הצבא והופכים כאן לכוח מוביל. אם אלה האנשים שמובילים ונחשבים בישראל, אני מתקרב יותר ויותר לתחושה שהמקום שלי בכלל לא כאן.


מלבד חוק החרם וכמה חקירות, רוצים אנשי הממלכה העתידית גם להגביל את בית המשפט. עכשיו רוצים לערוך שימוע לכל שופט המועמד לבית המשפט העליון ולתת לכנסת כוח לסכל את המינוי שלו. הכיוון ברור – לחסל את בית המשפט ה”שמאלני” ולהפוך אותו ליותר ידידותי לכצ’לה וחבריו. אחרי הכל, אם בג”צ ימשיך לפסול את החוקים הפשיסטיים שעוברים כאן, ממלכת ישראל תתעכב. מר כץ בעצמו אמר שהוא יעמיד לדין את כל האחראים למעצר דב ליאור, ועכשיו הוא פשוט צריך שופטים שיהיו בובות ויכלאו את כל צמרת המשטרה.


ישראל הופכת למקום שמפחיד לחיות בו. כבר לא ברור אם משהו חוקי או לא, הכל מתנהל בצורה מעורפלת ותוך כדי הפחדות. בקרוב יתחילו כולם לעלות על כביש מספר אחת – לכיוון ירושלים כדי למחות על הפשיזם המתפשט או לכיוון נתב”ג כדי למצוא מפלט במקום קצת יותר שפוי.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה