חצאי סיום

ערב טוב לכולם!


השבועיים האחרונים היו מציקים ביותר, במיוחד עם עזיבתו של המפקד הישיר שלי, דבר שהשאיר אותי חסר מפקד אבל לא חסר עבודה כבדרך כלל. בנוסף, נשארתי כמעט לבד במחלקת ההדרכה שלנו: שתי מדריכות עזבו, אחת חדשה הגיעה, אבל אותה אחת חדשה מעולם לא העבירה קורס. לשמחתי, כשחילקתי את השיעורים לקורס המתקרב היא לא התנגדה להעביר את השיעור הכי ארוך, אבל כל זה בתנאי שהיא תלמד אותו כמו שצריך (כמו כל שאר השיעורים…) עד למועד הקורס.


וזה, לצערי, המצב בקורס שיהיה קל להעביר. מתוכנן עוד אחד, אבל עם חניכים שידועים ככאלה שכל קשר בינם לבין החומר המועבר מקרי לחלוטין. מישהו שפעם היה חניך בקורסים האלה (ונדמה לי שהוא עזב, אבל אני לא רוצה להסתכן בחזרה שלו) נכשל בכל מבחן מסכם שעשינו לו. החלק העצוב הוא שכל המבחנים היו זהים. עדיין לא ברור לי איך נכשלים באותו מבחן חמש פעמים, אבל כנראה השירות הצבאי באמת מרוקן את המוח.


לפחות בנושא השבתות בבסיס מצבי טוב יותר. אמנם אני עושה כרגע חצאים (שבועיים בין שבת לשבת), אבל השבת הקרובה אמורה להיות האחרונה שלי בצה”ל (ואני מודע לכך שבגלל שכתבתי את זה כאן, תתווסף עוד שבת ועוד יזכירו בה את המילה “מטבח”). אמנם היא בפסח, כלומר לא יהיה מה לאכול מלבד מרצפות עם חורים בכלים חד פעמיים, אבל שבת אחרונה. הזדמנות נהדרת להשלים סרטים שלא ראיתי.


מלבד הבעיות הסטנדרטיות בצה”ל, נראה שהבעיות בישראל ממשיכות כסדרן. כתבי אישום נגד שרים, שחיתות לכאורה אצל ראש הממשלה והתעסקות בחשבוניות. לא צריך הרבה יותר מזה כדי להיזכר בתוכנית שבה אלי פיניש התארח אצל יאיר לפיד ונשאל “מהו המקום האהוב עליך בישראל?”. התשובה, למי שהספיק לשכוח, היתה “נתב”ג”.


ולסיכום, מחר אני הולך לארבע שעות של כיף באוניברסיטת בר אילן. למי שהספיק לשכוח מפברואר, מועד אפריל של הפסיכומטרי הוא ה-14 וה-17 באפריל, כשאני קיבלתי עוד כמה ימי חסד לעומת אנשים אחרים שהצליחו לסיים עם המבחן הזה שלושה ימים לפני. כבר חודש וחצי שאני מבצע סימולציות ללא הפסקה (טוב, עם הפסקה. עשיתי רק בסופי שבוע) ומחר הולכת להיות טבילת האש שאני מקווה לצאת ממנה בלי יבלות או פצעי לחץ. כל מה שנשאר לי הוא למצוא חניה ליד בר אילן, את הכיתה שלי ואת השירותים הקרובים. אחרי חודש וחצי גיליתי איפה אפשר לקחת הפסקות שירותים וכמה זמן לוקח לי לפתור כל דבר. עכשיו רק צריך לקוות שהתיאוריה תעבוד גם במציאות.


נתראה מחר, עם דיווחים לוגיים ומפוטלים מהשטח.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.