21

צהריים טובים לכולם!

עוד שנה עברה, ושוב מגיע התאריך היפה ביותר בלוח השנה, ה-18 במרץ. קיר הפייסבוק מלא בהודעות “מזל טוב!”, החברים היותר טובים שלחו SMS ואפילו היתה שיחה אחת. ביום ראשון אחת מחברותי לגף שלחה לי SMS מזל טוב ומיד האשימה מישהו אחר בכך שהוא הטעה אותה (אותו אחד לא שלח לי שום דבר באותו יום).

הפייסבוק הוא באמת המצאה גאונית – הוא מאפשר לך להגיד מזל טוב לאנשים שלא ראית שנים ולהיראות כאילו זכרת את יום ההולדת שלהם. מארק צוקרברג צריך לקבל מליונים רק על הדבר הזה.

המתנה העיקרית של השנה מגיעה מההורים שלי, שהחליטו שאחרי שש שנים שאני מנדנד להם, הגיע הזמן לקנות לי חצי אוטו. את החצי השני אני אצטרך להשלים, וגם לשלם על כל ההוצאות הנלוות (ביטוח, דלק, סלילת כבישים בהתנחלויות באמצעות מיסים). אבל בסופו של דבר, יהיה לי אוטו שאני אוכל לקחת לאן שאני רוצה בלי לתאם עם כל הנהגים אצלי בבית. עכשיו רק צריך למצוא אוטו. וחניה.

בצבא לא היו חגיגות השנה, כנראה בגלל שהיום יום שישי, יום בו הצבא נוהג לשבות מכל מלאכתו. בבית כמובן נחגוג עם עוגת יום ההולדת המפורסמת (בפעם ה-21) וכנראה נקנח באיזו מסעדה טובה.

מעכשיו אני יכול להיבחר לכנסת, להמר בלאס וגאס, לשכור רכב באירופה, לשתות בארצות הברית ולהגיד לחברי הצעירים יותר “בקרוב אצלך”. איזה כיף.

שיהיה לכולם יום נהדר.

שלכם, בן 21,

nadavs

1 מחשבות על “21”

  1. "מאוד אהבתי את הבלוג שלך! מצאתי אותו בגוגל, אני אשמור אותו במועדפים ולבטח אחזור לבקר בוא בימים הקרובים. נ.ב – אשמח אם גם אתה תבוא להתרשם מהבלוג שלי ולחוות את דעתך http://facebook-il.blogspot.com/ "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה