תוספת פלאפל

לילה טוב לכולם!

שבוע קשה אך כיף עבר על כוחותינו. אחרי שבשבוע שעבר הבטחתי צפייה בפרק האחרון של ועדת המדרוג, גם קיבלתי אותה. בתוספת פלאפל. ביום חמישי עליתי לבמה מול כל הטייסת, שמעתי את מפקד הגף שלי מדבר על תוכניות בערוץ הופ וקיבלתי דרגת סמל ראשון.

בקבלת הדרגה הצלחתי להשלים עליה בשלוש דרגות תוך פחות משנתיים (עם שני קיצורים), דבר שמציב אותי אי שם בראש טבלת מקבלי השכר לרמת הפעילות שלי (תוספת אדירה של 24 שקלים לעומת מה שהייתי אמור לקבל בשירות). נתניהו כבר שוקל להעלות את המיסים בעקבות ההכבדה הזאת בהוצאות הצבא ואצלי בבסיס כבר עובדים על תורנויות חדשות (כמו מטבח סמ”ר) כדי שלא יהיה לי משעמם.

מבחינתי, הדרגה החדשה מורידה לי עבודות רס”ר, מעלה לי את המשכורת בשני שקלים ומכבידה על המדים בערך בשני מיקרוגרם (כדי להדגיש את כובד האחריות שיש בלעבור ליד אנשים שסוחבים ספסלים ולא להצביע עליהם ולהגיד “פחחח”).

לאחר קבלת הדרגה, חברי ומפקדי היקרים טרחו להראות לי את הצדדים היותר כואבים של הדבר. כל אחד בתורו החליט לבדוק כמה חזק הגב שלי עד שהוא איבד את כל צבעו הלבן לטובת האדום. אחד אפילו ריחם עלי ורק שיתק לי את יד שמאל עם מכה מכוונת היטב.

זהו זה לשבוע הזה. בשבוע הבא יהיו חוויות מהחוס”ן ובוחן הכושר שאותו אני הולך לעבור בתנאי שיורידו את הציון המינימלי לארבעים.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה