מחופש לנופש

ערב טוב לכולם!

חופשת סוכות נגמרה לה, ואחרי המטבח של יום ראשון (וואו, זה באמת היה השבוע?) שאר השבוע עבר בנעימים. ביום שני החליפו אותי מאוחר מדי והיה חם, ביום שלישי שטפתי כלים בבית וביום חמישי הכנסתי את הכלים בבית למדיח. ללא ספק, יש לי עתיד מזהיר בתחום נקיון הכלים. אם אני אמשיך בקריירה הזו, ללא ספק יחטפו אותי בסוף השירות לאיזו מסעדת גורמה, שם אקבל את המשכורת הממוצעת בתחום (המינימום של המינימום), בערך אגורה לצלחת, שתי אגורות לכוס ועשירית אגורה למזלג.

מלבד ההזדמנות הנהדרת להראות שאני עדיין יודע לשטוף כלים (וההזדמנות לראות את הרמה הנוראית של הרב”טים הנוכחיים במטבח. כשאני עשיתי את המטבחים שלי היינו שוטפים כמו שצריך ומסיימים באותו זמן. עכשיו פשוט לא מנקים), גיליתי שבזמן שלא הייתי בגף (כי שוב עשיתי את הטעות של לשמור עם מישהי בין עשר לשתיים) המציאו כל מיני נהלים חדשים שהייתי צריך ליישם. גם גיליתי שאם לא הייתי במטבח, הייתי יכול להיות בראשון ושני בבית. מזל שיש לי את השיחה עם מפקד הטייסת עוד שמונה ימים. אמנם לא יקרה כלום בגלל זה, אבל לפחות כמה אנשים יוכלו להעמיד פנים שהם עושים משהו.

אחרי חופש ארוך ומייגע אי אפשר לחזור ישר לתפקיד, אז לוקחים אותנו לנופש מבצעי (כן, אני משתתף בנופש מבצעי. המטבח אצלינו מאוד מבצעי). במקום לנסוע לחור מספר אחת, אני נוסע מחר לחור מספר שתיים, בתקווה שמשטרת האופנה לא תופיע לי שם פתאום. זה לא שיש על מה לתפוס אותי, אבל נוכחותם אף פעם לא עוזרת.

ובנושא אחר, לכל מי שלא שם לב, מחר מתחילה התקופה המופלאה שנקראת “אחרי החגים”. הפקקים בבוקר יהיו גרועים מהרגיל, התלמידים סוף סוף יתחילו ללמוד (לא באמת, הם סתם יגיעו יותר לבית הספר) ותתחיל האינתיפאדה השלישית. בגלל חגיגות ניתוק הפריזר הפלסטינים יפוצצו את השיחות, יאשימו את נתניהו (שיאשים אותם חזרה), ישגרו קסאמים וכך יתחיל עוד סיבוב מהנה של הפצצות, שיגורים ודוחות בינלאומיים לא מחמיאים. ללא ספק, זה היה חסר בנוף בזמן האחרון. אחרי הכל, המשט היה כבר לפני ארבעה חודשים. הגיע הזמן לגוון קצת.

ולסיום, השבוע המחשב שלי החליט לחלות. לא, לא וירוס, רק חום. הוא התחיל לכבות את עצמו, וכשביררתי מה הטמפרטורה בפנים גיליתי שאפשר היה לאפות שם תפוחי אדמה. עכשיו, אחרי כמה אלתורי מאוורר, אפשר להתקרר שם באוגוסט (וגם בימים כמו היום, שהאוטו הראה ארבעים מעלות. באוקטובר!) והמעבד רגוע ועושה את עבודתו נאמנה.

נתראה שבוע הבא.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.