עת לקלף ועת לצבוע

ערב טוב לכולם!


בצה”ל יש כמה וכמה דרגות בכירות, וסגן אלוף היא אחת מהן. מסתבר שגם לסגני אלופים, למרות דרגתם הרמה, משעמם לפעמים. בגלל זה החליט סגן האלוף הרלוונטי אלי לעשות מסדר במקומות העבודה. כשסגן אלוף עושה מסדר, כל אנשי הקבע תחתיו נכנסים ללחץ ומעבידים את הסדירים מהבוקר עד הלילה.


כך יצא שהשבוע צבענו את המועדון, את כל המשרדים, את אבני השפה ואת מעצורי החניה. למדנו את ההבדל בין לבן ללבן פנינה ואת ההבדל בין צבע על בסיס שמן לצבע על בסיס מים. והכי חשוב – למדתי עצמאית איך מורידים קורי עכביש מהתקרה. התשובה, דרך אגב, היא “עם מטאטא”.


אחד השיעורים החשובים שנלמדו השבוע היה צביעה של הקיר בלבד, ללא הבגדים. כמעט כולם נכשלו בעניין הזה כישלון טוטאלי. אני איכשהו הצלחתי לשמור על המדים שלי בצבע ירוק בלי תוספות, בעוד האחרים הצליחו להשיג כתמים מהמדים ועד הפליז יקר הערך שקיבלנו באפסנאות. לפחות אפשר להחליף אותם באפסנאות, כמו כל דבר בצה”ל.


בסופו של דבר המסדר עבר טוב מאוד, כמו שהיה צפוי מההתחלה. המפקד הותיק אצלינו כבר עבר לא מעט מסדרים כאלה והוא יודע בדיוק מה לעשות. לצורך המשימה הנעלה הזו כולם עזבו את עבודתם והתגייסו למען צביעת אבני השפה בכחול לבן. לפחות לא צבענו אותן בכחול – לבן – כחול.


השבוע גם נשלח זימון חשוב לכל חברי לגף: זימון למטבח האחרון. כמובן שכל תקוותי התבדו ולא הגיע אלינו חייל (אלא חיילת, שוב), אז המטבח האחרון באמת יהיה ביום האחרון של פברואר. אבל הצלחתי לסדר שעוד שני חברים יהיו איתי ב-24 בפברואר במטבח (במסיבת פורים, שנפסיד), ככה שיהיה כיף. עוד 23 ימים אני בחוץ. וכמו שכתבתי בזימון, היציאה תהיה בצרחות אושר.


והשבוע בפינת המוח האנושי המופלא – מה קורה כשלא קוראים שלטים, מתעלמים מהוראות ברורות לחלוטין ומההגיון ולא משגיחים על ילדים קטנים. התשובה – מתפוצצים מוקשים.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.