צאו לי מהצלחת עכשיו!

ערב טוב לכולם.


פסח מתחיל רק עוד חודשיים, וש”ס כבר מתחילים עם השטויות שלהם. כרגיל, מה שמטריד אותם הוא חוק החמץ. מסתבר שהחוק לא מגביל מדי, והוא מחייב רק כפייה דתית קטנה. אלוהים, ההמצאה הנוראית ביותר מאז ומעולם, החליט (במוח של הרב עובדיה יוסף) שבישראל לא יוצג חמץ למכירה. בשום מקום. לא בפומבי ולא באופן מוסתר. לאחר שיחה ארוכה עם הרב עובדיה (השיחה על חשבונכם, אלא מה) אלוהים שכנע אותו להעביר את המסר לחבורת הבובות שלו בכנסת, אלה שהופעתם בתוכנית שהיא לא “ארץ נהדרת” גורמת לרוב האוכלוסיה בחילה.


הנסיון היחיד לבלום את החוק הנוראי הזה שייך למפלגת “ישראל ביתנו”, שמאיימת איום חסר משמעות: “אם חוק החמץ יעלה, נדרוש גם להביא את ברית הזוגיות להצבעה במליאה”. אנשי ש”ס בטח משקשקים עכשיו. מאיימים עליהם בהעלאת הצעת חוק שלא תעבור לעולם כל עוד ש”ס יושבת בממשלה. ראש הממשלה שלנו, ששומע מספיק צרחות בבית, לא צריך לשמוע גם צעקות במקום העבודה. הוא רוצה לשמור על קואליציה שקטה ויקבור כל נסיון להרגיז את נציגי הדמיון של הרב עובדיה.


הפסיכים החשוכים האלה משתלטים על כל חלקה טובה בארץ, ובירושלים, איפה שבאמת אפשר לקבל החלטות, יושבים 109 מטומטמים שמקשיבים לשטויות של 11 גאוני הדור של ש”ס ואומרים אמן. מדי פעם קם איזה אחד שאומר להם “לא”, ואז ישר מתרץ את זה בנסיון לשמור על הכיסא שלו.


בהצלחה לכל בעלי העסקים בפסח הקרוב. שר הפנים הגאון שלנו בוודאי ישלח את פקחי החמץ שלו לפטרל ברחובות כדי לוודא שאף אחד לא מוכר בטעות משהו שנגעה בו חיטה. אם היה לי עסק שקשור לזה, הייתי אומר לפקח בעדינות להסתובב ומציע לו פיתה בחצי מחיר.


צאו לי מהצלחת עכשיו!


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “צאו לי מהצלחת עכשיו!”

  1.  תשמור את הדעות המטומטמות שלך לעצמך. אין צורך לכתוב בצורה הזאת על ה‎’‎. זה מעליב ופוגע באנשים אחרים.
    התגובה נשלחה דרך הטלפון הסלולרי

    1. את האמונה שלך שמרי לעצמך, אין צורך לכפות אותה על אחרים. זה מעליב ופוגע באנשים אחרים.

    2. אותי מעליב שאנשים שמאמינים באלוהים חושבים שאני צריך לחיות לפי איך שהם רואים את העולם. מה, אסור לי גם להיעלב?
      nadavs

  2. תראו, חבר’ה, אני חילוני לגמרי, לא שומר כשרות, נוסע בשבת, חי אלוהים – אני אפילו חי בגרמניה! אבל מאז ומתמיד לא הבנתי את העליהום על עניין החמץ בפסח.  אני אוכל חמץ בפסח, אבל אם אין לי לחם בבית אז לא אוכל חמץ. נקודה.  אם אגיע למסעדה שאינה כשרה מן הסתם אמצא שם משהו חמצי, אבל לא אצא מגדרי כדי למצוא פירור לחם פנוי.  אין שום רע באי הצגת חמץ אם זה מפריע אפילו לאחד עשר דתיים.  השיוך לש"ס אמנם ממאיס את העניין, מאחר וש"ס מאמינה שהיא קיבלה את עשרת הדיברות, אבל אם תשאירו רגע את ש"ס בחוץ אולי תבינו שזה דווקא מנהג נחמד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה