שובו של אוגוסט

ערב טוב לכולם!


מאז אוגוסט האחרון עברו חמישה חודשים, שהם זמן מספיק כדי להוריד את הטמפרטורות בערך בשלושים מעלות. אבל מסתבר שבעוד כל העולם סובל משלג וגלי קור בעוצמה שלא נראתה כבר שנים, בארץ הקודש עסקים כרגיל. זה לא הגיוני שאני אסתכל על לוח השנה במחשב, אראה שהחודש הוא ינואר, אצא אחוצה ואתחיל מיד להזיע. זה נוגד את חוקי הפיזיקה ומזג האוויר.


וכמו באוגוסט האחרון, מסתבר שהישראלים פשוט לא עומדים בחום. הם משוכנעים שעל ידי דילול האוכלוסיה תרד הטמפרטורה, ופשוט רוצחים אחד את השני בלי אבחנה. ילדים נרצחים על ידי פדופילים, אנשים משחקים באקדחים כדי להתקרר (אחד מהם התקרר אפילו עד טמפרטורת החדר) והעיתונים שוב מלאים כותרות על כל מיני אסונות כמו המקרה בבני עי”ש, המקרה בקריית חיים והמקרה המיוחד הזה בכנסת שנקרא “כצל’ה”.


כן, כצל’ה שוב מפציץ. הוא מנסה משהו שהרבה כבר ניסו לפניו ולא הצליחו, אבל הוא עושה את זה בצורה הרבה יותר בוטה. מדי שנה התוכנית ארץ נהדרת מצליחה לשרוף למישהו פיוז ברמה כזאת שהוא דורש להוריד אותה מהמסך לאלתר, לתבוע את היוצרים ולכלוא את כל המשתתפים בה. מר כץ היה הרבה יותר סימפתי. הוא רק השווה את התוכנית לתעמולה נאצית. ארץ נהדרת חרגו ממנהגם והגיבו לשטות הזאת במה שנראה בהתחלה (באופן מדאיג, יש לומר) כהתנצלות, אבל כבר בתחילת “מערכון ההתנצלות” היה ניתן לראות בבירור שהם לא נשארים חייבים. ואכן, בסוף הם הראו לפסיכי איך צריך להתנצל בפני משוגעים מסוגו.


ונחתוך כעת לנושא אחר לגמרי, הכלום שאני עושה בצה”ל במשך חמישה ימים בשבוע (ולפעמים אפילו שבעה). השבוע, אחרי תכנון ארוך שגרם לי כמעט להתמוטטות עצבים בשבוע האחרון של דצמבר, יצא לדרך סוף סוף משהו שהייתי שותף בכיר בתכנונו. נקודת השיא היתה בתרגול שהעברנו (אני ועוד מישהי בגף) לאחרים ביום רביעי, שכלל התעללות מדהימה באנשים שתירגלנו (לא פיזי, לא לדאוג) וצפיה בשחצן העיקרי שבהם סובל. זה היה כל כך מצחיק שכמעט והמשכנו את זה בלי סוף, אבל בסופו של דבר היינו צריכים להתקדם. החלק הטוב ביותר היה שהשחצן הועמד על טעותו פעם אחר פעם, ואני מקווה שהאגו שלו התכווץ קצת בעקבות החוויה. אם לא, אל חשש. ביום שני הקרוב הוא הולך לסבול הרבה יותר.


בשבוע הבא אני אדע אם סיימתי את המטבחים או אם אני צריך לחכות עוד שבוע כדי לדעת, נמשיך עם סדרת העינויים שאנחנו מעבירים לאחרים ונקנח בידיעה שמדובר בעוד שבוע נטול תורנויות.


נתראה שבוע הבא.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 3 לשובו של אוגוסט
  • אוריה בר-מאיר
    09/01/2010 ב19:48

    אין ספק שההשוואה של כצל’ה לתעמולה הנאצית היא אידיוטית, ושיסתכל שנייה איך אנשים מהזרם שלו עושים דברים דיי דומים על הערבים, אז לא יבלבל את המוח. אה, ושגם ילמד מה הפירוש של אנטישמיות, זה גם יעזור לו.

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.