מרתה זארוס

ערב טוב לכולם!


לפני כמה ימים זה קרה. אחרי יותר מארבע שנות מונופול על מספר התגובות הגדול ביותר לפוסט, פוסט ההתנתקות נכנע לפוסט הנובל שפורסם במומלצים. שיא מספר התגובות יותר מהוכפל, וכעת הוא עומד על 93 במקום 43. הפעם גם לא הגבתי לכל התגובות (מתישהו נשבר לי, יש גבול), והמספר היה יכול בקלות לעבור את המאה.


אז קצת סטטיסטיקות על ההישג הגדול, לפני שהוא יישכח מחיי כולנו ונחזור לשגרה:


הפוסט עלה לרשת בשבעה באוקטובר ונכנס למומלצים יום לאחר מכן. באותו יום נכנסו לבלוג 15 אנשים. יום לאחר מכן נכנסו 313 אנשים, וביום שישי נכנסו 427. בסך הכל, באוקטובר נכנסו לבלוג עד עכשיו 781 אנשים. לשם השוואה, ממאי עד אוגוסט (כולל) נכנסו לבלוג 924 אנשים. ללא ספק, המומלצים של נענע בהחלט תורמים לכניסות.


מלבד זה, שימו לב לסגנון הכתיבה בכתבה שפורסמה בנענע ביום חמישי (בקטע על עדה יונת). מזכיר קצת איזה פוסט בבלוג כלשהו, לדעתי.


עדה יונת, ללא ספק אחת הנשים החכמות בארץ, עשתה טעות של טירונים כמה ימים אחרי זכייתה בפרס. היא הביעה את דעתה הפוליטית, וחמור מכך, עשתה זאת מול כלי התקשורת. התגובות של הטוקבקיסטים, כולם כמובן זוכי פרס נובל ללאומנות, גזענות וטמטום מקצועי, לא איחרו להגיע. הם אמרו שהם מתביישים בה, שצריך לשלול ממנה את פרס נובל, שהיא בוגדת וכמובן השטויות הרגילות. אבל הכי בלט לעין אותו דיקטטור מקצועי שתמיד מופיע ושואל “ממתי פרס נובל נותן לך להביע את דעתך?”. התשובה היא, כמובן, מאז שישראל היא מדינה דמוקרטית. את הדיקטטור זה לא משכנע, כי רק לו מותר להביע דעות פוליטיות. לו ולאביגדור ליברמן.


ולסיום, נקנח עם קצת תחזיות לסוף העולם. אמא שלי קיבלה באימייל אתר (m424.com – אני לא שם לינק כדי לא לעזור להם בדירוג מנועי חיפוש). אם תיכנסו לאתר, תוכלו לראות שטיפת מוח דתית מהסוג המשובח ביותר. בצד ימין ניתן למצוא את פירוט האירועים לשנים הקרובות. חוץ מהתגלות המשיח (שגר היום בתל אביב!), יקרו עוד כמה אירועים, רובם קשורים לכך שכולנו נמות.


במרץ 2010 (נדחה ממרץ 2009) ארצות הברית תתחיל לשקוע מתחת למים (זה אמור לקרות יום לפני יום ההולדת שלי, אני אשתדל לזכור). כמו כן, בשנה הקרובה יפלו כאן טילים עם ראשי נפץ קונבנציונלים יותר או פחות (מסתבר שלחמאס יש טילים ביולוגיים. אלו בטח קסאמים מלאים טישו של מישהו מצונן).


החלק הבעייתי יותר הוא שבשנים 2011 עד 2015 תתרחש מלחמת גוג ומגוג, כך שאני אצטרך להיות במילואים במשך ארבע שנים ברצף. גם המלחמה שתתחיל ממש עוד רגע לא תשאיר לי רגע מנוחה. ואני כבר תכננתי על חופשת חנוכה בבית.


האתר מוסיף גם אזהרה לברק אובאמה (שרק לפני כמה ימים זכה בפרס נובל לדיבורים אופטימיים). בארצות הברית תקום מנהיגה יווניה בשם מרתה זארוס שתאחד את האמריקאים נגד היהודים, ולבסוף תאחד את הנוצרים והמוסלמים למלחמה נגד ישראל. חיפוש קצר בגוגל מעלה שחיפוש השם שלה בעברית מעלה רק אתרים של פסיכיים. חיפוש השם שלה באנגלית מוביל לכל מיני אמריקאיות בשם מרתה, אבל אני בספק אם יש לאחת מהן קשר ליוון. בטח הם המציאו את השם שלה כדי שיתאים למשחקי הגימטריה שלהם.


לבסוף, חיפוש אחר מקור השטויות באתר מוביל לעמוד שטוען שהכותב הוא אחד המקובלים בארץ. לעומת זאת, האתר הנהדר Whois.net טוען שמדובר ביצחק כהן מחיפה ואפילו נותן את מספר הטלפון שלו. אתם מוזמנים להתקשר ולברר מתי בדיוק ינחתו כאן הטילים הגרעיניים. אולי באותה הזדמנות גם תקבלו תשובה לשאלה “למה לאנשים אין מוח?”.


שיהיה לכם שבוע נהדר ונטול שטיפות מוח. נתראה בסוף השבוע (ולמי שתוהה מה אני עושה היום בבית – לקחתי יום חופש. מגיע לי מדי פעם, לא?).


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 למרתה זארוס
  • אוריה בר-מאיר
    11/10/2009 ב22:43

    עזוב את כל הידעונים האלו.
    איזה יומיים אחרי ששרון חטף את האירוע השני שלו בא איזה אחד שטען שהוא חזה ששרון יסיים בכיסא גלגלים וטען שבמהלך 2006 יתנקשו בבוש.
    מאז חלף זמן רב ואף אחד לא טרח לעשות לנו טובה.
    בקיצור, חרטא ברטא.
    ואגב, לדעתי התבלבלו בתקשורת ואובמה קיבל פרס איג-נובל לשלום.

    הגב
    • nadavs
      11/10/2009 ב22:48

      למה לעזוב? זה נורא מצחיק. נראה לי שאני אחפש כאלה להעביר שעות מתות כשאני בבית.
      nadavs

      הגב
  • לא משנה השם...
    17/10/2009 ב22:09

    אני חושב שהפוסט שלך קצת פוגעני , בכל זאת , על אף שהבחור
    מהווה את הבסיס המושלם ללגלוג – זה קצת "נמוך" כשאני חושב על זה
    לחשוף פרטים אישיים (כביכול) עליו….

    הגב
  • מישהו
    24/03/2011 ב18:51

    תנוח דעתך. האיש הזה (שמו אינו יצחק כהן אלא דוד גולדנר, ידוע גם כדוד מקפאיל) כותב את אותם הדברים כבר 10 שנים ויותר ומזיז את התאריכים כל הזמן. הנבואה על שקיעת אמריקה במים ב-17 במרץ נדחית שנה אחרי שנה כבר 10 שנים לפחות. כל פעם הוא אומר שבשנה הבאה או בזאת שאחריה זה יקרה…

    השם מרתה זארוס הוא הנפצה. זארוס = לזארוס (אלעזר). שמות של שתי דמויות מהברית החדשה. למעשה, כותב האתר הוא מיסיונר נוצרי. היה לו אתר דומה עם נבואות דומות שהיה מיועד לנוצרים, ואם תגגל את שמו תגלה דברים מעניינים.

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.