חום רצחני

ערב טוב לכולם!


חודש אוגוסט הגיע לפני שלושה שבועות וכבר הספיק לעשות מספיק צרות כדי למלא עמודים שלמים. טבח במרכז הנוער ההומו-לסבי, גופות מבותרות, גופות שלמות, גופות מחוררות. נער רצח את אביו, חבר רצח חברה, דודו טופז הרג את עצמו ובכלל נראה כאילו המון אנשים מנצלים את אוגוסט כדי לבצע דילול אוכלוסיה. אמנם נכון שהארץ מתמלאת יותר מדי, אבל זו לא סיבה לרצוח. החום עושה את זה יופי גם בלי העזרה של כלי נשק. כנראה אנשים לוקחים יותר מדי השראה מהשיר “Twenty One Guns” שמושמע ברדיו בלי סוף.


החום גורם גם לי לשיגעון כללי. מסתבר שבתנאי קיצון של טמפרטורה מעל 35 מעלות ואחוזי לחות שעוברים את המאתיים גם קריאת עיתון היא פעולה קשה מנשוא. זה לא הגיוני שאני הולך מהמטבח לסלון עם העיתון ומזיע כאילו רצתי אלפיים מטר. אמנם העיתון לא קל בסופי שבוע, אבל אני לא חושב שהוא צריך לגרום לי להתייבשות. מקסימום לחות קלה באיזור האצבעות.


מלבד אנשים, מסתבר שהחום גם מדלל תאי מוח של פוליטיקאים, בייחוד כאלה שהיו קודם רמטכ”לים. משה יעלון, איש שבתור פוליטיקאי אמור לדעת גם לסתום את הפה, החליט שהארבעים שהוא רואה בטלויזיה כל הזמן זו לא הטמפרטורה בחוץ, אלא האיי קיו שלו. כתוצאה מכך, הוא כינה את פעילי תנועת “שלום עכשיו” וירוסים. ללא ספק, האיש בורר את מילותיו בקפידה. מה היינו עושים בלי הפוליטיקאי הגאון הזה שמקרין אמינות של סטריאוטיפ של מוסכניק. הרי כבר הפכנו למדינה מתוקנת, השגנו שלום עולמי וכל מה שרוצים אנשי “שלום עכשיו” זה להרוס את המדינה מהיסוד, כמו וירוסים. הרי הסתה מעולם לא גרמה לפעולה בישראל ומעולם לא נרצח כאן אף אחד בגלל דעותיו. אולי גם ניישם את רעיונותיו הגאוניים בתחום ההתנחלויות (ליישב אותן מחדש, למי שתהה) וניצור סכסוך עם הממשל האמריקאי. מי כמוהו יודע שאפשר לסמוך על הצבא הישראלי גם בלי סיוע אמריקאי.


דבר אחד טוב אוגוסט כן מביא איתו, וזו ההדממה של סוף החודש. מיום חמישי שעבר ועד יום חמישי הקרוב אני נמצא בבית, בחופש. גם לקצינים מגיע מדי פעם לא לעשות כלום. גם לנגדים מותר לנוח. אפילו יותר מזה, גם לסדירים מותר מדי פעם להנות קצת מחופש יותר ארוך מסוף שבוע. אחרי הכל, אנחנו אלה שבאמת עושים את העבודה. כל השאר מסתכלים, יושבים בדיונים ומקבלים על זה קרדיט.


עוד עשרה ימים התלמידים חוזרים לבתי הספר, הטמפרטורות חוזרות לאיזור השפוי והחרדים חוזרים להגן על הפוליטיקאים שלהם שהולכים לכלא עם הגיבור התורן בניזרי. שיהיה לכולם בהצלחה.


נתראה מתישהו בשבוע הבא או עוד שבועיים. לא כולם זוכים להיות בבית כל ההדממה.


יום טוב ושארית אוגוסט מוצלחת. רק עוד תשעה ימים לשרוד!


שלכם,


nadavs

7 מחשבות על “חום רצחני”

  1. אמרתי את זה פעם אחת ואני רוצה לומר זאת שוב:
    רבותיי, אני יודע שקשה לכם עם זה, אבל השמאלנים לא רוצים להרוס את המדינה, אפילו לא השמאלנים הקיצוניים. יכול להיות (ואני מבהיר: יכול להיות אין פירושו בהכרח) שמה שהוא רוצה לעשות עלול לגרום לחורבן המדינה, אבל הוא לא שואף להרס המדינה.

    1. גם אני רוצה להצטרף ולהוסיף: הבלוג הזה, על מליוני קוראיו, הוא בדיוק המקום להכריז בו הכרזות כאלה.
      nadavs

    1. צודקת. את זה באמת יהיה קשה לשרוד, וזה ימשך לפחות כמה חודשים.
      כנראה שנצטרך לוותר על ערוץ 10.
      nadavs

      1. היכולת ההישרדותית של ערוץ 10 על מסך הטלוויזיה שלי הולכת ומיתדרדרת. אם בעונה הראשונה הצצתי מדי פעם והתלהבתי שבגמר הבמה הייתה מגניבה והתאימה לאירוח האירוויזיון, ובעוטנה השנייה הייתי מכורה קשות לאיגור וראיתי הכל כולל הכל, את עונה הנוכחית לא יכולתי לראות יותר מ5 דקות. אנשים לא מעניינים בעליל, אפילו מטומטמים ברמה מעצבנת ועריכה אינפנטילית שעושה לי מיגרנה. בצורה כזו תכנית הדגל של ערוץ 10 עוד תגרום לו לרדת למחתרת.

  2. היי עם כל הרציחות האלה אני יכולה לקחת לאנשים המתים תמזגנים ולהקפיא לעצמי את הבית…  כןכן אנשיםםם תרצחו זה טוב!!!

    ואוי ואבוי.. יש עוד עונה?
    טוב כל עוד האח הגדול לא חוזר אני אסבול את הכל 🙂

    1. אני חשבתי שהשפל הוא הרצח… מסתבר שיש מקרים קשים יותר…

      אין מה לדאוג, גם האח הגדול יחזור לעונה שניה. כל דבר בזמנו.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה