רגשות מטבח

ערב טוב לכולם!


תורנויות מטבח הן ללא ספק התורנויות הקשות והמעצבנות יותר. כן, אפילו יותר משמירות. רוב האנשים היו מחליפים אותן בשמירות בשמחה, אבל יש אנשים שבגלל מוצאם פטורים מהתורנות הזו (נעזוב כרגע את הטמטמום שבהבאת תורני מטבח מלכתחילה). לפי ידיעות אחרונות, קווקזים ובוכרים פטורים מתורנויות מטבח. למה? בגלל שזה פוגע ברגשותיהם.


כן, רק לפני תשעה ימים כתבתי על אנשים נעלבים שפוגעים ברגשותיהם, והם שבים ומכים שוב ושוב. מסתבר שאצל הקווקזים והבוכרים עבודות מטבח וניקיון נחשבות עבודות של נשים, ולכן הבנים לא מבצעים אותן. כן, קראתם נכון. זה בגלל שאצלם בבית עבודות המטבח הן עבודות של נשים.


צה”ל המופלא שוב מראה את חוכמתו. מסתבר שבצבא כל האנשים שווים. חלק שווים יותר וחלק פחות. כל רוח צה”ל והערכים שמנסים להנחיל במשך השירות הצבאי שווים לאפס אם פוטרים אנשים מעבודות ניקיון בגלל שאצלם בעדה הגברים לא יודעים איפה המטבח. בעוד אנשים מנסים להילחם בתדמית האישה כעובדת הבית הראשית, בצה”ל, המקום שתורם (בין היתר, לצערינו) לעיצוב האישיות, מלמדים שמקום האישה במטבח והגבר בבוטקה.


הפתרון הוא מאוד פשוט. משבצים את כל האנשים, ללא קשר למוצאם והפעם האחרונה שהם שטפו כלים, לתורנויות לפי הכללים הנהוגים אצלם. אם מישהו עושה בעיות, בין אם הוא קווקזי, בוכרי או שוביניסט קיצוני הוא יעלה למשפט ויקבל את העונש לפי הפקודות של הצבא. אם המטבח פוגע לו ברגשות, הוא תמיד יכול ללכת לפסיכולוג (למרות שבמקרה הזה מתאים יותר פסיכיאטר).


עכשיו יש לי חידה: נניח שיש לכם שמירות ואת האופציה לקבל איזו שעה שאתם רוצים, אבל אתם רוצים לשמור בעמדה מסויימת בגלל שהיא יותר קרובה לשירותים. בתדריך מתברר שהשעה היחידה שאתם יכולים לקחת בעמדה שאתם רוצים היא שתיים עד שש. הייתם לוקחים? האנשים השפויים וודאי יגידו “לא”, אבל לא כך הגאון שאיתי בחדר. הוא ביקש עמדה מסויימת, ויהי מה. בגלל עיקשותו המטומטמת הוא שומר משתיים עד שש בסוף השבוע במקום לשמור בשעות נורמליות. כל מי ששמע על זה דפק את הראש בקיר, ואחרי שהוא העיז להתלונן על השעות כולם התחילו לצחוק כמו מטורפים. ככה זה כשאין שכל.


ולסיום, כדי שיהיה לנו כיף, המפקדים שלי בגף החליטו להביא את הרב של הבסיס להרצאה על ל”ג בעומר ביום שני. זו הולכת להיות שעה ארוכה מאוד, למרות ששיחות על דת עם מפקד הגף שלי ממש מצחיקות אותי. הוא שואל שאלות, מתפלא שאני מצליח לענות לו ועוד יותר מתפלא שאני לא מאמין למרות כל הידע בנושא. אחרי שמתברר לו בפעם האלף שרוב אנשי הגף הם חילוניים, הוא מכניס איפהשהו את המשפט “אחח… כל האשכנזים האלה” (אנחנו לא נעלבים מהסיבה שהוא יותר אשכנזי מכל צה”ל ביחד והוא אומר את זה בהומור. חוץ מזה, מה יעזור לנו להיעלב?).


נתראה שבוע הבא (עדיין בלי מטבחים, לשמחתי).


יום טוב.


שלכם,


nadavs

11 מחשבות על “רגשות מטבח”

  1. להתעמת עם רבנים נשמע כיף. במיוחד צבאיים. אני מצטער שלא עשיתי זאת כלל במהלך שירותי. איזה פספוס.יש לך מקור (כתובת) לעניין עם הקווקזים ותורנויות המטבח? למיטב ידיעתי עד כה, מדובר באגדה צה"לית.

  2. ואם זה פוגע לי ברגשות לעשות משהו למען אחרים כי באתי מקהילה שמחנכת לאגואיזם ונגד עזרה לזולת, האם אני אקבל פטור מתורנויות, שמירות וכל השאר?
    צה"ל: צבא החינוך לפיגור.

  3. האמת שכבר שמעתי את השטות הזו,
    זה דיי עלוב. פפפ.

    רבנים זה עם משעשע,אני אוהבת אותם מאוד,
    בעיקר להרגיז אותם. (וזה קל)

    1. הדרך הטובה ביותר להרגיז רב:
      לכי ביום כיפור לבית הכנסת, אכלי כריך חזיר וגבינה עשויה מחלב שפנים, הוציאי פלאפון וצעקי בקול גדול: "משה (ניתן להחליף בכל שם אחר)! בוא לקחת אותי מהבית כנסת! לא מעניין אותי שאתה ברגע המותח! זה די.וי.די, אתה יכול לעשות לזה סטופ! בואו לקחת אותי! כן, באוטו החדש, ביי."
      אם לא תעצבני את כל מי שיעבור לידך, נראה שהגעת למקום הלא הנכון.
      מה שכן, אני לא אחראי לנזקים שייגרמו לך כתוצאה מזה.

      1. ללא שם

        חחחחחח זה בהחלט ירגיז אותו.
        אבל אני לא אעשה את זה מכמה סיבות:
        א. אני אוהבת לחיות.
        ב. אני צימחונית.
        ג. אני שומרת כשרות ומצוות
        ד. אני בקטע של להרגיז רבנים אטומים שמאמינים אמונה עיוורת,לא בקטע של להרגיז את ה’.

      2. "גבינה מחלב שפנים"  חחחח
         
        וואלה, אתה נותן פה רעיונות חדשים לאיך להתאבד ולעשות את זה מצחיק. צריך לכלוא אותך.

  4. ההיעלבויות האלה לא רק שלא עוזרות, הן גם מורידות מהרמה של הנעלב ולא הופכות את אותם אנשים ליותר "גברים".
     
    מפקד הגף שלך הזוי. אני אישית לא כל כך מתלהבת מבדיחות על עדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה